Hoi Ik ben nog niet eens bevallen, dus ik weet niet wat ik zou doen, maar ik vind het heeel goed van je dat je op tijd aan de bel getrokken hebt! Je kindjes hebben meer aan je als je je een beetje goed voelt. Ik vind je juist een goede moeder, omdat je aan jezelf en je kindjes denkt. Ik hoop dat mijn ouders ook graag een nachtje (of 2 ) oppassen als wij er even helemaal doorheen zitten. Groetjes Marijke
nou ik zou zeggen ga lekker op tijd naar bed ! en tank lekker ff bij ! mama blij kids ook blij ... zo zie ik het ! tim gaat ook wel eens logeren zodat wij dingen kunnen doen voor ons zelf ... en dat is soms best goed vind ik persoonlijk .. tim is een erg makkelijk kind en slaapt ook erg goed (durf ik het te zetten ... van 19.15 tot 8.30) is totaal niet eenkennig de eerste keer was verschrikkelijk .. maar als het goed loopt is het voor jezelf ook ff een opluchting ! ik ben paar weken geleden ook zoooooo ziek geweest dat het niet lukte om voor tim te zorgen en man moest werken dus is hij ook gaan logeren ! sterkte en beterschap meis !
bedankt voor de fijne reacties en de steun! ik moet zeggen dat ik het heel moeilijk vond, maar het gaat nu stukje bij beetje beter en dat doet goed. ben er natuurlijk nog niet helemaal, maar het begint er steeds positiever uit te zien allemaal. en voel me ook wel een beetje "versterkt" door ook de vele positieve reacties, die overtreffen toch wel de negatieve. gelukkig! de gebroken nachten van de voedingen zijn het probleem ook niet hoor. en marly is nog steeds ziek, ze had/heeft de zesde ziekte. vandaag naar ha geweest en ze was ook flink verkouden nu en (waterige) diarree. heeft nu een hoestdrankje gehad die ook zorgt dat ze voor de nacht wat rustiger is. ha zei: dit kan net het zetje zijn wat ze ook nodig heeft om weer lekker te kunnen slapen en het verzacht de keel. 2 vliegen in 1 klap. hoop dat ook zij snel haar plekje gevonden heeft, de rest komt dan echt wel goed. mejon
Ik lees nu pas het hele topic en ben echt in shock hoe mensen je zo vanachter de computer kunnen veroordelen alsof ze gestudeerd hebben voor kinderpsycholoog wat een kortzichtigheid, alsof alleen hun manier de juiste is. Wees maar trots op jezelf dat je in het belang van je kindjes hebt gehandeld en je eigen belang opzij hebt geschoven en dat je zulke lieve ouders hebt die voor je klaar staan. Diegene die hun kindje niet uit logeren laten gaan hebben daar hun eigen redenen voor en diegene die ze wel uit logeren laten gaan ook. Ik persoonlijk gun het mn ouders en schoonouders en Roos ook om van elkaar te genieten en is het voor niemand een "straf" als ze ergens anders slaapt. Ik denk ook dat jouw kindjes een hele goede band krijgen met oma (en opa) te gek toch
Ja lijkt mij ook te gek! Ik was aan het twijfelen van de week, maar a.s. zaterdag gaat ook onze dochter voor het eerst uit logeren bij mijn ouders. Nu scheelt het wel dat ze er al eens een middagje is geweest want ik ging toen met een vriendin lunchen. En toen heb ik haar wel gemist maar op een positieve manier. Zaterdagavond gaat ze dus logeren omdat mijn vriend en ik weer voor het eerst gaan stappen. En het wordt een gezellige avond en een leuke avond, dan kom ik laat thuis dus kan ik niet van mijn moeder verwachten dat ze hier tot 4.00 uur 's nachts zit op te passen. Dat is voor mijn moeder niet fijn en ik vind het ook niks, dan zit ik zeg maar de hele avond op hete kolen. En mijn vriend en ik willen allebei een biertje drinken. Dus Yelena gaat bij opa en oma logeren; die kent ze inmiddels goed! Wij blij want we kunnen een biertje doen, Yelena blij want ze is in goede handen, opa en oma blij want die hebben hun klein dochter op bezoek Persoonlijk vind ik dan dat we het beste doen voor Yelena. Beter dan oma laten oppassen thuis en met je dronken kop proberen 's nachts een flesje te geven. Vind tijd voor ons 2-en, mijn vriend en ik, ook heel belangrijk.
wij zijn hier allemaal ziek, de oudste is ermee begonnen en toen mijn man en nu ik en mara ook. mara een beetje gelukkig, die heeft nog niet heel veel overgekregen. ikzelf ben echt beroerd vandaag en vanavond is mara weer naar opa en oma gegaan zodat ik met paracetamol op mijn bedje in kan. misschien heb ik dan het ergste wel gehad en voel ik me morgen weer wat beter. dus.....ga lekker mijn bedje in nu, nu kan het, de oudste ligt nu net lekker te slapen. weltrusten allemaal. mejon