Hier wel de brief van mijn man *vrijdag* maar nog geen centjes *ING* En mijn brief is er nog niet, hahaha! Toch echt samen aangifte gedaan. Maar ja, komt vanzelf, we hebben niet nodig.
Net even gebeld omdat ik twijfelde of aangifte uberhaupt wel binnen was gekomen(bevestiging stond niet meer in het programma), dit was gelukkig wel het geval op 11 maart. Verder was er nog niks bekend maar dat is niet zo erg, vorig jaar kreeg ik het begin juni pas.
Je kan het beste zelf naar de belastingdienst bellen.. Ik heb zojuist gebeld, het staat rond 12 mei op mn rekening
Hier ook net gebelt had het 1 week geleden ook al geprobeert, maar toen was er niks bekend. Ze zijn in behandeling genomen, en mijn brief staat klaar op dagtekening 20-5-2011 en die van manlief staat op 19-05-2011 Ben dus heel benieuwd
ik wil ook .. ze zijn er mee bezig krijg ik als enige antwoord.. verder is er nog geen dagtekening bekend
De man die ik aan de telefoon had zei tegen mij dagtekening 7 mei dat betekend dat het geld op of rond 7 mei op je rekening staat.... Maar hier ook nog niks!
hier zeiden ze dagtekening van de brieven 19 en 20 mei...en dat daar instaat of je wat terrug krijgt of dat je moet bij betalen...... niks over wanneer het op de rekening staat
wij hebben ook nog niets gehoord terwijl mijn schoonouders het al hebben ontvangen. manlief is belastingadviseur en vertelde dat het vaak zo is dat wanneer het om grote bedragen gaat, en langer duurt.
ooo maar mijn ouders hebben ook nog niets gehoort en die krijgen maar 300 en wij met een nul erachter dan zouden hun toch al wat moeten weten dan belasting zit raar in elkaar
bij manlief zou het ook maar om een paar honderd euro gaan, en bij mij om een paar duizend....maar de brieven staan tegelijk klaar...hebben een paar minuten na elkaar de aangifte over 2010 gedaan dus weet ook niet wat de logica nu eigenlijk is bij de BD