Ik heb ook al begin februari de aangifte ingevuld. Ik zou 3000,- terug krijgen. Nu kreeg ik een brief waarin staat: "u ontvangt geen voorlopige aanslag. U heeft onlangs een aangifte inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen 2010 gedaan. De gegevens die u daarin heeft vermeld, leiden er toe dat geen voorlopige aanslag krijgt. Nadat ik uw aangifte 2010 heb gecontroleerd, ontvang u een definitieve aanslag." Snap er geen kl*te van. Wat betekend dat. Krijg toch wel het geld hoop ik. Had er al een beetje op geteld en kan het goed gebruiken.
Ik kreeg ook die brief, en ik kreeg geen geld terug, al niet toen ik me aangifte indiende,stond ik op 0 vandaar dat ze dan geen voorlopige aanslag hoeven te geven, en direct een definitieve! dus ik denk niet zo goed nieuws voor je! Ik zou ff bellen!
Ik vroeg me net af, zouden ze mss het tegelijk met de toeslagen doen vrijdag? Of staat dat er totaal los van?
ik heb op 16 mei wel gewoon mijn alleenstaande ouderkorting gehad. Dus dan hadden ze de rest ook wel mee kunnen storten lijkt mij. Dus denk dat ze t los zien van eventuele kortingen en toeslagen.
Ja indd. Heb ik ook gehad. Laten we allemaal maar hopen dat ze het vandaag nog storten. En om veeleisend te zijn: Liefst op tijd nog haha Maar ja, rabo is meestal niet zo snel.
Zijn ze al mee bezig. Sommen hebben al een brief en/of geld. Ikzelf heb een brief met dagtekening 17 mei ( vrijdag brief gekregen). Alleen het geld nog haha.
ok nou ben benieuwd dan we kregen wat terug en zoals bij de meeste is het van harte welkom maar heb nog niks ontvangen nu hebben wij de aangifte dit jaar ook wat later gedaan dan normaal meestal doen wij het eind januari al nu was het begin maart. maar geloof niet dat de belasting er een systeem voor heeft toch hoe ze versturen?
hier ook begin maart aangifte gedaan en afgelopen vrijdag had manlief het geld en vrijdag brief over mijn geld