Wie ook April uitgeteld?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tulp21, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    @Sjanienu: dus er is nog hoop!!! Hoor het wel van meer mensen om me heen hoor dat het gelijk weer weg is. Zoch is het moeilijk voor te stellen, dus we wachten de bevalling maar af! :)

@Myrthe: jeetje.... ik zou dan denk ik echt niet meer kunnen wachten denk ik! Inderdaad kan je niet ingeleid worden.

@Chiggy: spannend hoor!! mss heb je wel heel snel je kleintje in je armen. :) Nou morgen maar even afwachten...

Bevallen.... voor mij is het de 1e keer, maar wil toch heel graag proberen om thuis te bevallen. Lijkt me zo fijn in mijn eigen huisje! Maar we gaan het zien, het ziekenhuis is dichtbij!

Vanmiddag naar de VK even kijken hoe het met mijn bloeddruk staat, was langzaam steeds meer aan het stijgen :(

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ben benieuwd hoe het vanmiddag bij de VK gaat Maregmo, hopelijk stijgt je bloeddruk niet verder!

Ik kan vandaag niet eens mijn Birkenstocks aan, lastig al dat vocht ;)
    Gelukkig heb ik m'n Uggs nog!
    Hoop ook dat het vocht meteen na de bevalling weg is, want het doet pijn (vooral 's ochtends in m'n handen!) en is lastig...

3. Chai

Chai Niet meer actief

Mijn uitgerekende datum is 24 april.
    Het begint hier ook zwaar te kriebelen, zo spannend allemaal!
    Ik ben het gelukkig nog lang niet zat, ondanks de blauwe plekken die de kleine bij me schopt.
    Ik ben benieuwd of dat straks gekneusde ribben gaan worden, haha..
    Als ik denk aan de bevalling word ik wel een beetje bang, ik weet echtniet wat ik moet verwachten. En ik kan me niet voorstellen dat er een huilend klein meisje uit gaat komen en hoe haar gehuil dan uberhaupt zal klinken! zo raar!

4. lovemybabyboy

7 aug 2009
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    6 april uitgerekend maar denk dat ik overtijd ga...

5. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    @ vocht vasthouden, ik houd ook vocht vast, maar volgens de VK is dat normaal aan het einde... als je bloeddruk maar neit al te hoog is daar bij. De mijne is nu eindelijk boven het niveau van reptiel uit... 130/60 ipv 110/50

@ poetsen, nee ik heb ook nog niet echt poetsdrang eigenlijk... ben door ook te moe voor denk ik...

@ rommelen, hier is het ook al een tijd aan eht rommelen... vooral 's nachts....

Mijn hubbie is het hele weekend weg :( ik hoop dat beebje nog blijft zitten tot minimaal zondag avond! lijkt mij echt helemaal niets als mijn weeen beginnen en hubbie moet van de andere kant van het land komen!

6. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Maregmo Wat leuk, we lopen exact gelijk!

Ik hou heel veel vocht vast met name in mijn handen en voeten. Mijn handen doen gewoon pijn. Continu tintelen of gevoelloos.
    Vanmiddag ook weer naar de vk, want dan gaan ze weer kijken of de kleine man al gedraaid is. Hij ligt namelijk al maanden in een stuit.....

7. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Hier ook een april mama, de 18e om precies te zijn.
    Maar ons klein eigenwijsje ligt al vanaf week 25 ongeveer in stuit, met 1 been voor haar gezichtje (half-onvolkomen stuit)
    Wij hebben in overleg met de Gyn besloten om voor een geplande keizersnede te gaan.
    Enorm spannend echt de dagen aftellen nu, mits de kleine besluit eerder te komen natuurlijk.

@vocht vasthouden, voornamelijk in mijn benen/voeten doet behoorlijk pijn soms.

@poetsdrang, komt soms nog met vlagen maar 2 weken geleden was het op zijn hoogtepunt. Nu is mijn man er mee besmet!

8. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    @Chiggy: hihi.. ik moest net naar de VK, kreeg ook mijn laarzen bijna niet aan. Alles zit zo strak! :( Net terug, gelijk lekker me gemakkelijke kleren aan gedaan... heerlijk is dat.

@Sanne: eeej ja, nou kijken of we ook echt gelijk gaan bevallen....

@Bailey: spannend hoor een keizersnede, maar je weet wel precies wanneer de kleine komt dan.

@Sietske: hopen dat de kleine wel even wacht ja... lijkt me heel vervelend voor je als hij er niet bij is.

Net bij de VK geweest en gelukkig is mijn bloeddruk weer een beetje gezakt. Waarschijnlijk heb ik me de vorige keer gewoon heel druk gemaakt over de mogelijke stuitligging.
    Gelukkig ligt de kleine helemaal goed, is al een stuk ingedaald en ligt wat voor op groei.! Dus alleen maar positief nieuws, dat doet de bloeddruk goed :)

Poetsdrang: vandaag echt ten top... heb net de badkamer even aangepakt met de antischimmel! Stinkt wel enorm, maarja het was ook wel weer ff nodig... Ook weer een wasje gedaan voor de kleine, dat hangt nu te drogen.

9. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    @ Bailey1985, wat leuk ik ben ook de 18e uitgerekend! :)

10. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Maregmo Ik ga de 40 weken denk ik niet halen, omdat de kleine in stuit ligt en ik dan een keizersnede wil.
    Lekker dat alles met de kleine goed was en met jouw bloeddruk!

11. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik heb besloten om het zo lang mogelijk uit te zingen voordat ze me gaan inleiden. Sowieso tot 39 weken. Mits de kleine niet eerder komt. Ik heb echt met iedere beweging een harde buik, de ene keer pijnlijker als de andere keer.

