@meisje haha ja idd niet erg met 3 is nog wel leuk dan kunnen we elkaar wat aandacht geven anders word het maar lekker TE druk p.s Olalalaa Geniet er maar van haha! waar gaat de bestemming naar toe? Hier weet ik het zeker kga lekker op mijn menstruatie mogen wachten wacht deze morgend een kruidvat test & die is ook negatief dus ik denk dat die felle steken idd van de menstruatie gaan komen voor de rest geen andere kwaaltjes buiten die steekjes Op naar de volgende ronde Ojaaa..Wij moeten nogal een superbaby gaan krijgen als we er zo hard moeten voor vechten
Haha, idd een super baby!!! Man man man, wat moeten we lang wachten. Het maakt het straks wel extra wonderlijk toch. Voor velen is het 1x en ze zijn zwanger en dat is normaal, wij ervaren het nog met wat extra gevoel denk ik....hihi. We gaan naar Portugal!! Helemaal in het zuiden bij de zee! Heb er echt zoveel zin in, zit dan in mijn wacht periode en hoop er dan wat minder mee bezig te zijn. Misschien dat de menstruatie dan ook wel uitblijft Dus bij jou weer wit, gatsie.... ik heb soms het idee dat die dingen gewoon niet doen bij ons... dat dacht ik echt zondagochtend. Stomme gedachte hoor, maar ging toen ff door me heen. Hier al stuk minder ongi! Gaat snel minder deze ronde. Heerlijk! Zit op dag 3. Tel toch maandag mee, had alleen heel licht roze 'savonds, maar telt wel toch?
Hallo meiden. Ik ben deze week volop aan het klussen geweest haha!! had gisteren toch een ovu-test gedaan (kon het niet laten) was knal positief; dus denk vandaag of morgen ergens mijn ei. Heb mijn man niets gezegd; dat geeft teveel druk bij hem. Dus echt stiekem. haha! Ik heb mijn ei dit keer later dan ik dacht; ik had verwacht afgelopen zondag of maandag volgens mij ervaringen uit het verleden. Fijn dat jullie effe naar de zon gaan!! Lekker genieten. Ik zou bijna zeggen; probeer niet te denken aan zwanger worden, maar ik weet zelf dat het zo niet werkt @Sarah: ik denk inderdaad ook dat je menstruatie er aan komt. Tis kut. ik weet het. Gelukkig zijn er toch nog genoeg vrouwen die in het tweede jaar proberen zwanger worden. We zijn dus niet alleen hierin.
@ meisje: Fijn geniet ervan meisje! portugal lijkt me zo mooi!! @limburg: Nog Wat verder klussen is gelukkig niet schadelijk haha ivb over de 'testen' Ik weet niet hoe ik 'ooit' zou reageren moest het wel eens positief zijn zou het waarschijnlijk niet eens geloven! Deze morgend ben ik eens naar de ziekenkast geweest om te vragen of het nog lang zou duren eer dat mijn toelating in orde zou zijn, ze konden er niets op antwoorden weet echt niet wat ik moet doen als ik mijn menstruatie krijg want dan zou ik op de 2de dag voor een echo moeten gaan & dan beginnen met menopur + Het wit gele kruis moet ik ook nog eens verwittigen dus letterlijk allemaal stresserend!
@meisje: Hier al stuk minder ongi! Gaat snel minder deze ronde. Heerlijk! Zit op dag 3. Tel toch maandag mee, had alleen heel licht roze 'savonds, maar telt wel toch?[/QUOTE] ik tel het wel mee,omdat ik maar meestal 2/3 dagen mijn menstruatie maar krijg en die dus ook heel licht zijn soms heb ik maanden waarbij het zwart ziet? is dat eigenlijk normaal (genant!)
hallo "zwarte" menstruatie; is wat oud bloed of bloed wat al lang in het maandverband zit; bijv. na de nacht. Ik denk dat dit niet abnormaal is. Ik zit nu dan op het wachtbankje zoals dat genoemd wordt; ik verwacht 1 april mijn NOD dan. Maar ik vraag me wel eens af; het feit dat ik me nu al druk aan het maken ben; of dat een evt zwangerschap ook niet tegen houdt. stress is toch ook niet goed voor je liijf?
Lieve schat, ik heb een vriendin die na bijna 2 jaar zwanger is geraakt. En net in de maand waar ze het meest ermee bezig was is ze zwanger geraakt. Er mee bezig zijn is normaal, zolang er niet teveel stress bij komt. Heb je echt stress dan is het niet goed, maar kan het wel dus! De meiden die na 3 maand al zwanger zijn, zijn er net zoveel mee bezig als wij, die al meer dan een jaar bezig zijn. Een andere vriendin is na 2 maand zwanger geraakt en die was zo bezig wanneer het moest en zat te zeuren op haar vriend, die niet wou die avond, dan het echt moest.... maarja, die keer was het wel raak. Sarah, je lichaam kan de ene keer meer zwart bloed afgeven dan de andere keer. Ene maand heb ik het wel en andere maand niet. Dus donkerbruin bloed kan wel hoor en ook zwart. Heb soms hele stolsels, brrrr....hihi. Hoe is het verder met jullie meiden? Hier alles goed, nog beetje roze bij afvegen, maar niet meer echt ongesteld. Moeten even sex hebben, dan spoelt het ff door, haha. Echt waar, helpt bij mij wel. Dus vanavond maar weer aan de slag. Limburg, spannend op het wachtbankje! Gun het je van harte meid! We gaan er met elkaar weer voor de komende maand! Op naar een mooie zwangerschap! Liefs
Hier nog steeds geen ongi te bespeuren & de maand is bijna om voor de rest geen klachten & pijnlijke borsten dus ik verwacht ze wel ieder moment'
Hey meiden, Hoe is het?? Sahar; nog je ongi gekregen of nog steeds niks. Hier alweer druk aan de klus.... we gaan er weer tegenaan!
