Ik heb nog geen brief ontvangen en ze zeggen dat er nog geen dagtekening bekend is . Wachten duurt zo lang haha,en ik ben toch al zo'n ongeduldig persoon. Morgen toch maar weer even bellen .
tja ik ga dalijk ook maar weer bellen iedereen om me heen heeft het al gehad en wij willen onze bruiloft ervan betalen .. dus van mij mag het opschieten
hahah nu duurt het lang voordat we hebben .. dat alsnog wachten erop .. pff want dat is pas volgende week vrijdag !
@ wendy heb je al gbelt dan ? ik heb ze net g ebelt.. haha ze hebben nu zelfs een keuze menu gemaakt om informatie over aangifte 2010 te vragen
misschien wel op de dag zelf.. ik kan niet wachten tot ik het heb .. alles voor ons trouwen staat op papier... ! nu nog uitvoeren maar dan moet het eerst binnen zijn
hier ook 20 mei ben ook erg benieuwd wanneer het erop staat! vorig jaar was het 11 dagen na dagtekening pas.
ligt eraan ik heb ing en dat s vrij snel .. sommige banken houden het langer vast dus het hoeft niet persee bij de bd te liggen
denk niet dat het daar mee te maken heeft hier brief met dagtekening 13 mei en 13 mei stond het op de rekening en heb ook rabobank
@trotsemama dat geeft weer hoop haha! ik dacht dat er vorig jaar een storing was en dat het daarom zo laat was , maar weet het niet zeker meer ....