mandytjuuu vorig jaar hadden wij ook aangifte gedaan en i belde 1 dag voor 1 april en hij was schijnbaar helemaal niet aangekomen dus ik kon net op tijd een nieuwe indienen en wij zijn niet getrouwd , we doen het wel samen maar wel aparte digid's
Ik heb vandaag de "blauwe" brief op me mat gekregen krijgen een hoop centjes terug zeg (maar dat wisten met de aangifte in maart al) maar toch je wilt het toch zwart op wit zien, Op de brief staat als dagtekening 7 mei, ik ga er vanuit dat het pas maandag erop staat, dan kan het niet tegenvallen.
Hebben de brieven vandaag ook gekregen, nog niks ontvangen. Wie heeft er nog meer de Rabo en het bedrag al binnen én een dagtekening van 7 mei??
Hier de ABN en dagtekening 7 mei maar nog niks binnen. Geen brief en geen geld.Moet wel zeggen dat belastinggeld bij de ABN er altijd pas in de namiddag opstaat.We wachten netjes af.
dat is al lekker optijd bij jullie hier net ook maar eens gebeld ze hebben hem 10 maart binnengekregen maar er was nog geen dagtekening helaas wil onze vakantie gaan boeken