Wie ook al vroeg met zindelijk worden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door aros, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    hier ook een start gemaakt... maar nog weinig consequent moet ik zeggen. Hij komt altijd naar mij toe als ik naar de wc ga.... dus zet ik hem dan ook gewoon op het potje. Nog zonder resultaat, maar ik vertel gewoon hoe het zit... wie weet.. ooit? ;)
    zelf was ik voordat ik 1,5 was helemaal zindelijk... ook s nachts.... van de 1 op de andere dag scheen ik "luier niet" te zeggen en vond ik het tijd om net als mijn grote broer die toen ook op het potje ging op het potje te gaan... lekker makkelijk voor mijn ouders ;) dat lijkt me wel praktisch, maar gaan we zeker niet halen hiern ;)

2. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    het op het potje gaan heetf echt niks met willen te maken maar met kunnen als je kindje nog geen controle heeft over zijn sluitspieren kan je proberen wat je wil.

3. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    ik ben ook van plan om vroeg te beginnen met proberen.
    ben me er ook wel van bewust dat het kindje er zelf aan toe moet zijn maar proberen kan geen kwaad lijkt me! ;)
    maar ik wacht nu natuurlijk nog wel een paar maanden.

ik zie in mijn omgeving veel kinderjtes die met 3 of 4 jaar nog niet zindelijk zijn en die moeten dan nog gauw even voor het naar de kleuterschool gaan zindleijk worden. dat lijkt me ook niet fijn.

petje af hoor voor degenen die het al een beetje lukt! :thumup:

Deel Deze Pagina