Nou, wij hadden ook een vette teruggave...maar die hebben we zelfs al uitgegeven Dus ze bewaren niet alles voor het laatst
dees dees: kijk dat heb ik dus ook verdorie ik wil de vacantie ervan betalen ik heb t altijd elk jaar rond 10 mei gehad ...
De auto rijdt zalig en de overkapping staat prachtig! We hebben er in die paar dagen dat hij klaar is al heel veel lol van gehad. Hoop dat iedereen nu gauw zijn geld krijgt! *Wij hopen nog 1.000,00 op de spaarrekening te kunnen zetten, maar of dat lukt *
De overkapping zag ik idd voorbij komen, lekker zeg voor de zomerdag Hihi, je kan het bedrag altijd op de spaar zetten, het kan er ook zo weer vanaf gehaald worden. Eerst ff rente trekken
Hier voor het tweede jaar weer pech met de belastingaangifte.:x Vorig jaar door een kennis laten doen die het verkeerd ingevuld had waardoor ik 3000 euro terug moest betalen en mijn man 2500 terugkreeg. Dit jaar door een adviesbureau laten doen want die hebben er meer verstand van denk je dan. Belt manlief van de week de belasting hoe lang het nog gaat duren voor we de afrekening krijgen zegt mevrouw dat er niks is ingediend Mijn man het buro weer gebeld om uitleg en daar zeggen ze dat ze 01 maart de aangifte gedaan hebben. Ja wie moeten we nu geloven. En wij maar wachten grr.
Jaaa.. net gebeld en eindelijk een dag tekening bekend! 17 juni, dus hopen dat we het ook op de rekening hebben!!
Misschien een oude/domme vraag.. Maar hoe werkt de afwerking dan? Doen ze eerst op datum van inzending en dan vervolgens op alfabet?
denk van inzending, wij hebben eind maart ingevoerd en krijgen eind deze week geld mijn ouders hadden in feb gedaan en kregen 6 á 7 weken later het geld. Er gaat 6 weken over heen tot je geld krijgt zo ongeveer
@popje, ik heb het 25 maart ingezonden.. Dan zou ik 't dus al rond 6 mei hebben moeten krijgen. Dus denk niet dat die regel van 6 weken altijd op gaat.
Volgens mij gaat het ook niet per inzending. Zowel mijn teruggave als die van mijn man, hebben we beide op 28 maart verstuurd. Ik had mijn geld de eerste of tweede week van mij al, terwijl mijn man nu pas de dagtekening te horen heeft gekregen nl. 17 juni! Ik las net dat iemand als dag tekening 4 mei had, en pas gisteren (8juni) haar geld had?! Jeetje, normaal is het toch zo, dat zodra de dagtekening bekend is het geld of die dag er op moet staan of 1 a 2 weken later?