Hier weer geen brief en nog geen geld, leuk die dagtekening van 7 mei als ze er toch niets mee doen..
* ik is ongeduldig* heb belasting gebeld en ze hebben het geld al wel overgemaakt, alleen de bank is nu even lekker rente aan het trekken! misschien vandaag en anders zal het er morgen wel staan lang leve ING
Haha ik had ook iets leuks! Gisteren 4 brieven van de belastingdienst dus ik dacht hehe eindelijk geld maak ik ze open moet ik 600 euro aan teveel toeslagen uit 2009 terugbetalen ... dat was een echte domper... ben benieuwd wanneer ik leuk nieuws krijg...
jaaaaaa dat is niet het antwoord dat ik wilde lezen . 10 werkdagen.... waar komt dat dan vandaan? dit is het eerste jaar dat de brief eerder is dan het geld. Ik moet dus geduld hebben... lastig
Ja, ik baalde ook met dagtekening van 20 mei hoor. Had eigenlijk 20 mei mijn auto op willen halen... Is niet anders.
het is elk jaar een leuk topic vorig jaar starte ik m zelf Hier elk jaar rond begin/ half mei geld en brief.. Nu nog niks geen dagtekening heb hem ingediend eind jan ik had alles al binnen doe het ook altijd zelf(tijdje bij die afdeling gewerkt) ik snap ook niks van dat systeem , Me vriend en me ouders allbei al brief en geld.. die aangiftes heb ik ingevult euhm eind febr..
Datum van versturen zegt ook niks over wanneer je je geld krijgt hoor. De eerste krijgen niet automatisch als eerste geld.
@ elmo nee dat weet ik we moeten eigenlijk vragen of we een keer een rondleiding kunnen krijgen met uileg
had dagtekening 07 mei en had 6 mei al de brief en geld en las meerdere meiden ook dus ze betalen wel gelijk zo te merken
Vandaag gebeld om te horen of ze ook kunnen verrekenen met terug te betalen kindgebondenbudget. Maar ze hadden ook nog geen dagtekening te staan.....