GEBOREN!! 17-01-2011 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d 22-03-2011 - Jesley Jayden - zoon van FB1984 - 24-03-2011 - Yuna Mia - dochter van MoniqueP - 31-03-2011 - Zoë - dochter van Noukie1982 - 39w1d 02-04-2011 - Aaliyah - dochter van Verrassingsei - 39w2d 02-04-2011 - Roan - zoon van Steintje - 39w 03-04-2011 - Liesbeth - dochter van Mrs Hair - 38w 04-04-2011 - Ryan - zoon van Star2 - Uitgerekende data: 10 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje - zkh(verplicht)-bv 12 april 2011 - Smyltje (26) - 1e kindje- zkh- bv 14 april 2011 - Ollebolle (33) -3e kindje- zkh (verplicht) - bv/fv 15 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje - onbekend - fv 17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv 17 april 2011 - Juli2009 (31) - 2 kindje - zkh 18 april 2011 - MamavanJuul (28)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV 19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv 23 april 2011 - Banaantje81 (29) - 1e kindje - zkh - bv 24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - zkh - bv 25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv 30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv 3 Jongens 5 Meisjes 4 Verrassing/Geheim Afspraken: 05-04 - Pollewopke - controle vk 06-04 - MamavanJuul - controle gyn 08-04 - MamaMarije - controle vk 11-04 - Eeka76 - controle vk Even de lijst gekopieerd vanuit deel 1...
Jeej!! 5000 berichten alweer! Kun je nagaan hoeveel het er zouden zijn als de site niet gecrashed zou zijn geweest Moeten we wellicht ook even aangeven dat de vorige op slot mag? ik zal wel ff kijken... @ Karina: wat leuk om weer van je te horen! fijn dat alles goed gaat, alleen balen van die GBS-bacterie
Heb m gevonden hier maar even zelfde berichtje als in deel 1! Banaantje heel veel succes!! Hier, nog maar eens dweilen, cake bakken, naar apotheek voeding voor Noah halen, boodschappen, maxi cosi naar zh gebracht...pfffffffffff en og is het geen 15 uur __________________
@anmiri: nog 3 uurtjes voordat je je mannetje mee naar huis mag nemen! Ik zou willen dat ik de klok vooruit kon zetten voor je . Geniet lekker van deze hele speciale dag !
@bitter lemon drinken, ik heb wel eens gelezen dat het kindje daardoor in het vruchtwater zou kunnen poepen.....ben er dus een beetje huiverig voor. Maar ben inmiddels wel zo ver dat ik alles wil proberen haha. Iemand ervaring met wonderolie?
Hoi dames, ik ben eindelijk thuis uit het ziekenhuis! Ik heb een bacterie die normaal op de huid te vinden is, maar wanneer het in contact komt met de baarmoeder die heftig reageert. Vroeger voordat er antobiotica was gingen er veel vrouwen aan dood. Gelukkig bestaat die nu dus Nu weer thuis en ik hoop dat ik eindelijk opknap en ga genieten. Ook aan t afbouwen met borstvoeding, mijn lichaam moet te veel herstellen van dit alles. Ik heb alles wat er vanaf vrijdag geschreven is niet meer bijgehouden. Ik heb gezien dat er veel babys zijn geboren. GEFELICITEERD!!!!! Ik hoop dat alles goed is gegaan bij iedereen en dat alles op rolletjes loopt. Voor de dames die nog moeten: succes! @bitter lemon: heb ik ook gedronken kan niet zoveel kwaad, zit lage hoeveelheid kinine in. Wonderolie zou ik niet aanraden, google er maar eens op. Dat is echt heel erg slecht voor je en de reden dat dat goed zou zijn is omdat je darmen er niet tegen kunnen dus je aan de ontlasting gaat zo heftig waardoor je weeen zou krijgen. En de kans op meconium is idd erg groot.
@ maryloes: begin je wanhopig te worden ? Kan me voorstellen dat je de boel wel een beetje wil versnellen, zeker met zoveel 'valse starts'... Heb zelf geen ervaring met wonderolie, maar ik geloof wel dat er regelmatig topics over zijn! Misschien ff zoeken met de zoekfunctie ofzo? @ anmiri: jeej, het is bijna zover!!
