hier ook mijn brief gehad, maar nog geen centjes, zelfs niet van dagtekening 7 mei! we wachten af! Ben wel blij met beide brieven!
wij hebben gisteren ook de brief ontvangen, dagtekening 7 mei dus ik gok begin volgende week zou wel leuk zijn hihi
Wat vragen jullie dan als jullie de belastingdienst bellen? Ik verwacht de brief nog niet eigenlijk we wachten rustig af
Hier ook gisteren de brief met dagtekening 12 mei En vorige week de definitieve berekening toeslag kinderopvang, ook ruim 500 euro terug Bedankt belastingdienst
Ik heb net ook gebeld voor datum. Hebben ze blijkbaar heel mijn aangifte niet ontvangen! >.< Lekker is dat! Bewust al in Februari aangifte gedaan! Grr.. - Nu dus ( 11 mei ) aangifte gedaan.... Nu kan ik zeker héél lang wachten?
Bij ons is het geld altijd al gestort als we de brief binnenkrijgen. Deze keer ook, wij hoeven iig niet meer te sparen voor een nieuwe auto...jippie.
Maar wat maakt het eigenlijk uit wanneer je die brief krijgt, je weet toch al hoeveel geld je krijgt of terug moet betalen? Of zitten sommigen er misschien op te wachten.....?
ik zit er wel op te wachten ja !! hahahah ik heb ook nog gebelt niets bekend ... grrr mijn nichtje wel
Ik wist ongeveer wat ik terug krijg maar ik krijg bijna 100 euro meer dan verwacht. Ik wist niet dat mijn man moest betalen, maar het zijn maar 40 euro, dat scheelt weer.
ja we weten wat we terug krijgen.. maar zit er wel soort van op te wachten.. moet mn kinderwagen bestellen