Ik heb al 6x gekeken vandaag en het is echt zo. Ik heb donkerdere tepels en eromheen een lichte rand erbij gekregen... ik heb eerder 2 zwangerschappen gehad en toen is me dit niet zo 123 opgevallen... nu ineens zie ik het... na wat googelen lees ik dus dat het kan zijn dat het bij de eerste "kwaaltjes" hoort... maar kan dat al voor de NOD? Of zijn er vrouwen die dit hebben ook voor de menstrauatie??? Ik zie het nu voor het eerst bij mezelf... valt echt op... ik blijf ernaar kijken haha...
hoi, ik had ook voor mijn nod al 'andere' tepels idd wel donkerder,en ook veel gevoeliger, bleek wel zwanger te zijn, maar ja alles uit zich bij iedereen weer anders, was er maar 1 lijst van kwalen, en als je die dan zou hebben je 100% zwanger zou zijn, helaas, maar ik hoop voor je dat je idd zwanger bent!!! over een paar daagjes testen mss?
Hey Firefly... ik zie dat je 3 dagen over tijd bent!!! Heb je al een test gedaan? Ik heb zelf het gevoel zwanger te zijn maar weet ook dat je lichaam je voor de gek kan houden. Ik voel me anders dan normaal gesproken voor de menstruatie... Ik ga nog maar eens naar mijn tepels kijken en dan lekker slapen (lees het met humor)
Ik had zelf niet echt donkerdere tepels, maar ze waren veel rozer dan normaal. Dus wel duidelijk anders dan anders... Succes!