Ananashart eten schijnt ook te helpen. Ik heb het de vorige keer allemaal geprobeerd maar werkte niet hoor. Als dat zo zou zijn, zou niemand dmv van een infuus ingeleid hoeven te worden maar zou het ziekenhuis iedereen aan de bitterlemon met ananashart zetten, Alleen als de bevalling een soort van aanvang heeft gemaakt zou je de start iets kunnen versnellen. Anmiri; wat moet dit een spannende en leuke dag voor jullie zijn zeg! Geniet ervan vanmiddag!!! Monique; fijn dat je weer naar huis mag en hopelijk nu kan gaan genieten!
Zo...moest even zoeken, maar gevonden!!! Anmiri: Spannend hoor....kan me voorstellen dat je helemaal in de zenuwen zit! Heerlijk, straks lekker Noah weer thuis!!! FB: Joh het heeft even tijd nodig om in een ritme te komen en je moet zelf nog herstellen...komt vanzelf wel! Banaantje: Eindelijk!!! Nou ben heel benieuwd! @Kleding: Hangt er helemaal vanaf! Alleen naar de supermarkt doe ik lekker in mijn trainingsbroek en nike's! Heerlijk! Wel met mascara trouwens, hahaha! Maar ga ik de stad in ofzo, dan wel normale kleding aan, momenteel inderdaad rokjes/jurkjes met legging. Maar zodra ik thuis kom....niks zit me gewoon nog lekker! @Rommelen....nou moet zeggen AUW!!!! Heb vanaf een uurtje of 10 hevige steken en krampen onder in mijn buik. Alsof ik hevig ongesteld moet worden. Moet zeggen dat een drukke peuter ook niet echt helpt. Was vanmorgen in de AH en Julia haar voetje zat vast in het karretje (vraag maar niet hoe en wat). Dus ik bukken, schoentje uitrekken, voetje er uit halen, schoentje weer aan (bij de kassa) staat er zo;n tokkie achter me te zuchten dat ie er langs wil, ik onder tussen in de kramp. Vroeg die eikel: Nou, kan ik er langs! Ik te snel omhoog, weer kramp: NEE JE ZIET TOCH DT IK VERDOMME BEZIG BEN!!! Voelde het bloed uit mijn gezicht lopen, dus mevr achter de kassa vragen of ze iemand moest bellen, want ondertussen was ik echt even aan het puffen. Poeh he, dat was me het ochtendje wel! Toen een peuter naast me in de auto....wat is dat? waarom? waar is opa? waar is oma? GRRRRR! Dus lig nu op de bank...zak snoep er bij, ahaha, vind het wel goed!!Juul ligt op bed en ik doe even helemaal niks meer! Maar voor de rest gaat het wel weer, krampjes zijn nu liggend op de bank wel te doen
Mamavajuul; fijn zeg van die mensen, lekker even bijkomen op de bank! Ik heb dus vaak die kramp in mijn bovenbeen en moet dan ook echt stilstaan in de supermarkt. Kleding zit mij ook helemaal niet lekker meer, liefst zo min mogelijk aan en bovendien heb ik het constant bloedheet. Zo ga even tukje doen of lezen op bed. Tot later!
@ ananas/bitter lemon en sex ect: volgens mij helpt dat allemaal niet. de baby geeft zelf aan wanneer ze er klaar voor is Ik probeer wel elke dag beetje te lopen @mamavanjuul: wat een ochtend.. nu effe relaxen @ banaantje: zo benieuwd hoe het gaat!! @hier: nou na dat gerommel zondag avond geen tekenen meer. af en toe wat harde buiken maar that is it.. dus denk dat na die 1 cm verder niks meer gebeurd.
@mamamarije, nee niet wanhopig, maar ben er wel helemaal klaar mee. Dus als ik het kan bespoedigen zal ik het niet laten haha. Maar stiekum weet ik ook wel dat die baby alleen komt als hij/zij er klaar voor is, hoeveel bitter lemon of ananasharten ik ook drink/eet.
