Hier trouwens nog geen brief gehad (wel de centjes vanmorgen, zo even met dochtertje kleertjes kopen ;D ). En toen ik gister belde naar de BD, toen kon hij nog niets zien over een brief...dus was blij verrast vanmorgen (ING). Hoop dat het er voor jullie allemaal snel zal zijn!
Hier ook nog niks binnen In maart is de aangifte binnen gekomen, afgelopen week gebeld en er kon me nog geen datum worden gegeven.
Vandaag een brief gehad...mijn gedeelte zal er een deze dagen opstaan. Nu nog wachten op dat van mijn man.
Pfff bel ik naar ze op vanmorgen geen dagtekening niks bekend.. Kijk ik nu vanmiddag op mijn rabo rekening staat het geld erop ...
Ik heb ook rabo en dagtekening 7 mei. Brief was er nog niet, maar centjes waren rond een uur of 12 gestort!
Kijk net bij de brievenbus ligt er ineens een blauwe brief, post was al geweest, mmm vreemd. Maakt niet uit, de brief is er, nu het geld nog!
Dat vast, krijg mijn loonheffing van een jaar terug dus dat tikt wel aan Ik wil een nieuwe auto uitzoeken
Behoorlijk, foutje bij de administratie Heb het al die maanden nooit door gehad. Totdat de adviseur aangaf dat het bij mij op nee stond....
Heb de blauwe envelop binnen!!!!! Alleen ze hebben mn oude rekeningnummer aangehouden(al 12x veranderd) dus nu heeeeel snel kijke op internet bankieren... Tik tak tik tak JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tis binnen woehoeeeee