Woehoee!! eindelijk zijn wij ook de beurt geweest Gisteren de brief gekregen, dagtekening 24 Juni en vandaag stond het geld er ook al!!! 2 dagen voor de dagtekening
aha ik heb 14 april ingediend, dus hopelijk is het ook rond die datum (ik durf niet zo goed te bellen hehe )
ik heb ook gebeld en dagtekening 30 juni en pas op 6mei ingediend gewoon bellen hoor ze waren super vriendelijk bij mij aan de telefoon!
Ik kreeg gister ook de brief, alleen hadden ze n foutje gemaakt. Ik moest 1750 terugbetalen...niet dus, ik krijg 250 euro...pfoeh; ik schrok me rot!(ze hadden in de computer een kruisje verkeerd geplaatst ofzo) Maar; je kan gewoon bellen hoor, ze hebben er zelfs in het menu een aparte optie voor gemaakt
Wat vragen jullie dan precies? Kunnen jullie mij de stand van zaken van mijn aangifte vertellen? oid?
Nou, gewoon; of er al iets bekend is? Ik moest dus toch voor mijn brief bellen en toen vroeg ik of ze me konden vertellen hoe het met de aangifte van mijn man zat. Dat kijken ze meteen voor je na.
ja idd.ik vroeg of er al een dagtekening bekent was ik ben ook niiet het type wat snel belt,maar mijn nieuwschierigheid was toch iets groter haha
heb gisteren blauwe brief gehad..mijn man wordt gecontroleerd en ik heb de voorlopige aanslag al binnen..???? ff gebeld. Meneer Frans legde mij in plezierig tukkerstaal uit dat je het wel samen kan indienen maar dat er altijd per persoon wordt bekeken. Manlief is eruit geplukt om gecontroleerd te worden en ik heb de duiten al binnen tralalalallalalalalallalalaaa!!!
Ik wil mn kleineb eetje duiten ook terug Gaat echt om een mini bedrag maar komt wel ff goed uit nu Had anderhalve week terug ofzo een brief gekregen dat ze niet al mn gegevens hadden (best knap toch, ze weten daar altijd alles van je maar als ze je geld terug moeten geven hebben ze ineens je reknr niet... Terwijl ik ook zorgtoeslag krijg ) Brief teruggestuurd ingevuld en al natuurlijk, je moet ze te vriend houden he Maar tot nu toe nog niks gehad
Op elke aparte belastingonderdelen moet je nummer bekend zijn. Als er bij jou bij Ib niks bekend is, krijg je gewoon je centen niet hahaha!
Kun jij het dan niet voor me nakijken? @Cindy: ik ben deze middag pas thuis. ik zit nu al met de zenuwen
nou ik heb gebeld hoor!!! aangifte is op 21 april ontvangen en vriend krijgt rond 30 juni bericht. Dat is al binnen 7 dagen Ik vroeg ook of ze mij kon vertellen wat de hoogte was van het bedrag dat we terugkrijgen, maar dat kon ze niet zeggen omdat de aangifte dus nog in behandeling is omdat we pas 30 juni bericht krijgen. Een minder slimme vraag dus
Nou manlief zn teruggaaf ook niet gehad terwijl ik de mijnes al 4 weken zo onderhand binnen heb... die van manlief is toch wat hoger dus ben benieuwd wanneer dat komt, nog even en het is 1 juli Nog nooit zo laat gehad helaas Net nu we het goed kunnen gebruiken ivm een nieuw huis