Hier al best aardig ingeslagen maar het is niet alleen voor sint, ook voor kerst een waarschijnlijk zal er nog wel meer bij komen. Vind hhet leuk om inkopen te doen. Maar, zodra sint langs is geweest gaat er ook rigoureus een hoop "oud" speelgoed naar kindjes van arme gezinnen en wat naar Afrika aangezien mijn man net na sint daar heen gaat.
Hier nog niet. Ik begin in oktober. Sept is voor ons een hele dure maand dus vanaf oktober hou ik de aanbiedingen in de gaten. en koop ik elke keer iets
ik begin ook meestal al in sept met het sinterklaas shoppen ik ben gek op sinterklaasfeest maar met kerst doen wij verder geen pakjes ofzo ik ben nu nog niet echt begonnen omdat ik wat te misselijk en moe ben door de zwangerschap, maar over een tijdje zal ik zeker beginnen. ben wel steeds al wat bezig om in reclame folders en op internet ideeen op te doen
Ben eigenlijk het hele jaar door aan het kijken voor cadeautjes. Tenminste ik hou de aanbiedingen in de gaten. Heb al wat dingen ingeslagen die ik weg heb gelegd voor Sint maar ook voor verjaardagen. Nu heeft de speelgoedwinkel waar ik altijd bestel weer een goeie Lego aanbieding heeft dus ga even kijken.
Ik ook al een paar dingen.. waren bij de kruidvat afgeprijsd en stonden op het lijstje om te geven. Geef liever iedere maand een beetje uit dan straks in 1 keer.. want dat doet pijn hoor!
Mijn man is vanmorgen om half 9 naar de Lidl geweest, en we hebben m binnen! Jeej! Er waren er maar 5 binnen gekomen in ons filiaal.
leuk he sinterklaas dan verjaardag wij doen daarom expres niets aan kerst want anders word het wel erg extreem qua cadeautjes hij heb net al een ds gekregen vind het goed hahaha
Ik ben al wel aan het rondkijken. kreeg gister het Lobbes sinterklaasboek binnen. Mag Emma over een tijdje aan gaan kruisen (is dit nou met een s of een z. zit opeens te twijfelen) wat ze wil hebben.
Wij doen wel aan kerst, maar die cadeaus staan vast. Mijn dochter krijgt dan een gezelschapsspelletje en een leesboek. Mijn man en ik kopen voor elkaar ook een kleinigheidje.
heb voor alyssa al strijkkralen en onderplaten klaarliggen. wilde als beloning iets bestellen van strijkkralen maar je moest min 10,- besteden, dus maar alvast wat apart gelegt voor december. verder houd ik mn ogen goed open. iemand nog leuke ideetjes voor een jongetje van 2 (schoencadeautje)? liefs doris
Of wat ook heel leuk is is foto's maken van de voor hem bekende dingen. Zoals opa, oma, jullie, huisdier, knuffel etc en daar een fotoboekje van maken.
Intertoys boek is binnen staan weer n aantal goede ideeën in voor de Fam. Maken jullie ook online verlanglijstjes of laat je ze zelf hun gang gaan?
Ik heb vorig jaar een setje verlanglijstjes bij de Action gehaald. Dan mogen ze scheuren en knippen in de boeken en daarop plakken.
Hier zojuist een online lijstje gemaakt voor de opa's en oma's. Dit wordt de eerste keer sinterklaas voor de draakjes. Van ons krijgt de tweeling: de ikea keuken (moeten we nog ophalen), fisher price kassa (staat op zolder), fisher price picknickmand (staat op zolder), fisher price telefoon (staat op zolder). De tweeling heeft drie paar opa's en oma's. Dus heb online een lijstje gemaakt. Staan goedkope dingen op maar staan ook wat duurdere bij. Kunnen ze zelf kiezen maar dan kiezen ze wel iets wat gevraagt wordt en met een lijstje wordt dubbel kopen voorkomen. Erg handig dus!!
Ik heb 4 weken geleden het eerste ding al gekocht. Jelle had op vakantie een domino baan van Cars gezien die hij heel gaaf vond, maar ik vond hem te duur (omgerekend minstens 60 euro) om voor de vakantie te kopen. En die steentjes blijven toch niet staan in de voortent. 2 weken later waren we thuis en zag ik hem bij de whekamp in de aanbieding voor 39.95. Kijk, dat scheelt! Dus die meteen gekocht voor sinterklaas.