@Keizersnee jeetje wat spannend, je weet in ieder geval wel een datum.

@Bloeddruk verhoogd is niet fijn hoop dat het vanmiddag meeviel, mijn bloeddruk was ook erg gestegen afgelopen zondag van de hele zwangerschap 90/60 naar 130/90 bloedtesten gedaan en gelukkig geen zw vergiftiging.

Nu vroeg me af voor degene waarbij de kleine is ingedaald of jullie ook last hebben met plassen. Ik moet iedere uur wel twee keer, en sinds afgelopen nacht loopt het er uit als ik een andere houding naar achteren aanneem... Hoop niet dat dit vruchtwater is? Omdat ze bij het toucheren aangaven dat mijn baarmoedermond iets naar achteren stond.

12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Ik verplaats dit topic naar 'de zwangerschap clubs'.

Groetjes, Lotte

13. Chai

Chai Niet meer actief

Vorige week bleek ze bij mij al volledig ingedaalt, was daarvoor ook al volgensmij.
    Maar ik heb ook moeite met plassen.
    Het komt er niet meer vanzelf uit, moet echt druk erachter zetten anders gebeurd er niks.
    En als de baby erg actief is blijf ik ook naar de wc gaan met een plas gevoel, maar ben gewoon leeg dan. Ook heb ik als ze erg actief is ze er soms een beetje urine eruit lijkt te stoten met der bolletje.
    Als jeje zorgen maakt over vruchtwater gewoon even laten controleren hoor.

14. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dat is voor mij gevoel wel lastig omdat ik van de week er al twee keer ben geweest en niet iedere keer wil zeuren.....
    Morgenochtend moet ik weer voor een controle naar de gyn en zal het dan wel even aankaarten bij hem.

15. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    @Plassen.. hier ook wel moeite met plassen.
    Heb de drang heel vaak en dan ga ik ook naar de wc, maar soms voor maar een paar druppels. Ook moet ik dan enorm mijn best doen om er iets uit te krijgen.

Ik denk dat het zeker komt doordat de kleine is ingedaald. Hier is dat namelijk ook het geval!

16. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    @ Chai: ik vind het ook nog steeds heel onwerkelijk hoor... Het idee dat er hier straks écht een klein mensje is dringt pas écht door als het zover is denk ik :)

@ Sietske: ik hoop voor je dat de beeb niet het weekend komt!

@ Sanne1975: hoe was het bij de VK? Is de kleine gedraaid??

@ Plassen, heb ik juist minder last van! Het was voorheen erger :(
    Kindje ligt bij mij helemaal ingedaald en vast in m'n bekken.

@ Hier... ik moet zo naar het ziekenhuis, ze gaan kijken of ik inleidbaar ben... pfff toch wel beetje zenuwachtig! (ook omdat ik las dat inwendig onderzoek nogal pijnlijk kan zijn... :):))
    Ben heel benieuwd of het rommelen bij mij al wat gedaan heeft en ze me gaan inleiden (en zo ja wanneer :D)!

17. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Chiggy Spannend zo naar het ziekenhuis! Zo'n onderzoek lijkt me ook niet fijn, maar is peanuts denk ik in vergelijking met een bevalling....Heel veel succes!!

Hier is de kleine helaas niet gedraaid. Moet as dinsdag naar de gyn om te kijken wat we nu gaan doen.

18. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

@inwendig onderzoek, ik vond het meevallen was in ieder geval niet pijnlijk wel een beetje ongemakkelijk.

Ik heb zojuist een groei echo gehad, de kleine liep eerder ruimschoots voor maar begint nu terug te lopen naar de middenlijn.
    Als dit volgende week nog zo is gaan ze waarschijnlijk de kleine toch eerder halen omdat hij in mijn buik niet verder kan groeien. Ook moet ik direct aan de bel trekken als ik minder leven voel.
    Baal er wel een beetje van had gehoopt dat de kleine in ieder geval nog flink zou groeien.

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Sanne, balen dat je kleintje niet gedraaid is!

Myrthe kan me voorstellen dat je baalt!
    Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen..

Inwendig onderzoek viel inderdaad mee!! Echt fijn voelde het niet maar ook niet erg pijnlijk gelukkig :)
    Ik heb 2cm ontsluiting en we hebben de inleiding gepland voor volgende week :$ :p
    Ik moest ook nog even voor bloedafname en urineonderzoek omdat ik me niet zo lekker voel... Net gyn aan de lijn gehad en er zitten eiwitten in m'n urine, verder was het onderzoek niet compleet en belt ze me straks terug.
    Vind het toch wel spannend hoor!

20. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    @Chiggy: spannend zeg!!!! Nou even het telefoontje afwachten dan. Maar nu komt het wel heel dichtbij! Fijn idee om snel de kleine te ontmoeten.

@Myrthe: zeker balen dat de kleine niet nog lekker even kan blijven zitten. Ben benieuwd!

@Sanne: BALEN zeg! Hopelijk kan de gyn wat voor je betekenen... hier ook een tijdje in spanning gezeten, maar gelukkig ligt het wel goed.

Ik heb het idee dat de kleine hier steeds meer aan het indalen is. Heb flink veel steken down there..... De kleine is vandaag ook nog eens super druk, al heeft het niet veel ruimte meer. Krijg het er af en toe helemaal benauwd van...pfff...

Ben nu even me vluchtkoffer aan het inpakken, moet toch nog wat spulletjes halen zie ik al.. dus dat ga ik zo maar even halen. Hebben jullie je spulletjes al klaar staan????

Deel Deze Pagina