Aankomende week moet ik weer ongesteld worden, maar nu steeds (veel) witte afscheiding, meer van dat slijmachtige wit.. Hoort dit bij een mogelijke zwangerschap? of is dit een teken dat ik gewoon ongesteld ga worden?
hoi femke, ik heb precies hetzelfde sinds gister dik witte afscheiding, vorige week mijn ei gehad dus nu afwachten tot mijn nod..het kan idd beide kanten op dus meoten we afwachten..wanneer is je nod? bij de 1 is het een teken van zwangerschap en bij de ander een naderende nod..
Bij mij was het een teken dat ik zwanger was maar ik had dan ook nooit echt veel afscheiding tussen ei en nod. Deze keer dus wel vanaf een paar dagen na mn eisprong, en heb er nog steeds last van Ik denk dat het per persoon wisselt en het kan dus nog alle kanten op. Heb je nog andere mogelijke symptomen??
Ik was ook even aan het neuzen naar dit onderwerp. Bij de eerste had ik voor nod ineens veel witte typex kleurige afscheiding. Nu heb ik ook nog steeds veel dikke witte afscheiding...hopelijk blijft het en is het goed nieuws
gisteren dan toch ongesteld geworden..helaas... Alleen wel 5 dagen vroeger als normaal... Wanneer zou ik dan nu ongeveer mijn eisprong kunnen verwachten?
hier ook witte afscheiding, is al een paar dagen aan de gang en overmorgen mag ik testen.. ben benieuwd
Femke.. ik heb het dit keer ook heeeel erg! Heb het nog nooit zo erg gehad. Ik ben benieuwd. Hopelijk is het voor jou ook goed nieuws!
ik heb het dus 3 dagen ontzettend erg gehad en nu niet meer... maar geen teken van dat mijn ongesteldheid eraan komt. Meestal heb k nu al ontzettende last van mijn borsten een paar dagen. Maar ook nog niet pffff...
Ik had dit keer niet overdreven veel afscheiding, maar wel zwanger!!! Nu lijkt het pas meer te worden