wie ook? antoconceptie>ongesteld en toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ylaisa271982, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    Hoi!
    Ik zit met het volgende en zou graag willen weten of er meiden zijn dit herkennen.
    Afgelopen zaterdag mn ring ( nuvaring ) eruit gehaald, dinsdag ongi geworden ( blij want ik dacht dat ik zwanger was..veel krampen, borsten groter, onderrug pijn etc ) woensdagavond was het over..na 2 helse dagen met veel buikpijn ( nooit eerder gehad ! )..met ongesteldheid ging gepaard met veel bruin en beetje rood. Nu moet morgen mn ring er weer in..maar ik ga morgenochtend eerst een test doen..want heb nog steeds twijfels..ik heb nog steeds die vervelend onderbuikpijn/zwaar gevoel..steekjes..en ontzettende hoofdpijn/droge ogen en verstopte neus en ontstoken tandvlees ( kan niet eens poetsen )..maar griep heerst ook!
    Wie heeft dit ook gehad en bleek toch zwanger te zijn?

2. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Misschien komt het omdat de Nuvaring eruit is gehaald?

3. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    ja daar zat ik ook al aan te denken. Ga ook nog maar 1 maand door met de ring en dan weer pil..want heb constant een zere buik.

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Anders toch even de dokter bellen?

5. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo yalaisa,
    Ik had ook veel buikpijn met de ring, en bloedverlies, bij mij duiden dat op onstekingen van dat rotding :x

6. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Hoi Ylaisa,

Ik herken het, kan (nog) niet zeggen dat ik wel zwanger blijk te zijn. haha.
    Ikzelf ben dan aan de pil.. en ongesteld geweest (veel minder heftig als normaal) heb bijna alle eerste zwangerschapsklachten die ik me kan bedenken... dus erg tegenstrijdig!
    Morgen huisarts, dan horen we het vast snel genoeg.
    Weet je zelf al meer?

Deel Deze Pagina