Ja hoor gewoon wijn drinken... Ik houdt daar geen rekening mee.. Als je zwanger bent ben je er toch snel genoeg achter.. Ja, vitamines pakken, van dat glijmiddel dat zaadvriendelijk is, benen in de lucht. hahahah ja ook van die dingen allemaal!! En inderdaad.. elke maand toch hopen dat die ene klacht toch van een zwangerschap is..
Hey meiden, ik heb heerlijk genoten van een wijntje (2 zelfs) daarna lekker aan de fris. Hebben heerlijk gegeten!!! Echt even eruit, dit al hele tijd niet gedaan, aangezien elk weekend de kids van mijn vriend hier zijn. Nouja, de ene elke week en de ander om het weekend. We hebben een bootje gekocht en net heerlijk gevaren! Wel zit je enorm fibrerend op de boot door de motor en kreeg daarvan buikpijn, net als je ongesteld moet worden en nu ik er af ben is dat ook weg. Hoe kan dit?
hey meiden, sorry voor mijn lange afwezigheid ik zat er een beetje door Eerst hoorden we dat mijn vriend zijn zus zwanger is en nu kregen we het nieuws dat mijn vriend zijn broer ook vader gaat worden & Dan heb ik het nog niet over de rest van de vriendenkring bah Kheb er stilletjes genoeg van
Hallo meiden, Vandaag bij de gyn geweest voor de uitslagen en het verdere beleid. Kans op spontane zwangerschap is niet uitgesloten, maar ook niet erg groot. De gyn had een mooie berekening gemaakt. 80% van de stellen is binnen het jaar zwanger, de overige 20% komt over het algemeen bij de gyn terecht. Zonder problemen/ aandoeningen is 42% binnen het jaar daarna alsnog zwanger. Bij ons is die kans 21%. Wij "mogen" door voor de IUI icm Clomid. Vanavond gaan we even om de tafel om het eens goed door te nemen en te bespreken, want we gaan een hoop voor onze kiesjes krijgen, ik lichamelijk en psychisch natuurlijk, maar mijn vriend zal het best nog zwaar krijgen met stemmingswisselingen ed van mij, maar goed.... En inderdaad, dat Facebook, killing af en toe. Al die kiekjes van wat een baby nu weer doet, of echo's die voorbij komen...pfff....soms heb ik sterk de neiging beetje baldadig te worden en foto van een drol van m'n kat op facebook te zetten: kijk is wat mijn schatje vandaag geproduceerd heeft.... 2 weken geleden te horen gekregen dat mijn schoonzus zwanger is, terwijl wij bezig zijn en andere schoonzus in januari een miskraam heeft gehad. Het werd op een wat aparte manier gebracht (iedereen stond al met zijn jas aan) en iedereen was ook erg verrast. Krijg ik later via mijn vriend te horen dat zijn zus erg teleurgesteld is in de de reactie van m'n andere schoonzus en mij! Daar zakt zo m'n broek vanaf! Ik kan het niet meer opbrengen om te gaan staan springen en juichen,maar ben wel direct begonnen een 20-weken doos te maken ed, maar dat is een verassing, dus mag ze nog niet weten... maar waarom moet er altijd gezeurd worden over je reactie, terwijl iedereen gewoon over jouw gevoelens heen walst...?! Ik hoop voor alle meiden op dit forum dat we elkaar binnenkort kunnen vertellen dat alle moeite, het klussen en de tranen verleden tijd zijn en het eindelijk gelukt is een wondertje te 'maken'... Succes iedereen!!
@ Limburg27: 2e onderzoek was inderdaad goed, gelukkig, vriendjelief ging rechtop de kamer van de arts weer uit Ikzelf heb nooit iets van ontstekingen of geslachtsziekten gehad. Ze kon zien vorige week tijdens de kijkoperatie dat het geen endometriose is, maar dat was ook niet de verwachting, heb bijna geen buikpijn en maar 2 dagen bloedverlies tijdens mijn menstruatie. Ze kon me ook niet vertellen vandaag of het aangeboren is of toch door een ontsteking waar ik niets van heb gemerkt.
bekende buikpijn op komst Dus kom maar op, kunnen we naar de volgende ronde. Bah bah bah... Het was te verwachten ivm kuurtjes, maar toch wel weer een teleurstelling!
