Ja, zo doen wij het normaal ook. Alleen is het nu echt mijn auto die vervangen moet...dus het wordt echt mijn auto. Ik ben nogal wispelturig (van Kia Picanto-5 drs tot Daihatsu Terios ).
Wij laten het altijd vooraf maandelijks uitkeren dus ik verwachtte er niet zoveel van. Krijgen we toch nog een ruim bedrag terug, had ik alles veel te ruim genomen Scheelt ook wel dat de WOZ waarde enorm omlaag is gegaan.
We krijgen 750 terug! Hoera! Nu kan ik zonder te sparen de beco butterfly (babydrager) kopen die ik eigenlijk te duur vond. En de rest gaat naar de spaarrekening.
ik snap er niks van heb al minimumloon en moet nu opeens 100 euro terug betalen?? mijn man net zo er gaat een errrugg groot gedeelte van zijn loon naar de belastingdienst en nu krijgt hij maar 150 euro terug?? dat klopt niet
Ik had eerder zelf online ingevuld maar toen was het zo. En nu werd het automatisch ingevuld maar nog steeds zo. Maar wat houdt het verdelen in?? hoe moet dat??
aan het einde kun je bepaalde bedragen invullen bij jou of je partner. Gewoon even schuiven met de bedragen die er al staan, kan heel veel schelen. (hoop dat je begrijpt wat ik bedoel anders moet iemand anders het hier even uitleggen haha!)
thnx ellen maaar ik snap het nog steeds niet : ik denk dat ik dit aan een proffesioneel iemand overlaat. Tot nu toe had ik mijn aangiftes zelf op papier gedaan toen ging het altijd wel goed, maar toen waren we geen fiscaal partner toen deed ieder voorzichzelf
hamis. aan het einde van de aangifte sta jij en je man. (onder kopje verdelen) daar moet je of alles bij je man neerzetten of alles bij jou. als je man het meeste verdiend is het vaak het gunstigsd om alles bij je man neer te zetten,. voorbeeldje. als ik alles bij mijzelf neerzette op allebei de aangiftes moest ik betalen en kreeg manloief maar een klein beetje terug. maar als ik alles bij manlief zette kregen we allebei een aanzienlijk bedrag terug! daarom is het zo fijn als je kunt verdelen als je fiscaal partner bent!
Ja hier een leuk bedrag. Maar ik heb pech met mijn gebit en ik moet een implantaat ( dankzij beugel) en dat kost me zeker 2000 euro.
mik25 thanx voor de uitleg, ik zal morgen maar nog es kijken en anders ga ik het door iemand anders laten invullen die er meer verstand van heeft
Wij krijgen iets meer dan 11000 euro terug. Alleen we hebben al een voorlopige teruggave van zo'n 10000. Dus krijgen nu nog 1000 exxtra in mei
Wat krijg sommige van jullie veel terug zeg.Of heeft het te maken dat jullie misschien een koophuis hebben...?