Hey meiden hele domme vraag, zit volgensmij weer eens te kloten met mijn lichaam. Ik moet 1 december ongi worden, tenminste volgens kalender. Heb een redelijk normale cyclus al 3 maand van 27 tot 29. n ik ben nu aan het bloed verliezen, roze,bruinig. Geen kramp, niet moe, geen spierpijn wat dan ook. Helemaal niks. Alleen avonds een flauw gevoel in me maag. Wat kan dit zijn en wat moet ik doen ? Mijn ongi vanafgelopen maand begon op de 31e met vagelijk, 1e wat meer, 2e normaal verlies. enzovoort.
Misschine heeft het er mee te maken, maar heb ik heb gisteren en eergister de hele dagen in verfluchten gelopen, gelukkig van histor die stinkt wat minder.
Je kan ook een lichte bloeding krijgen van je eisprong. Misschien is dat het. Verder kunnen wij er ook niks van zeggen.
dat is het dus niet, had gisteren ook krampn, vannacht opgehouden en nu begint het weer heel langszaam
Hoi Alecia, Ik heb ook last van een soort van bloedverlies of afscheiding gehad. Bij mij was het lichtbruin (klinkt niet zo fris he, haha!). Ik zit nu 5 dagen voor mijn NOD, en bij mij heeft het maar drie dagen aangehouden, wel met een soort van zeurende onderbuikpijn. Ik ben dus erg benieuwd of het de innesteling is geweest...Maar ja, nog effe geduld hebben he?! Ik wens jou veel succes, en hopenlijk is het bij jou (ook?) een innestelingsbloeding, en ben je in verwachting! Groetjes Lette
Hop het ook, blijft iedere keer bij vagelijk bloeden, huisarts ook algebeld, wordt er zo langzamerhand stapel gek van
Hoi Alecia, Ik wil je hoop niet de grond in boren, maar een bloeding 13 dagen voor NOD kan volgens mij geen innesteling zijn. Dat zou 5-6 dagen voor je NOD kunnen. Wat Pino zegt klopt wel, je kan bij je eisprong bloed verliezen. En als dat wat meer is geweest dan gebruikelijk, is het niet raar dat je een paar dagen wat bloed verliest. Je baarmoedermond staat nu niet open, dus het bloed kan niet heel makkelijk in één keer weg... Succes met wachten de komende twee weken! Liefs, Mrs Hair
Ik hebme officiele dag op 1 december, erg lullig zal ik rond oud en nieuw ook ongi zijn. Ik blijf zelfs mijn huisarts verbazen,raakt op mijn 16e zwanger, kwam er heelvroeg achter bij een ongeluk, met 7 week, terwijl ik de pil slikte. Bleek een antistof tegen de pil aan te maken. Nou ja prima is mis gegaan bij 13 week, achteraf vond ik mezelf ook te jong. Heb daarna nog 2 jaar pil gehad, en nu dus al 2,5 jar er vanaf. Net in begin dit jaar te horen gekregen dat mijn lichaam wat moeite er mee heeft om een eitje goed te laten ontwikkelen. Van de 100 ontwikkelingen zich er maar een stu of 20 volledig envoldoende om eventueel kans te maken op een zwangerschap. HAd net een heel jaar alles best op regel, hier en daar een dagje er naast , maar voor de rest niet. Ben 21, kies er bewust voor om toch op jonge leeftijd al een poging te doen, dit heeft mede te maken met mijn familiegeschiedenis. Zou opzich ook wel een stuk of 4 kids willen, maar met 1 wonder ben ik ook heel blij en kan mijn zonnetje niet meer verdwijnen achter de donkere wolken. Heb met de huisarts, ondanks alles en ondanks dat het mogelijk te vroeg is,afgesproken om morgen 1 x te testen, is hij nega, dan test ik komend weekend weer. Is hij posi dan krijg ik direct een onderzoek om te kijken waar de bloeding vandaan komt. Ben vandag alleen bruin verloren, gisteren wat rood, ook de moeite niet waard. 3 drups op tampon,zaterdag ietsjes meer, maar savonds was het weg, dus vriendlief en ik hebben daar gebruik van gemaakt. Vrijdag voelde ik een "samentrekking"ofzo van me baarmoeder, had tampon in dus het deed een beetje zeer. En nu heb ik het gevoel dat er spanning zit in de spieren in me onderbuik. Zo compleet verhaal
@ lette, nee jij ook niet hoor meisje, Volgens mijn dokter kun je beter een paar drupjes bloed hebben geneigd na bruinverlies vlak voor je nod dan een 2 weken te voren, maarja me huisarts zegt ook dat het kan zijn dat mijn ongi geen ongi was en er een ader is geknapt. Erg dubieus.
mee eens! ik verlies ook weleens 2-3 dagen lang in mijn cyclus wat bloed, en heb dan knal positieve ovulatietesten. dat komt dus door mijn eisprong. voor een innesteling was het echt nog te vroeg.
nou tis geen roodverlies, tis meer "god hoe leg ik dituit" oke hmm, voldoende vooreen inlegkruisje, tis niet rood, tis niet roze, tis nietbruin. Net er tussen in. Had testjes besteld maar wacht nu nog erop, dus kan ook niet testenzoals de huisarts vroeg. MAar goed wachten geduldig af, me boobs beginnen ook wat gevoeliger te worden.