@Fummy: daar ben ik ook bang voor; dat ik toch 1 eileider dicht heb, of verkleefd.. Daarom wil ik ook een hsg baarmoederfoto.. maar volgens mij vind de gynaecoloog dat niet nodig bij mij. Maar waarom hebben jullie dan weinig kans? Ik begrijp dat het zaad goed is, en kunnen ze de eileider niet open maken? Of waar is de berekening op gebaseerd?
@limburg27: De gyn heeft die berekening gemaakt met ons samen op de website van Freya. Aan de hand van hoeveel procent bewegend zaad, je leeftijd ed maakt ze die kansberekening. Ze kunnen bij mij de eileider niet open maken, het is ook onbekend waarom hij niet open is. Kan aangeboren zijn of door een onopgemerkte ontsteking komen. Dat kunnen ze helaas nooit zeggen. Ik zou niet weten waarom een gynaecoloog geen HSG zou laten doen. Als het sperma goed/redelijk is, je hormonenhuishouding ook, dan is dat (lijkt mij) een logische volgende stap.... Ik zou het toch nog eens vragen. Succes!
Ha Ja, die website ken ik ja.. Als ik "onze" resultaten daar in vul kom ik op 34% kans uit. Benieuwd wat de nieuwe zaaduitslag ons volgende week brengt. Vervelend dat ze em ook niet open kunnen maken. Kunnen ze met hormonen er voor zorgen dat je altijd een eisprong hebt aan de "goede" eileiderkant? Ik heb gelezen dat het meestal door infecties komt, en soms inderdaad aangeboren. heb je ook geen blindedarmontsteking gehad bijv.?
@limburg27, Nee,ze kunnen hem helaas niet open maken. Die hormonen zijn er puur voor om eitje(s) goed te laten rijpen, helaas kunnen ze er niet voor zorgen dat ik alleen een eisprong heb aan de goede kant... Heb nooit ontstekingen gehad, tijdens de kijkoperatie vorige week konden ze ook zien dat mijn blindedarm er nog goed uitzag
Hoi dames, Mag ik meekletsen? Hier ook al een tijd bezig en aan de clomid. Straks om 9.50 uur uitslag bloedtest of mijn fsh nog wel goed is en hopelijk een follikelmeting. Hopelijk zien ze dus een mooi etije groeien. Ben echt dood nerveus! Ieder heeft hierzo zijn eigen verhaal. Pffff, hopelijk allemaal snel zwwanger.
@love2beamom: heb je van jezelf geen (goede) eisprong? Inderdaad. Iedereen heeft wel iets hier op het forum; of juist niets.. maar evengoed niet zwanger.. Het is frustrerend allemaal he.
Hallo meiden, Ik hier ook weer even. Welkom Lovertobeamom. Kom gezellig mee kletsen. Hier net bij het afvegen roze.... dus word morgen echte ongi. vanmiddag weer buikpijn gehad wat weer teveel lijkt om ongipijn. Dus nu eindelijk gaat het doorbreken. Ik heb er dan ook 3 extra dagen op moeten wachten, test gedaan negatief. Dus kom maar op!!! Ben wel redelijk rustig nu. Al komen de ziekenhuisafspraken zo wel erg gauw in zicht, voor je het weet ik het zomer. Hoe mooi zou het zijn als het ons voor die tijd nog word gegund....... Morgen reageer ik even op iedereen, fijne avond meiden!
O balen zeg. Zou mooi zijn als het jullie voor de zomer is gegunt. Scheelt je de hele mmm. Maar hebben jullie al afspraken staan voor de zomer?
