hoi dames! woensdag de 20 weken echo gehad en ze zei dat mijn placenta aan de voorkant licht, oke prima maar ik voel de baby echt heel duidelijk al vanaf week 18 moet er bij zeggen dat ik erg slank ben van mij zelf miss ligt het daar aan? mijn vriend heeft het ook al een paar x duidelijk gevoelt en het zijn niet alleen plopjes maar hele verschuivingen zo leuk! maar kan dat dan wel of houd ik me zelf voor de gek?dit is mijn eerste zwangerschap.. ik voel het elke x wel als ik rustig zit. wie heeft hier ervaring mee?
Ja, hier ook placenta aan de voorkant. Ze zeiden dat ik dan wat minder voel en wat later. Dat was met 20 weken. Nou toen had mijn man en ik het kind allang gevoeld! En minder voelen? Kindje is al vanaf een week of 16/17 elke dag aan het stuiteren. Ik voel echt heel veel hoor. Hier ook slank...ik WAS slank gheghe
Dit doet me deugd te lezen Bij mijn eerste zwangerschap lag mijn placenta achterlangs en voelde ik onze knul bij 16 weken, mijn man bij ongeveer 19 weken. Echt een onwijs getrappel en geschop naarmate hij groeide, ik vond het het beste aan de hele zwangerschap. Nu ligt mijn placenta voorlangs en ik ben zo bang dat ik niet weer hetzelfde magische leven in mijn buik mag voelen. Ik ben niet dik, maar echt slank nou ook weer niet. Gewoon normaal, met een normaal BMI van 23 ofzo. Ik hoop terug rond week 16 iets te voelen (hiermee rekening houdend dat het de tweede zwangerschap is, en dat je dus vroeger iets kan voelen, en mijn placenta voorlangs ligt waardoor je later iets voelt).
Hier nu ook precies 21 weken en voel uk ook al heel lang. Ik was dan ook enorm verbaasd toen ze bij de 20weken echo vertelde dat ik een voorliggende placenta heb. Blijkbaar zegt dat dus ook niet alles. (Wel idd net als jij erg slank)
Het heeft er niet mee te maken slank of niet hier ook placenta vanvoor duidelijk beweging vanaf buitenaf te voelen met 18 weken en een golvende buik
Bij de eerste ook placenta achter en ik voelde leven met ruim 18 weken. Nu placenta voor en voelde ik hem voor het eerst ook ruim 18 weken. Volgens mij dezelfde duwtjes. Al lijkt hij rustiger. Of dat aan de placenta ligt weet ik niet. Hij heeft al wel een keer mijn mobiel van mn buik getrapt
leuk om te lezen allemaal!, fijn dat er mensen zijn die het ook hebben haha, ik moet wel zeggen dat het een kleine druktemaker is maar dat vind ik niet erg (nog niet haha) lekker genieten dus!
Mijn placenta ligt achter. Ik ben nu 18+3 en ook slank. Maar ik voel de beeb nog niet echt, soms 's avonds als ik op bed lig heb ik het idee dat ik beeb voel, maar het zouden ook darmen oid kunnen.zijn Dit is mijn eerste... Toevallig vanmorgen bij de gyn een echo gehad ivm hele heftige buikpijn vannacht. Dit was echo 6 deze zwangerschap en de beeb is elke keer onwijs bewegelijk.... Dus waar zou het aan liggen dat de een het wel vroeg voelt en de ander niet? O ja dit is mijn eerste
Hier eerste zwangerschap niet slank, ook niet heel dik hoor, placenta voor, ik voelde voor het eerst met 15 weken en MN vriend kon t goed voelen met 19 weken
Of je slank bent of niet heeft niets met het voelen van je baby te maken. Voor buitenaf voelen door partner natuurlijk wel. Je kan je kindje gewoon voelen..dat de placenta voor ligt geeft alleen aan dat je het kindje later kan voelen.
hier de placenta ook voor! En ik voel de kleine vanaf 19 weken! En mijn man ook vanuit de buiten kant!
Ik voel nu met placenta voor even vroeg, even veel en duidelijk als bij mijn eerste zwangerschap met placenta achter hoor! En ik ben niet echt slank.... Ook niet megadik maar bmi is wel te hoog en redelijk veel buikvet. Dochter voelde ik alleen all over the place, maar op vaste tijden. Dit kindje op vaste plekken maar weer op wisselende tijden. Maar of dat nou door de placenta komt of door het kindje, geen idee.