rabobank vind ik ook behoorlijk traag met storten van geld. en er zei ene van ontvangen nog niet binnen de brief maar betalen al wel.. ja natuurlijk heb je die van dat je moetbetalen al binnen! als hun geld krijgen zijn ze er als eerste bij maar als je geld krijg dan wachten ze nog liever eventjes... Hopelijk krijg ik morgen ( vandaag krijgen we nooit post van de tnt ) De brief met een dagtekening er op ergens deze week kan het geld wel gebruiken namelijk. Maar zag aan me afschriften dat ik het andere jaren pas 6 juli, 4 juli, 5 juli!!!! op de rekening had staan.. BEEEEEEEETJE laat dus.
Zo jij bent echt op de hoogte hoe het werkt bij de belastingdienst. Het maakt namelijk helemaal niet uit of je moet betalen of juist mag ontvangen.Je krijgt gewoon je aanslag,ongeacht of je krijgt of moet betalen.
nou volgens mij trekken de banken gewoon rente.. tis wel vreemd dat ing de meeste het wel hebben en abn of rabo niet.. Maar ben niet ongeduldig hoor
zegt er ene lekkere aanspreeknaam maar het was maar gewoon een vraag hoor van mij. ging mij niet zo zeer om betalen of ontvangen brief maar het feit dat hij hem al heeft en ik niet
Ik had dagtekening 20 mei en vrijdag of zaterdag stond het erop (had zaterdag pas weer gekeken). Bij de abn, dus behoorlijk snel!
zijn er al meer mensen met dagtekening 20 mei en rabo die het binnen hebben? ik nog steeds niet namelijk
Ik heb nog niks binnen maar mijn vriend heeft het net binnen... Zal dan niet zo heel lang duren denk ik???