Ik ben zelf wel gespannen voor dinsdagavond.. bezoek aan gynaecoloog.. dan horen we hoe de derde zaaduitslag is.. Kan alle kanten op. 1 keer slecht en 1 keer goed.. Als het niet goed zou zijn.. dan zal het wel meteen IUI gaan worden.. Ergens ben ik bang dat de griep die mijn man 2e week van januari heeft gehad nog invloed heeft het op het zaad.. Er zitten 14 weken tussen (koorts en zaad testen).. Normaal wordt er gezegd invloed tot 3 maanden.
Hallo meiden. Hier zijn de sluizen open gegaan. 2 dg voor ongi veel buikpijn gehad, ben het nu en heb geen buipijn meer... ook weer anders als andere maanden... je lijf... raar ding. Wij gaan in sept naar het ziekenhuis. In mei mag ik afspraak maken voor juni, maar dan zit je vlak voor de zomer en dat willen we niet. Dan heb je het toch druk met andere dingetjes. In sept hebben we alle tijd voor afspraken in het ziekenhuis enzo. Ik ben al getest, allemaal prima. Alleen bijna elke maand een tussenbloeding. En dat heeft me al een jaar gekost. Want ik dacht dat het een 2e menstruatie was. Dus niet geklust.... Vandaag sjaggie en boos op alle babys en zwangeren en alles alles.... zullen wel de hormonen zijn. Gister nog programma gezien van een gezin aan drugs, drank en sigaretten en geen geld en die vrouw was zwanger!!!!!! Ongelovelijk. k probeer zo gezond mogelijk te leven en ons lukt het niet, hoe kan het daar dan wel???? Ik wil geen mensen kwetsen, maar ze kwetsen mij soms wel....
Ik zou als ik jou was Meisje848 toch vragen aan je vriend of hij alvast een onderzoek wil laten doen.. Het is in principe een "kleine" moeite en dan weet je in elk geval dat het bij mij nog steeds goed zit. Ik las dat zijn kinderen ook al wat ouder zijn.. in de loop der jaren kan er een hoop gebeuren. Had jij trouwens een hsg (baarmoederfoto) gehad?
Meisje848: snap je frustratie.helemaal! Alles en iedereen krijgt maar kinderen, kisbruiken of mishandelen t, of raken zwanger en laten t weghalen, terwijl jij er zoveel voor over hebt om er ook 1 te mogen krijgen... Ik heb dan ook nog van die vriendinnen die elke stap of svheet op de foto zetten en aan je appen, of je vragen stellen over welk setje positiekleding ze zullen gaan kopen... Soms zou je gewoon willen vertrekken naar n onbewoond eiland... Kop op...hoop dat het bij jullie toch snel raak is... Hoop.dat iedereen van dit forum,snel op een leuker forum mee kan praten... Bij ons nu ook wat spannende tijden. Van het weekend zit er menses aan te komen, die komt zekeer omdat ik vlak voor vruchtbare periode ben geopereerd. dan 5 dagen aan de hormonen en dan hopen dat m'n eisprong niet op hemelvaartsdag valt, want dan doen ze geen iui en heb ik voor nix die rommel geslikt.... Meiden, kop op. T gaat ons lukken, wij worden mama!
Hoi dames, Balen meisje! Hier hetzelfde, afgelopen woensdag ook de dijken doorgebroken hier En dat boos zijn ken ik ook. En dan werk ik ook nog eens met tienermoeders, er zitten er een paar bij die doodleuk gewoon weer zwanger worden omdat 'baby's zo leuk zijn' terwijl ze voor hun andere kinderen al niet konden zorgen, aaaahh :x Net op fb ook zoiets, een kennis die zwanger is zet er gewoon op: wie kan mijn zwangerschap overnemen ik ben het zat. :x Mensen denk toch eens na over wat je erop zet! Dit soort dingen doet pijn! Limburg veel succes vanavond, hoop dat de uitslag goed is! Fummy wat een positieve woorden, knap van je En ik hoop met je mee Wij hebben, nu ik voor de zoveelste keer ongesteld ben, afgesproken dat als het deze ronde weer niet lukt we hierna naar de dokter gaan.