Ervaringen met herinneringenoplinnen.nl

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi !

Even een vraagje.
    Wie heeft er ervaring met de canvasdoeken van herinneringenoplinnen.nl ?

Hoe is de service en kwaliteit ?
    Onze buurman drukt zijn canvas doeken altijd ergens anders af maar daar vallen ze vrij donker uit waardoor hij ze eerst vooraf lichter maakt.

Verschilt het bij herinneringenoplinnen.nl veel qua kleur met de originele foto ?

Alvast bedankt :)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oef...de ervaringen die ik ervan gehoord heb zijn goed maar dat zijn er maar 2 ofzo.
    Elmo

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo jij bent snel met reageren :D

Volgens mij is het idd wel een goede site. Vind het ook super dat je er met vvv bonnen kunt betalen, maar wil toch graag voorkomen dat ik straks een hele donkere canvas heb

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is dan toeval, dat ik zo snel was ;)

Kan je ze niet bellen / mailen?

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Keer of 5 wat besteld, 1 keer problemen gehad (nooit aangekomen, was een klein doekje en kon door de brievenbus) maar ook dat is supersnel en netjes opgelost.

6. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Ik heb er ooit twee foto's op canvas laten maken en ben erg tevreden. Goede service en een goede prijs. Je kunt er zelfs naartoe gaan en dan maken ze het ter plaatse voor je.

7. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik heb er een van hun en hij is heel erg mooi geworden. de service is goed en de canvas is ook goed. ze kijken hoe de foto het beste uitkomt op de canvas. als ik er weer een op canvas wil doe ik het weer via herinneringenoplinnen.nl

8. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    prima ervaringen mee! Goede service en mooie doeken!

9. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Hele mooie doeken en goede kleurstelling. Zeker niet donker. En niet duur. Ook niet onbelangrijk!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goede ervaringen dus ! Bedankt

Elmo. kan idd wel mailen maar hoor het altijd liever ook van mensen die er dingen besteld hebben

11. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    ik kan niet anders zeggen dan top heb er denk ik wel 10 besteld. niet alleen voor mijzelf hoor maar ook voor verjaardagen:D

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wij hebben een van onze trouwfoto's bij hun besteld. De foto hangt nu al ruim 2 jaar op onze slaapkamer en de kwaliteit is echt super! De service is ook goed, geen klagen gehad. Wij hadden onze canvas binnen een week. Al met al zeker een aanrader!

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb hele goede ervaringen met herinneringenoplinnen. Ik heb daar een paar maanden geleden een canvas besteld, in eerste instantie in maat 60x90. Ik had hem al betaald toen ik hem toch een maatje groter wilde (80x110). Mailtje gestuurd of dat kon tegen bijbetaling, en toen kreeg ik een mailtje terug: ze konden hem op 90x120 afdrukken, zonder bijbetaling.
    Geweldig toch?? Dus nu heb ik een heel groot canvas doek aan de muur hangen, en de kwaliteit is echt heel mooi.
    Ik heb de foto laten bewerken met het 'love effect' (zie de site), en dat ziet er super uit.

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier ook een goede ervaring. Heb er pas 1x wat besteld, maar ga in nhet vervolg zeker weer daar bestellen als ik een canvas wil.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Van dit soort berichten wordt ik blij :D

Weet iemand ook hoe het werkt met vvv bonnen ? Moet je die net als bij bv de wehkamp later na sturen ?

16. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    hier ook hele goede ervaringen!! week terug nog mooi groot doek gekrgen van onze trouwfoto!! super mooi! zker doen

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

SUPER GOED!! wij hebben een 60x80 en die was de helft goedkoper dan onze vrienden bij de kruidvat hebben besteld en veel mooiere kwaliteit en een 3cm dikke lijst!

18. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hier ook super!
    Hele mooie doeken, ook al hebben wij een 5 megapixel camera. Kwam op 50 x 75 toch heel mooi uit. Super service en niet duur.

19. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

diverse keren wat besteld, altijd super ervaring met ze, 1 keer was er een beschadiging op het doek, moest fotos maken, en kreeg een paar dagen later een nieuwe en het andere doek mocht ik gewoon houden.
    heb ook een doek van 1 bij 70 ofzo, echt super, kleuren zijn net als op de fotos(computer) echt super

20. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    wij hebben hele goede ervaringen bestel altijd daar en iedereen die ik ken ook. top service en super kwaliteit

Deel Deze Pagina