daar zijn jullie! moest ff zoeken hier weer controle gehad. alles was goed, was wel iets afgevallen, maar dat dacht ik al. was niet erg. heb gevraagd wanneer ze eventueel iets zouden kunnen 'helpen'. zoals strippen. doen ze in principe pas vanaf 41 weken! maar eventueel zou het iets eerder kunnen. dus mocht ze er volgende week niet zijn, ga ik denk ik toch aanvragen om te strippen. maar ik vind dat ze er dan gewoon al is haha. krijg echt elke dag smsjes, mailtjes, telefoontjes krabbels etc of ze er al is.. pfff, NEEE! haha. ach, iedereen leeft met me mee
GEBOREN!! 17-01-2011 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d 22-03-2011 - Jesley Jayden - zoon van FB1984 - 24-03-2011 - Yuna Mia - dochter van MoniqueP - 31-03-2011 - Zoë - dochter van Noukie1982 - 39w1d 02-04-2011 - Aaliyah - dochter van Verrassingsei - 39w2d 02-04-2011 - Roan - zoon van Steintje - 39w 03-04-2011 - Liesbeth - dochter van Mrs Hair - 38w 04-04-2011 - Ryan - zoon van Star2 - Uitgerekende data: 10 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje - zkh(verplicht)-bv 12 april 2011 - Smyltje (26) - 1e kindje- zkh- bv 14 april 2011 - Ollebolle (33) -3e kindje- zkh (verplicht) - bv/fv 15 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje - onbekend - fv 17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv 17 april 2011 - Juli2009 (31) - 2 kindje - zkh 18 april 2011 - MamavanJuul (28)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV 19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv 23 april 2011 - Banaantje81 (29) - 1e kindje - zkh - bv 24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - zkh - bv 25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv 30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv 3 Jongens 5 Meisjes 4 Verrassing/Geheim Afspraken: 05-04 - Pollewopke - controle vk 06-04 - MamavanJuul - controle gyn 08-04 - MamaMarije - controle vk 11-04 - Eeka76 - controle vk 12-04 - Smyltje - controle vk
Jaaahhhhh, t was effe zoeken maar heb jullie weer terug gevonden haha @ thuiszorg: ben om 11 uur maar gaan bellen "Oh nee hoor mevrouw u bent aan het einde van de route ingepland" Aangegeven dat ik weg moest en verteld dat ze die po wel naast de poort mogen zetten haha @ daarnet controle gehad bij de VK: alles prima bloeddruk nog steeds 100 over 70, baby lag helemaal goed en het hoofdje ver in het bekken ingedaald. Verder bevalling besproken en vergeten te vragen hoe groot de kleine ongeveer is....blijft natuurlijk een schatting maar ik ben wel nieuwsgierig. Kreeg complimenten over het gewicht van mij....ben niet zoveel aangekomen: eerst 5 er af en nu in totaal 10 kilo erbij. Dus psychologisch voor mij maar 5 kilo haha. @ mijlpaal, wat voelt het goed om te kunnen denken dat het gewoon ieder moment mag beginnen en dan ook nog thuis
Ja, gevonden! Was ff zoeken... @mamavanjuul, wat een avontuur in de ah zeg! Poeh! Misschien is het stiekem toch al begonnen? @ananas,bitterlemon,etc, volgens mij helpt het allemaal niks.. Ben sinds de zwangerschap verslaafd aan de ananas haha.. Heb ook al het hart geprobeerd..maar er gebeurd niks hier.. Niet eens krampjes..heb het hart verder niet meer gegeten want het is vies! Beh.!bitterlemon lust ik niet dus ga het niet proberen.. Nijlpaardsex helpt ook niet! Dus het is toch gewoon afwachten volgens mij... @hier, vandaag een goede dag.. Eigenlijk nergens last van! Verder dus ook nog geen gerommel.. Ga vanavond nog ff naar Ikea.. Moet lukken als ik me zo blijf voelen! Liefs
Dat wordt nog veel erger wanneer je de uitgerekende datum voorbij bent (weet ik uit ervaring ) Zo even klein tukje gedaan, lekker hoor! Nog geen nieuwe baby's?
Zo, heb ook maar even een uurtje geslapen... Pffff, hoe de andere mama's het??? Ik kan wel janken op het moment! Julia is zo druk en die laat me gewoon geen moment met rust, de hele dag tegen me aan het praten, de hele dag door: mama mama mama mama!!! Ik word er helemaal gek van, zelfs als ze op de wc zit gaat het maar door! Heb nog steeds krampen onder in mijn buik en het gigantisch warm! Voel me zo;n waardeloze moeder vandaag, ben de hele dag al aan het mopperen dat ze me nu echt even 10 minuten met rust moet laten! Gelukkig is ze morgen de hele dag bij mijn ouders, want dit trek ik echt niet de hele week!!! Sorry voor het klagen, maar dit is op het moment echt even niet leuk!
@mamavanjuul: klaag maar lekker hoor, daar is dit forum toch ook voor! Soms lucht dat behoorlijk op. Gelukkig heb je morgen een dagje voor jezelf, ga dan ook iets voor jezelf doen al is het maar luieren/bankhangen! Nog even doorbijten vandaag!