Wie ook al 'gescoord' voor 5 december?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik heb op de boekenbeurs wat boekjes en knutsel dingetjes gekocht.
    Ik was denk 8 euro kwijt en heb nu gelijk wat leuke schoenkadootjes.

2. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Ik ben er nog niet heel bewust mee bezig, maar als ik toevallig ergens ben en ik zie iets leuks voor een leuke prijs, dan neem ik het wel mee en leg ik het weg op zolder. Heb nu voor sint al drie dingetjes liggen.
    Dochter is half oktober ook nog jarig dus het is altijd wel druk vind ik met alle cadeautjes, kerst doen wij niet met cadeautjes.

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja, wij zijn al een beetje aan het inslaan. Al denk ik dat ik de jongste maar een autostoel geef, want die heeft ze tegen die tijd ook wel nodig en ze heeft heeeeel veel speelgoed van haar grote zus nu, al dat baby spul.

Verder hebben wij sinterklaas, de 18e zijn we 10 jaar samen, de 20e is de jongste jarig, dan kerst en de 27e is de oudste jarig. Pfff...

4. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ik heb nog niets... ik vind 2 jaar best een lastige leeftijd. Het lijkt alsof ze overal tussen vallen.

Ik wil iig wat boekjes gaan halen.

Ons zoontje is half december jarig dus dat is dan zowiezo lastig. Kleding en schoenen voor zijn verjaardag heb ik wel al.
    Ik zal zo het intertoysboek voor de 3268123683ste keer doorbladeren ;)

5. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

Dit is M. Zijn eerste sinterklaas en stiekem vind ik het nest spannend. Heb al gekeken in de nieuwe intertoys boek maar vindt het lastig voor een baby van bijna 1.

Probleem is dat hij eind december jarig is en voor zijn eerste verjaardag krijgt hij zo'n 1,2,3 fiets. Die zijn 140 euro dus ik wil voor sinterklaas niet meer uitgeven dan 50 euro en wel voor een paar cadeautjes. Wel speelgoed waar hij een tijd mee kan spelen en leuk is voor een kind van 1.

Iemand tips?

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    DUPLO....

Dat kan gewoon altijd.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ja Little people.

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik heb al voor zoon en nichtje duplo en kijk gewoon even naar wat ik leuk vind en denk daar gaat hij meespelen. wil ook little people halen.

9. AHzondag

zit net in het intertoys boek te kijken en zie nu al heel veel wat ik wil voor mijn kleine man haha

10. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Hier ook voor zl al klaar!

hij krijgt 2 dozen duplo,

1 van wdp met tijgertje en knorretje was helft van t geld
    &1 van cars met luigi en die andere was ipv 25 maar 7.50!

11. Hier afgelopen week een grote doos vol bij Lobbes besteld.. Ben al 70 euro kwijt :)

Damiën krijgt een groot stoplicht wat echt werkt (a 20 euro), een puzzel van een politieauto, een zaklamp met verschillende lenzen (lichtjes zijn het hélemaal tegenwoordig) en nog een berg schoencadeautjes..

Oh, en er zat ook een bestuurbare auto bij die m'n vriend hem gisteren heeft gegeven omdat het op de wc poepen zo goed gaat de laatste tijd! :)

Hier ga ik verder ook veel Duplo halen.. Wil sowieso de dierentuin hebben.. En een racebaan staat ook op de lijst. Wordt overigens wel allemaal verdeeld over Sinterklaas en kerst!

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wij gaan de toet toet autogarage flink uitbreiden, spelen beide mannen mee.

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    badpuzzel
    simpele houten puzzeltjes met zo'n knopje erop
    duplo
    vormenstof
    piano/xylofoon/trommel/samba-ballen

14. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Tnx voor je lijstje. Een puzzel is inderdaad erg leuk en ga ik op mijn lijstje zetten. De piano, xylofoon, trommel en samba ballen maken me iets te veel herrie en ik merk dat er altijd maar een korte tijd naar om wordt gekeken. Ik haal dan liever mijn pannen uit de kast met een pol lepel en dan gaan we lekker muziek maken ;) Vormenstof is ook leuk ga ik ook op het lijstje zetten!

Vraagje over de duplo. Hij wordt dus eind december 1. Als we voor sinterklaas wat duplo kopen is hij daar dan niet te klein voor. Ik zie overal op de verpakking staan vanaf 2 jaar. Als hij 1 is heeft hij toch nog niet echt het benul van bouwen en de concentratie om daar een tijd mee te spelen? Dan is grote blokken of iets misschien leuker toch? En spelen ze lang met duplo? Ik vind het namelijk best prijzig en voor lego wil ik het best uitgeven omdat ze dan wat ouder zijn en er meestal een tijd mee spelen, maar ik hoor vaak dat duplo maar een hele korte periode is. Wat denken jullie?

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Duplo is hier 1grote hit, ze blijft het geweldig vinden al vanaf dat ze nou ik denk 9 maanden was toen dedenwij bouwen en zij omgooien en nu helpt ze mee bouwenom het dan weer om te gooien haha

16. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb ook al wat spullentjes aangezien ze 1 december jarig is wil ik het gespreid doen.

voor sinterklaas heb ik een theeserviesje, puzzel,handtasje met kan en spiegeltje, boekje over Lisa het pakjes elfje.

Verder ben ik nog her en der aan het snuffelen wat we leuk zouden vinden voor haar 1ste verjaardag en sinterklaas

17. AHzondag

mamavanmj, wij hebben voor zijn eerste verjaardag blokken gekocht van mega bloks met een tafel en een zal losse blokken. dat zijn grotere blokken en wat makkelijker voor de kleintjes. duplo heb je ook voor 1,5+ heb ik bij kruidvat gekocht.

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb al 1 klein dingetje gekocht, en iets gezien wat ik zo graag wil, dus denk dat ik dat zaterdag ga halen.

Onze dochter is pas 8,5 maand op 5dec en ze krijgt bij opa en oma ook al genoeg van wat ik zo hoor dus ik hou me dit jaar nog in :p
    daarbij komt ook dat wij zelf altijd kerst vieren dus dan krijgt ze ook nog 1 cadeautje en in maart is ze jarig

Ze is nog zo klein krijgt er weinig van mee, en begrijpen zal ze het al helemaal niet maar ik vind het zelf gewoon zo leuk :)

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ook :).

Toch kijk ik wel al rond. Maar ik vind het niet zoveel aan om nu al de cadeautjes in huis te hebben, want het liefst wil ik ze dan ook direct geven....:p

Toch kan ik me voorstellen dat je aanbiedingen in de gaten houdt. Scheelt vaak toch een hoop geld. Ook als er ook nog verjaardagen in aantocht zijn, behalve de Goedheiligman.

Maar wij doen niet aan zulke dure cadeaus met Sinterklaas. Dus dan is laatste moment werk ook nog wel te doen.

20. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nee nog niet, maar heb me van de week met zoonlief wel zitten verheerlijken op het intertoys boek. Wil wel al langzaam beginnen met shoppen idd. Volgende week maar is op pad!

Deel Deze Pagina