Hier de brieven ook binnen met dagtekening 7 mei helaas is het geld nog niet gestort.. mooi bedrag van 3800 euro leuk voor ons kleintje hihi
Ik wordt aangesproken met mw. K-G, zo staat het overal op van de belastingdienst, ook als aanhef op de brieven en bij het invullen van de aangifte. Dus de naam van mijn man eerst, daarna mijn meisjesnaam
Vandaag brief gehad met dagtekening 13 mei, dus zal het binnenkort wel binnen hebben. Ach, het gaat om 100 euro wat ik terugkrijg terwijl ik ruim duizend moet terugbetalen, dus heel hard juich ik maar niet haha.
haha wijffie nee das niet erg leuk nee! wij krijgen een hoop centjes terug dus wij zijn blij blij blij
het viel mij vandaag op dat de blauwe enveloppen niet meer met tnt komen, met wat wel sandd denk ik volgens mij lopen die hier op dinsdag tnt komt pas in de middag en bracht een mooie rode envelop van de afdelingen toeslagen, de blauwe was er al om half 10 de rode pas om 16.30 vreemd ik heb dagtekening 12 mei en krijg lekker wat centjes terug hartstikke leuk natuurlijk
meestal heb je het wel op de dagtekening binnen, tenzij de datum in het weekend valt Ik heb het namenlijk altijd wel ontvangen op de datum wat er stond Ik wacht hetz eker wel af ik heb dagtekening van 13 mei
Volgens mij werkt dat systeem ook heel onlogisch! hahaha! Ik heb nu wel in februari aangifte gedaan. Vorig jaar ergens in maart en toen kreeg ik het ook halverwege mei!
Ik wil gewoon onze brieven....dat geld komt dan wel maar dan kan ik ook zien hoe of wat. Dagtekening 7 mei had toch al binnen moeten zijn dan? Mijn moeder haar aangifte heb ik dezelfde dag gedaan en die had vrijdag de brief al.
Pfff ik wacht nog af, eind april ingevuld en laten versturen dus hoop het toch snel te hebben. Er stond in de krant een artikel vorige week dat ze vanaf afgelopen zaterdag zouden beginne met uitbetalen. Ik sta op springen dus kan het best gebruiken aangezien mn loon en vakantiegeld er al door zijn door al d espullen die ik nog heb gekocht voor beebje...duim elke dag!
Geen zekerheid dat jij het geld gaat ontvangen voor 1-7-2011.Je hebt de aangifte te laat ingediend namelijk.