Ik moet volgende week maandag weer beginne met werken. Mijn meisje krijgt nu nog 5 voedingen op een dag: 07.00 bv 11.00 fv 15.00 fv 19.00 fv 23.00 bv Ik werk in de kinderopvang en moet dus als ik een vroege dienst heb om 06.00 al de deur uit. Hoe doe ik dit met de voedingen? Ik moet haar dan zo rond 05.00 al de borst geven, dat is dus ruim 2 uur eerder als dat ze normaal wakker wordt, hierdoor worden de andere tijden dus ook vroeger en kom ik uit op een extra fles op die dagen. Is dat erg? Ik ga 2 dagen werken, waarvan ik meestal 1 late dienst heb en dus ook 1 vroege dienst. Hoe kan ik dit het beste doen?
Kun je niet kolven voor je naar je werk gaat en ook op het werk, zodat er om 7:00 uur een fles gekolfde melk gegeven kan worden?? 5 uur wakker maken zou ik zelf niet doen. Dat is wel heel vroeg...
Hoe krijg je de kleine anders bij de opvang?! Jesse zal ook eerder wakker moeten worden omdat hij normaal zijn voeding om 9uur krijgt maar mijn vriend zal m weg brengen om acht uur dus om 7 uur zijn bedje uit want als hij wakker wordt heeft hij ook honger... Wij geven hem gewoon een extra voeding op die dagen... zeker als hij daarom vraagt...