dagtekening 11 mei en hier is het binnen! ik heb Rabo.. heb er nu alleen niks meer aan omdat upc net heeft afgeschreven grrrrr
Heb net ook maar gebeld, met als smoesje of het goed ontvangen is hihi. Weet ik tenminste een dagtekening: 17 mei
Ik heb vorige week gebeld, toen was er nog niks bekend. Zou het erg zijn als ik nu weer ga bellen om te vragen wat de status is....
Ja, dat hebben wij ook met de teruggave van mn man. We belden op en kregen eerst een noob aan de telefoon, want die zij dat het wel 3 jaar kon duren voordat we t geld op onze rekening konden krijgen. Waarop ik antwoorde: ik bel wel terug in de hoop dat ik een collega aan de telefoon krijg, die er wél verstand van heeft. Weer gebeld: Andere persoon aan de lijn. Mevr: Als u het voor 1 april heeft in gevuld is er ook voor 1 juli bericht. Momenteel zie ik nog niets staan, maar u zult echt voor 1 juli bericht krijgen. Ja, dat klonk logischer in mn oren!
Ze (we want ik werk er, maar op andere afdeling) kunnen niet zien dat je al eerder hebt gebeld, dus gewoon doen!
Dees, gewoon bellen idd. Wij hebben in totaal 3x gebeld. Mijn man heeft zich 2x af laten schepen, toen ik belde kregen we wel een dagtekening. Ik ben juist zeer vriendelijk geweest hoor..niet dat jullie denken: Kenau haha
Nou, wij hebben vandaag de IB 2010 op onze rekening ontvangen. Maar we hadden nog helemaal niets bevestigd gezien van de belastingdienst. Maar even thuis kijken (zit nu op het werk) op het blauwe envelopje er ligt.