ik lees bijna geen mensen die het ingediend hebben eind jan begin febr,.. ik nog geen bericht..was wel goed binnen gekomen
hier stond het geld er vandaag ook op. Had het al eerder vermeld in het topic, maar zal het nog doen voor degene die zitten te wachten. WIj hadden dagtekening 13 meí. Dus morgen kunnen we de laatste inkopen gaan doen voor het kamperen en de rest gaat naar de spaarrekening
Hier dagtekening 13 mei maar nog geen brief en geld ontvangen. Degene met 13 mei en het geld al hebben, hebben jullie de brief ook al ontvangen?
ik had dagtekening 7 mei en het was gisteren gestort. Ik heb mijn aangiste eerste week van februari ingediend
Hier de aangifte eind maart ingediend, vorige week brief gehad met dagtekening 12 mei, gisteren stond het ook netjes op de rekening (rabo).
Net dus maar weer gebeld, ze vroeg nog of ik het voor 1 april had ingediend, ja dus, dan krijgt u voor 1 juli bericht. Ik: "ja dat weet ik, maar is er ook een dagtekening bekend? Ik hoorde haar zuchten en vroeg een beetje geïrriteerd: "wat is uw bsn nummer? ... Onze dagtekening is 27 mei....
@DeesDess, verschrikkelijk die zuchtende mensen aan de telefoon he. Was altijd in de veronderstelling dat ze betaald werden om ook zulke vragen te beantwoorden, blijkbaar denkt die muts er anders over Hier nog helemaal niets gehoord, geen brief, niets. Aangifte ergens eind februari ingediend.
@jessy; Ik vond het ook een beetje erg onvriendelijk overkomen....oké het was vroeg maar ze kon niet al vele van deze vragen hebben gehad op de ochtend dat ze er nu al zat van was Waarom doe je dan dat werk denk je dan....maar goed ik heb het antwoord op mijn vraag gekregen.
Hier dagtekening 13 mei en nog niks. Abn Welke bank hebben degene met 13 mei die het al wel binnen hebben?
Ik weet dat de rekeningnummer van de belastingdienst ing is dus mensen die ing hebben hebben denk ik ook dan wat sneller het geld op de rekening. Wie weet hoe vaak rabobank stort op en een dag?
Ik wil ook..... Maar dinsdag was het in behandeling, wat dat ook mag betekenen... Dus ja om nu weer te bellen vind ik ook zo wat.