Hier ook dagtekening 13 mei, maar nog niets ontvangen. Deze maand zitten we een beetje krap, dus zou het zeer welkome zijn. Anders hebben we over 2 weken een leuk zakcentje mee op vakantie. Hier gaat het merendeel op de spaarrekning, maar het is altijd leuk om wat extra's te doen op vakantie.
dagtekening 12 mei en BINNEN!! iig bij de ing, heb ff geen zin om de rabo te checken Rabo toch gecheckt, dagtekening 12 mei maar nog niks Dan maar van lief's rekening shoppen
Ik heb dagtekening 13 mei en hoop het vanmiddag te ontvangen en anders reken ik er toch wel morgen op.... Ik heb het tot nu toe elk jaar op de dag van dagtekening ontvangen of zelfs eerder.
@gaab27, ja ik ook, maar ik heb nog niks binnen nu, had dagtekening 11 mei.. terwijl ik zorgtoeslag terug kreeg met dagtekening 3 mei, en dat stond er indd 3 mei op..
hmmmm even afwachten dan ik hoop het wel want moet nog wat rekeningen betalken waar ik te laat mee ben
ik heb gister maar gebeld want werd een beetje jaloers met al die brieven dagtekening begin mei en er werd mij gezegd dat ik een brief heb met dagtekening 20 mei nog even geduld hebben dus