Ik durf niet meer te bellen. Begin mei belde ik en toen hoorde dat de accountant ( ondanks dat we het op tijd hadden aangeleverd) pas 19 april had ingediend. :x Nu kon het nog voor 1 juli komen ,maar evengoed na de zomer zei de mevrouw.
Dagtekening is volgens de medewerker 27mei, maar nog geen brief.. Kan het geld dan wel al overgemaakt worden?
Ja, we kregen echt heel veel terug (vorig jaar een ander huis gekocht). Ik heb een andere auto en van de rest maken we een ruime overkapping + spaarrekening. Tis wel een klein auto'tje hoor (Daihatsu Sirion / speciale uitvoering..dat dan weer wel ). Maar niet nieuw hoor! Occasion. Balen van die accountant zeg! Ik vind dat echt slecht als zo iemand zijn verantwoording niet neemt maargoed, wat je zegt, tis al gebeurd.
Net gebeld. Dagtekening is volgens de medewerker 4 juni. Zou ik dan rond die datum het geld kunnen verwachten ? Ik heb nog geen brief ontvangen.
ik durf niet te bellen hoor haha volgens mij worden ze gek van die telefoontjes. En je weet dat je het voor 1 juli hebt als het goed is
ik heb dagtekening 27 mei maar nog geen brief gekregen de medewerker van de bd heeft mij dat verteld ik heb het gedubbelchekct ik heb van de week nog een x gebelt en die medewerker zie ook 27 mei dus ik hoop dat ik vandaag op mijn rekening een mooi bedrag zie
jaa ik heb ook dagtekening 27 mei maar mijn buuf had het 3 weken geleden al alleen nog geen blauwe brief
ik had al een brief gekregen met dagtekening 16 mei, nu kreeg ik net een tweede brief. Hele aanslag is veranderd en ik krijg in ene veel meer terug. Ik vertrouw dit voor geen meter. Dagtekening is nu 31 mei. waar kan ik opheldering vragen? Moet ik die belastingdienst dan bellen?