zucht dagtekening 31 mei en nog geen geld... maar ja kan 10 werkdagen duren na dagtekening zeiden ze..
Dagtekening 4 juni en het geld stond er vanmorgen al op ! Heb Rabobank. Komt goed uit, gaan dadelijk naar Babydump.
We hebben de brieven binnen, alleen staat er minder op dan uitgerekend was, hebben meer mensen dit gehad?
Had je nog wat open staan bij de Belasting. Ze kunnen dit namelijk verrekenen met je aanslag van 2010.
volgens mij hoef je daar geen toestemming voor te verlenen, het is tenslotte niet jou geld maar dat van de belastingdienst
Hmmm, ik heb mijn brief en mn geld al bijgestort op de rekening gekregen maar manlief heeft en nog geen brief gehad en het is ook dus nog neit bijgegeschreven... Meer mensen dit..? Manlief kreeg juist het meeste terug
Dat begrijp ik, is aan de ene kant ook logisch Aan de andere kant, als je je betalingsregelingen netjes nakomt, lijkt het mij 'niet tof' en verwarrend als ze dat allemaal gaan verrekenen met het bedrag wat je van hen nog krijgt. Dus ik hoop zooooo hard dat ze dat niet gaan doen
ja ik hoop voor je dat je het alsnog terug krijgt vorig jaar hebben wij ook gewoon het geld gekregen terwijl wij ook nog een schuld hadden openstaan(wel netjes een betalingsregeling getroffen) dus misschien krijg je het dan gewoon terug
Haha, nee was het maar waar. De belasting bepaald dit. Als jij nog een bedrag hebt openstaan, en toch netjes je je betalingsregeling nakomt. Kan het toch zijn dat ze het geld van de aanslag gebruiken om je schulden af te lossen. Wel hoor je hierover geinformeerd te moeten worden.
Vòòr 1 April aangifte ingediend en nog geen brief èn dus ook nog geen geld! Dat ze 's doorwerken daar bij de BD! Gna gna gna..
balen. er staat een berekening bij toch? zal ik die vergelijken met jullie invoer en kijken wat er anders is.
nou ik ben er achter wat mis was, ze zeggen mijn rekeningnummer niet te hebben. Heb gister het formulier opgestuurd dus als het goed is heb ik over 2 weken ook eindelijk mijn geld.
De grootste bedragen storten ze het laatst terug, kunnen ze er zo lang mogelijk rente van trekken.. Werd me gister verteld door iemand die bij de belastingdienst werkt.
kijk dat klinkt idd logisch, hier ook ruim 3000 dus heel logisch, ik heb nog geen dagtekening dees jij wel?