Hier mogen kindjes mee naar de 20 weken echo in het ziekenhuis. Ook kan jouw gyn andere adressen in de buurt geven van gerenommeerde echoscopistes. Deze werken soms ook in de avonden en weekenden. Wij gaan morgen voor de 20 weken echo en die is 's avonds. Ideaal, kan ik zelf de kids op bed leggen voor de oppas komt en manlief hoeft geen vrij te nemen. Sowieso wat een l*l van een vent die baas van je man. Ik had m'n man desnoods zich ziek laten melden. En zag iets over zorgverlof voorbij komen, daar had ik nog niet eens aan gedacht maar dat is ook een goede! Nee ik zou het er niet zo bij laten zitten. Hij zou hoe dan ook meegaan. Maar goed, zo zie je, iedereen is anders.
Bij mijn dochter liep ik ook bij de gyn. Mijn man is er bij alle afspraken bij feweesr maar bij een van de laatste had hij geloof ik een herkansing dus is hij jlniet mee gegaan.. dat was de dag dat ik hoorde dat de baby veeeeel te klein is en zsm moet komen. ik was al 39wkn daar niet van, maar ik was echt geschrokken en moest nog naar huis rijden. Ik ga dus nooit meer alleen.
Jeetje 13 kindjes verloren, wat erg, maar moet je voor een SEO of een GUO? Want een SEO kan je ook elders laten uitvoeren. Wat een lul van een baas, mijn man had echt gezegd ik ga gewoon en je bekijkt het maar
Jen, Wat een rot situatie! Heftig ook van je moeder. Ik ben het wel met de vorige 2 dames voor mij eens. Die baas kan zeggen wat hij wil, je vriend moet hier gewoon bij zijn PUNT UIT!!! Ook slordig van het ziekenhuis dat ze niet iets meer hun best doen om je te helpen! Ze kunnen je heel vaak best ergens tussen plaatsen. Hoop dat het jullie toch, goed of kwaadschiks gaat lukken om samen te gaan!
het is een SEO alleen wil de gyn dit niet ergens anders laten doen omdat ik een risico geval ben volgens hem en hij dit zelf wil doen. ik heb het ziekenhuis nogmaals gebeld en het uitgelegd en ze vertelde dat er echt geen andere mogelijkheid was maar dat als er iemand uitvalt dat ik dan opgebeld word. ook werd mij verteld dat als ik alleen kom emily er niet bij mag zijn. als er nog iemand bij is mag emily er wel bij zijn omdat diegene dan naar de gang zou kunnen lopen als emily zou gaan huilen. mijn vriend en ik hebben besproken dat als we niet gebeld worden voor een andere afspraak dat hij zich dan gaat ziekmelden. aangezien we de 28ste echt geen oppas kunnen regelen en ik dan dus zeker niet alleen zou kunnen gaan.
Dat vond ik dus ook toen ik pas bij 23 weken mijn echo kreeg Er was gelukkig niks mis met ons kindje, maar ik heb 3 weken lang moeten rondlopen met het idee dat ik wel heel laat mijn echo kreeg terwijl verder iedereen met dezelfde uitgerekende datum hun echo wel op tijd kregen. Maar goed, ik woon in België, ik dacht dat het misschien wel daaraan kon liggen Jen, ik zou echt niet alleen naar de echo gaan, goed van je vriend dat hij zich dan gaat ziekmelden. Ook al was alles goed bij ons, het was toch een redelijk slopende ervaring en mijn vriend heeft me goed kalm weten te houden. Ontzettend jammer dat je vriend zo'n hork van een baas heeft, je zou toch denken dat mensen meer begrip zouden hebben.
Ik ben niet de 20 weken maar de nekplooi alleen geweest, mijn man kon ook geen vrij krijgen. Heb mijn kleine man gelukkig wel ondergebracht bij een vriendinnetje, hij kan niet zo lang stil zitten. Als je een zoet kindje heb die lekker in de wagen wil blijven zitten kan je best alleen, is ze een drukke tante die na 5 minuutjes al vermaakt wil worden dan zou ik het niet doen en toch de afspraak verzetten. Succes meid
Mijn vriend kon ook niet mee dus is mijn moder meegegaan. Kinderen mochten hier niet mee naar binnen, lijkt me ook heel logisch.
zo ie zo kinderen mogen niet mee en vind dit ook zeer normaal als er wel wat mis is!!!bij ons was toendertijd de 20 weken echo niet goed (echodensedarmen) het leek erop dat onze kleine het downsyndroom had of iets anders de een seo werd een guo daarna nog een aantal echo's gehad ze wouden nog een vruchtwp doen maar dit wouden we niet!!!!maar ons kleine man is thuis geboren en kerngezond!!!! ik heb vele zorgen hier om gehad en vin d dus onverantwoord dat je kleine mee neemt naar 20 weken echo je weet nooit hoe je reageerd als iets niet goed is!!!!! mijn man nam gewoon vrij, doet hij nog. als er wat is komt hij gewoon thuis!!!!!!al is de baas er niet mee eens discussie komt later of niet....!!!!!!!!