veel lucht HELP

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door WesDaan, 2 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Mijn zoontje krijgt veel lucht binnen met het drinken van zijn flesje.
    De speen is gewoon continue gevult, Hij drinkt uit Avent +1.
    Ik laat hem boeren na zijn fles dit gaat ook goed.
    Maar soms heeft hij al 3 of 4 boeren gelaten en dan breng ik hem naar bed. En vannacht om half 1 werd hij gillend/ krijsend wakker.
    Hem uit zijn bedje gehaald en wat zat er een klein boertje.
    Hij heeft dit regelmatig, maar ik weet gewoon niet wat ik anders kan doen.
    Tussen zijn fles door laat ik hem ook boeren.
    Hij heeft soms ook echt moeite om te kunnen boeren.

Heeft er iemand tips?
    Ik heb een tijdje geleden gehoord dat je ook speciale spenen/ flessen hebt waarbij de lucht minder binnen komt bij je baby.
    Weet iemand dat?

Ik heb ook een tijdje infacol gebruikt maar ik merkte geen verandering.

Hij pakt ze speen ook goed in zijn mond.

Ook roer ik de melk ipv schudden.

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hoi!

bij ons was dit probleem een stuk minder met de difrax flessen en spenen, ook kan je dr.browns proberen. dat zijn eigenlijk wel de 2 merken die zijn gemaakt om de lucht te minderen.

hier helpt difrax heel goed in ieder geval, difrax heeft s, m en L spenen, mijn meisje drinkt nog steeds uit de s speen omdat ze anders te snel drinkt.

ook hielden we haar rechter op tijdens het drinken, ik zet haar tegen mijn benen aan met haar rugje, ik ga dan op de bank zitten met mijn benen op de bank.

3. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Hier ook de Difrax flessen gebruikt. Er zit ook een dop aan de onderkant, die kun je strakker of losser doen, waardoor je baby minder lucht binnenkrijgt. Ik heb vorig jaar nog 'gekraamd' bij een vriendin en we hebben alle Avent flessen na 2 dagen de deur uitgegooid en de Difraxflessen gebruikt met de S spenen ging het prima.

4. luni

luni Lid

19 okt 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben vanaf het begin de Difraxflessen gebruikt. Onlangs heb ik een paar voedingen met een Aventfles gegeven, omdat we een grotere fles nodig hadden. Wat een rotfles zeg, het lukte haar niet de speen goed vacuum te zuigen, waardoor ze waarschijnlijk veel lucht binnenkreeg. Ik heb een volwassene zelfs nog nooit zulke harde boeren horen laten....:D

Wij zijn dus maar snel weer overgestapt naar Difrax.

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hetzelfde als de voorgaande reacties. Difrax S :)

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    je zou eventueel Dr Browns flessen kunnen proberen. Wij zijn er heel tevreden mee.

Dit gepatenteerde Natural Flow ventiel systeem is het enige ventiel systeem dat geen vacuüm vormt en het maakt daarmee een einde aan de bekende oorzaken van kolieken (darmkrampjes). Luchtbelletjes in de voeding, vacuümzuigen van de fles en van de speen wordt voorkomen.

7. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Enige fles wat bij Marin nog enigzins hielp zijn de difrax met de S speen.
    En dan de S fles

8. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hier ook na een paar dagen overgestapt op de difrax fles.
    onsmeisje kreeg teveel lucht binnen en klotste daardoor haar eten eruit en boerde heel slecht
    nu difrax s en gaat stukken beter!!

9. Sonjaenpeter

2 dec 2009
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 2 maanden getobt met de fles. Ik gebruikte ook Aventflessen. Mijn zoontje kreeg veel te veel lucht binnen, had vreselijk kramp tijdens het drinken en huilde hierdoor bij elke fles. Na verschillende flessen geprobeerd te hebben, gebruik ik nu de Beefree fles en dit werkt tot nu toe fantastisch. Hij drinkt veel rustiger en de krampjes zijn veel minder. Het is nog niet helemaal over, maar hier ben ik zeer tevrede mee. Deze fles heb ik gewoon bij de drogist gekocht. De speen lijkt erg op die van Avent, dus mijn zoontje had er geen problemen mee. Hij wilde niet drinken uit de difrax fles. Het is echt het proberen waard.

10. Pumba

Pumba Actief lid

2 mrt 2009
    149
    0
    0
    Gebruik net als Smiley24 ook dr Brown flessen en ben er erg tevreden over!

Deel Deze Pagina