Pfff....slapen jullie ook zo ontzettend slecht? Ik maak nu nachten van hooguit 4 uurtjes Het is zo ontzettend warm en ik merk dat mijn lichaam de warmte niet meer kwijt kan. Daarnaast kan ik mijn draai niet vinden en dat is ook lekker handig met die dikke buik... ZUCHT.....morgen onderga ik een keizersnee en ik heb echt tot 3 nachten terug heerlijk geslapen. Nu ga ik straks gebroken die operatie in.... Iemand tips of even lekker mee klagen?
Ik ook. Vreselijke pijn in mn heupen gehad totaan 3.00 het zweet gutst van mn lichaam af (normaal nooit last van) en heel veel voorweeen. Heel naar.
Oh wat vervelend hè?! Herken het heel erg. Ging zelf vanaf een week of 30 heel slecht slapen met zo'n 3-4 uur als max per nacht. Pakte dan overdag nog een uurtje liggen/slapen er bij, maar dat was het wel. Die buik zat in de weg, pijntjes, maagzuur, plassen er was altijd wel wat Had me er maar bij neergelegd als voorbereiding op de tijd met de baby en borstvoeding waarin het aantal uur niet heel veel zou gaan verschillen. Dus tips helaas niet, wel herkenning. Probeer te genieten van het laatste zwangere dagje ondanks je vermoeidheid, ga nog een paar uurtjes liggen overdag en dan heel veel succes morgen met de keizersnede.
Hmm ook hier helaas herkenning, maar geen tips.. Ik probeer overdag ook nog eventjes een uurtje mee te pakken. Maar het hoort er denk ik allemaal bij. Ik denk wel dat de komst van dat kleintje je straks zo'n grote adrenalineboost heeft dat je er geen last van zult hebben!
Ik heb vooral last van de hitte (van mijn buik nog iets minder) en dus kan ik ook niet goed slapen. Afgelopen nacht was het gelukkig iets koeler en dan helpt voor mij direct. Misschien moeten we een ventilator aanschaffen ofzo. Succes morgen met je keizersnede, je kleintje is er bijna!!
Morgen is het zover! Nog even vol houden! Gaan de andere meiden naar bed tussen de middag? Dan kun je meedoen... Verder is er denk ik niet veel wat er tegen te doen is. Gewoon overdag lekker niksen, dat kan ook helpen. ( als dat lukt tenminste) Maar ja...ik weet hoe je, je voelt Je bent nu gewoon moe(der)
Mama van juul: spannend, morgen de grote dag. Ik zou door de zenuwen helemaal niet meer kunnen slapen. Succes Helaas slaap ik ook voor geen meter. Te warm, hoofdpijn, misselijk en ik blijf maar draaien, omdat mijn heupen zo'n pijn doen. Slaap ik eindelijk, moet ik weer naar de wc. Ik heb nog 3 kinderen rond lopen, maar die zijn al wat ouder dus slaap ik 's middags even. Wat was dit een rot nacht zeg.:x
Hier ook paar weken al slechte nachten (moet zeggen dat ik afgelopen nacht voor t eerst weer redelijk geslapen hebt) maar je kom ook gewoon niet meer bij op den duur. Moet er 3/4 x uit om te plassen, heel erg last van rusteloze benen, warm, zere heup, heeft de baby weer de hik, ligt mn dochter ineens weer tussen in pffff en dan gewoon uren achtereen klaar wakker zijn. Net tegen de ochtend val je dan even in slaap en als je kind je komt wekken voel je je zooo brak.. geen tips.
Erg he....vooral in die warmte! Maar....vanmiddag de ventilator gepakt en toch nog 2,5 uur liggen slapen! Zo, daar wordt een mens blij van!
Ik zit nog lang niet aan het eind, maar hier ook een slechte slaper, vooral door de warmte, draai niet kunnen vinden en kind dat onrustig beweegt. Wij hebben afgelopen week een ventilator aangeschaft en dat helpt gelukkig met de warme nachten. Ook het huis luchten voordat we gaan slapen en een koud washandje op mijn hoofd/lichaam wil mij wel helpen. Maarja daar heb je misschien niet zoveel meer aan denk ik Ik wens je veel succes morgen maar vooral veel plezier en zegen zo'n bijzondere eerste dag met je kindje!!!
Zet de ventilator lekker aan joh als je gaat slapen, doe ik ook, we hebben dan een timer erop (die kun je los kopen) en hij gaat dan vanzelf uit. Ik heb vanacht gelukkig goed geslapen, afgelopen dagen bar slecht waardoor ik dan weer kotsmisselijk ben, en vandaag gelukkig niet. Ik moet wel steeds met dit weer aan de (hoog) zwangere denken en stiekem ben ik blij dat ik niet met zo'n dikke toeter in dit hete weer zit. Succes morgen!!
Oh ja ik herken het ook! En helaas geen tips. Ik slaap sinds het zo warm is ook echt beroerd en weet niet hoe ik moet liggen *ik wil weer op mn buik kunnen slapen!!!!* Ik probeer het overdag een beetje in te halen als dl ook slaapt. Succes morgen met je keizersnede!
Heel herkenbaar. Kan alleen maar op m'n rechter zij liggen want ik heb een linker rib spier verrekt ofzo en als ik op m'n rug lig krijg ik het zwaar benauwd. Alleen vind de beeb het niet zo fijn denk ik want als ik op mijn zij lig gaat ie me toch tekeer! En dat was maanden terug (of zelfs de hele zwangerschap van m'n dochter) geen probleem, maar hij zit nog hoog en is voort groot en lomp. Daardoor slaap ik pas laat in en ben ik regelmatig wakker. Dit warme plakweer helpt inderdaad ook niet mee. Gelukkig heb je overdag nog wat kunnen bij tanken lees ik. Hopelijk heb je vannacht wel een beetje ok kunnen slapen en ga je de keizersnede wat uitgeruster tegemoet. Heel veel succes vandaag meid!!
Hier ook sinds twee weken slecht slapen. Ik val niet voor 1:30 in slaap, ben meestal rond 4 uur een uur wakker en na 7 uur wordt het ook niks meer. Pak dan wel overdag soms nog een uurtje, maar lukt helaas niet altijd... Vannacht/vanmorgen ook weer raak. Ik heb het 2:00 uur zien worden, en om 4:00 was ik weer wakker, all credits to een kl*te mug die het nodig vond om me in mijn vinger te steken. Zit die buik een keer niet in de weg, dan is 't wel een mug! Grmbl! Heb het huis maar opgeruimd toen ik er achter kwam dat ik echt niet meer in slaap ging vallen. *klaagmodus uit* Mamavanjuul, veel succes vandaag!!