mm straks toch maar es bellen naar de bd denk ik.. hahah tis wel vreemd dat bijna iedereen het heeft en hier nog niet terwijl wij ook rabo hebben en dagtekening 20 mei.. naja.. of ik ben gewoon te ongeduldig.. we gaan nieuw bedje kopen en nieuwe tv dus ja
Vergeten jullie niet dat ze 10 werkdagen hebben na dagtekening! 20 mei was op een vrijdag....dus het kan maar zo volgende week worden.
@elmo klopt, maar tis wel vreemd dat een groot aantal mensen met dagtekening 20 mei het wel hebben en een aantal niet
Nee, dat is dus niet vreemd (omdat ze 10 werkdagen speling hebben + de banken niet allemaal even snel of tot even laat nog doorstorten)
Ik keek vanmorgen vanaf mijn vakantie en ineens stond het geld erop. Had de brief dus niet gezien. Leuke verrassing dus Wel direct op de spaarrekening gezet, maar toch altijd leuk om je bankrekening zo aangevuld te hebben
hello dames ik heb ff gebeld en volgens hen staat de dagtekening op 27 mei, en was de brief onderweg, dus ik sta de postbode op te wachten hahaha greetzzz
Hier ook nog geen brief.... En nog geen dagtekening.... Vakantiegeld zal er inderdaad eerder zijn dus nu daar maar op wachten
over 27 mei gesproken ik heb net opeens 1100 euro op mijn rekening staan ?? waar het van is kan ik niet achterhalen meneer van ing zei even wachten over een uur dus jullie horen het zo