Hier kwam vorige week mijn brief (dagtekening 20 mei) en gisteren de brief van mijn man (hoogste bedrag, dagtekening 27 mei). Of het geld erop staat weet ik niet, zal vast één dezer dagen. Aangifte hebben we volgens mij begin maart gedaan.
hier ook dagtekening 27 mei maar nog geen brief, wel lekker me vakantie geld woehooeee en da was best veel blij blij haha
hmmmm nog steeds geen brief!! hopelijk snel kreeg toch 1300 euro terug. Lekker voor op de spaarrekening
Hier ook nog geen brief mogen ontvangen, weet wel dat de dagtekening op 27mei staat. Kom maar op met dat geld, bijna €4000,-!
Mijn dagtekening was vr. 20 mei (maandag 23 mei gestort) en van mijn man was 26 mei en vandaag gestort. Rabobank.
Hoi dames, Ik heb niet alles gelezen hier. Maar ik zit met een aantal vragen. Wij hebben de tweede week van maart onze aangifte gedaan. We hebben nog geen bericht mogen ontvangen. Ik lees nu zo hier een beetje en zie het woord dagtekening voorbij komen. Wat betekend dit ? We zitten echt te wachten op dat geld. Bijna 4000 euro. Weet iemand van jullie of de belasting voor een bepaalde datum bericht gestuurd moet hebben ?
@Marieke; Als je je aangifte voor 1 april hebt ingediend krijg je voor 1 juli bericht terug van de Belastingdienst. De dagtekening geeft oa aan wanneer je je geld kan verwachten
Pff 1 juli duurt nog wel even, haha ! Ik zag dat ik vorig jaar op 3 juni mijn geld heb ontvangen. Ik heb hier een nummer voorbij zien komen dat ik kan bellen voor de dagtekening. Die zal ik morgen eens bellen. Bedankt !
ja....maar dan die 10 werkdagen nog! Met een beetje pecht valt het weekend vlak na je dagtekening en dus meer kans op vertraging... Ik hoop dat iedereen het gauw heeft. *mijn auto rijdt zalig *
@elmo cool heb je er een auto van kunnen kopen? Hadden we hier niet gered helaas haha! of een heel erg klein goedkoop autootje (miniatuur)
nou ik heb ook maar even gebeld en hoorde dat ons aangifte pas 11 mei binnen was!! dus die gene die het voor ons regelt heeft er veels te lang mee gewacht.. jeetje wat baal ik zeg!! helemaal omdat we het nou zo hard nodig hebben