ik heb 3 maart aangifte gedaan en de dagtekening van mijn brief is 27 mei. Meestal is die van mijn man een paar dagen eerder.
Hier ook natuurlijk ook nog niks, de post is al geweest tpg, of word het nou niet door hun bezorgt?? Ook nog geen centjes........ben helemaal niet ongeduldig maar wil het NU wel hebben
net inderdaad de brieven gekregen...maar helaas nog geen geld. ze moeten het binnen 10 dagen na dagtekening betalen, dus uiterlijk 30 mei staat het op de rekening.
alle 2 de brieven zijn er nog steeds niet dagtekening 19 en 20 mei! Heb al even gebelt, en ze geven aan dat ze op rond na die datum zo´n beetje er moeten zijn. Zijn ze er eind volgende week nog niet, moest ik nog maar is bellen.....
Ik heb pas ergens rond 25 maart aangifte gedaan, dus dan krijg je 't later toch? Gaat toch op dag van aangifte en alfabet?
Niet dat ik weet. Ik heb die van mn man en mij te gelijk ingevuld. Mijn centjes stond er 13 mei al op, maar die van mn man was nog steeds in behandeling. Ook nog geen dag tekening bekend.