Wij hebben 20 maart opgestuurd, en door dit topic ben ik en mn man ergggg nieuwschierig geworden dus mn man gaat morgen even bellen! Spannend, we kunnen het heeeeeel goed gebruiken
Mijn eerste deel van de aangifte had ik 6 mei ontvangen! Dus dat wordt deze week babyshoppen Nu zitten we nog de rest te wachten, daar hebben we nog niets over gehoord.
Ik heb gisteren brief binnen met dagtekening 13 mei. Is wel nieuw voor mij want tot nu toe heb ik elk jaar eerst het geld en dan pas 2 a 3 dagen later de brief. Dus ben benieuwd
Er is dus nog hoop , ik was al bang dat ik wat gemist had en dat er iets verekend moest worden ofzo, dus dat ik zat te wachten op niks! Voorheen had ik het geld soms nog eerder dan de brief, of in elk geval op de dagtekening
bij mij is het ook nog niet , word nou wel heel erg ongeduldig, wil het gewoon op me rekening hebben :x
zo hier ook 1 zit dan zowat om het uur wel op msn me saldo op te vragen dan hoef ik niet elke keer in te loggen
Hier nog geen brief, geen geld, helemaal niets, voorgaande jaren had ik het eind mei, maar kan het nu wel goed gebruiken
ik geloof dat ik voor het eerst heb staan juichen bij een blauwe envelop kleine stond me vreemd aan te kijken, dagtekening 12 mei ben helemaal blij, kunnen het goed gebruiken met 2 vrijgezellenfeesten en een bruiloft in het verschiet en niet te vergeten vakantie
hier 9 maart aangifte verstuurd heb dagtekening 20 mei. vorig jaar had ik dagtekening 22 mei en het geld pas de 31e.