Ongi is gekomen vandaag al op controle geweest + bloed laten prikken omdat baarmoederslijm redelijk dik was' maar toch goedkeuring gekregen om te starten met menopur vanaf donderdag spanneeeend!
Spannend..... mag ik vragen wat die medicijnen precies doen? Ik ken hormoonbehandelingen enzo (nog) niet... hoop natuurlijk ook dit nooit te gaan gebruiken. Maarja als het is sept nog niet raak is.... dan moeten we eraan geloven denk ik...... maar voor die tijd hebben we nog 5 kansen, klinkt best weinig....hmmmm
khoop voor jou dat het zonder lukt! hier al 5maanden voorbij met clomid & pregnyl nu 1ste start menopur & pregnyl dus hopen.. Hier onder ff vermeld wat waar voor diend zover ik weet Clomid/ Zorgt ervoor dat je folikels groeien Pregnyl/geeft een extra groei aan je folikel & laat het ongeveer iets van in de 30u springen & ten slotten Menopur Nog eigenlijk geen flauw idee van haha
Hey meiden Hier ergens zondag/maandag waarschijnlijk mijn NOD. Ik had gisteren (1 week na eisprong) in eens weer menstruatie-achtige krampen en rugpijn (wat ik normaal dus ook heb als het weer eens zo ver is..) vandaag heb ik wel een beetje last gehad van mijn rug maar niet zo heel erg. Tja.. ik hoop natuurlijk dat het innesteling is gweest. maar dat lijkt me sterk. Ik heb altijd al aantal dagen voor mijn 1e menstruatiedag al krampen en rugpijn. Dus het zal dit keer niet anders zijn helaas.. Althans dat gevoel heb ik totaal niet. Ik voel me hetzelfde als normaal voordat ik ong moet worden. Ik hoop zelf ook niet aan de hormonen te hoeven; maar ik ben wel bij dat deze middelen er allemaal zijn. Dit maakt zoveel meer mogelijk dan "vroeger"
je start dan binnenkort aan hormonen? eigenlijk valt het best nog wel mee hoor' en hangt ervanaf waarvoor het je helpt toch'
Nee ik hoef niet met hormonen te beginnen. Mijn eisprong werkt goed. Maar als we ooit met IUI moeten beginnen, dan zou het zomaar kunnen als ondersteuning.
hopelijk geraak je zonder zwanger morgen mijn laatste menopur & dan dinsdag op controlen maar ik heb weer voledig een down moment vriendin van me geraakte niet zwanger & ze is 1maand in behandeling & ze weet van vandaag dat zwanger is kkan wel dozen zakdoeken blijven vol wenen ik snap het nog alltijd niet waarom het ons niet lukt ik mag niet klagen maar dat is niet zo gemakkelijk ik zie iedereen maar paseren ' zwanger/bevallen/stoppen met de pil ze hebben er toch geen moeite mee, kword het gewoon echt beu allemaal' ik gun het hun wel allemaal,maar kkan het echt niet meer verdragen kvoel me zo slecht,omdat ik niet blij voor hun allemaal kan zijn:x
Ja, ik weet het. het lijkt alsof het iedereen voor de wind gaat. Ik ben het ook echt moe aan het worden. over drie weken moeten we terug naar de gynaecoloog, voor derde zaaduitslag. Ik hoop dat deze een stuk verbeterd is. dat geeft dan ook weer wat hoop
veel succ6 hé, hopelijk is ie ook goed hier is maar 1x een zaaduitslag geweest gyn wilt er ook geen andere meer omdat hij zeker is dat het daar niet aan ligt ik weet eigenlijk niet hoelang ik dit nog ga volhouden morgen eventueel eens een gesprek voeren met mijn gyn
Hoi meiden, Hier ik ook weer. Helaas is het voor ons deze ronde niks. Want ik kan op dit moment niet echt klussen, heb blaasontsteking gehad laatst en heb nog steeds last van schimmelinfectie. Gister weer tussenbloeding gehad, vorige maand ging zo goed... en nu weer mis! Baal echt en was echt verdrietig. Alleen temp is nog laag, dus ik heb niet mijn tussenbloeding tijdens ei sprong, anders was ie wel hoog. Hopelijk kunnen we morgen misschien nog een gokje wagen, maar ga er vanuit dat we deze ronde gewoon overslaan. We zouden op vakantie, maar gaat niet door. Mijn vriend werkt voor hemzelf en heeft het nu druk, misschien kan dat, door crissis, straks maar zo anders zijn, dus we verschuiven het even naar het najaar. Ene kant blij, heb het zo druk de komende tijd en zou anders tijdens de vakantie mijn menstruatie krijgen, ook niet echt fijn. Hoe is het met jullie? Liefs