Wie ook bedrust? (Hier Ivm vele harde buiken/vroegtijdige weeën)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door misty1984, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Gefeliciteerd! En heel veel kracht en energie de komende tijd gewenst! Welkom op de wereld kleine meid!

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Misty gefeliciteerd met jullie meisje! Sterkte komende tijd. Wat is het snel gegaan.
    Geniet ondanks alle zorgen van dr! Laat je af en toe weten hoe het gaat?
    Liefs

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Misty wauw!

Van harte gefeliciteerd !!!!!!

Dacht al dat t nooit lang kon duren...

Hoop dat alles goed met
    Jullie gaat!!

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hooyo: denk dat liefde gelijk
    Heeft en jij ook aan de adalat zou moeten.
    Dit kan toch geen mens volhouden?
    Doen de contracties ook wat?

Hier ook adalat in huis!

Ik was gister tijdens de gtt niet goed geworden en ben heel de dag en
    Nacht beroerd geweest.

Waardes waren te hoog, moet ws insuline maar eerst weer internist , diabetesverpleegkundige en diëtiste om te kijken of m'n eetpatroon nog beter kan. Denk t zelf niet. Hou me netjes overal aan.

Ik zou door alle drie gebeld worden. In elk geval zei gyn, weten we nu de oorzaak van de extreme groei.

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hooyo mijn bloeddruk is ook erg laag maar werd
    Niet nog lager door adalat.

6. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Twoboys, he wat naar dat je je niet goed voelde! Is het nu beter?
    Balen van je hoge waardes, verklaart idd de snelle groei. Vorige keer kreeg je ook insuline?
    Wanneer word je gebeld? Hoe is je buik verder?

De contracties doen tot nu toe niks op de bmh. Wel op mijn gemoedstoestand ;)
    Vorige zw heb ik ook niks gekregen totdat de bmh ineens 2.1 was. Toen remmers via infuus en longrijping.
    Ik ga strax toch nog eens goed in overleg. Maar waarschijnlijk zeggen ze, zolang de contracties niks doen op de bmh geven we er niks voor en kan het geen kwaad.

Afspraak staat om 10.30 en moet om 9.20 eerst in ander zkh zijn voor de uitslag van mn dochter haar slaaponderzoek. Hoop dat ik het weer ga redden.....

Misschien kan ik vandaag wel een ctg krijgen, ben precies 25 weken. Kunnen ze zelf zien hoeveel harde buiken ik heb.

7. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Pfff wat een gerace weer zeg :( te veel van het goede voor je.

Ja zou t Es' goed ter sprake brengen hoeveel harde buiken je hebt en dat ze ook vervelend aanvoelen hoor! Goed opkomen voor jezelf!

Spannend ook de uitslag van je dochtertje!!

Ja vorige x zat ik al in week 26 aan insuline. Nu is t te overzien moet nog maar 6 weken. Inleiding in week 38,
    Vruchtwater was ook weer extreem veel net als bij zoontje.

Gyn zei dat ik zsm gebeld zal worden omdat de waardes niet goed zijn om lang mee rond te lopen.
    Hoop vandaag!

Ik kreeg deze zw idd met 25 weken de eerste ctg en kindje bleef keurig op de ctg!
    Had ik niet verwacht.

Hoop dat je wat wijzer wordt.

Ik twijfel ga ik lopen of met auto naar achool? Pas niet meer achter t stuur door extreem grote buik en kan maar met m'n tenen bij de koppeling . Maar lopen gaat nu door de BI ook steeds moeilijker worden.

8. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Kan je het stuur verstellen? Soms past het dan net wel.

Tnx voor de adviezen. Kan ik zeker wat mee. Ik laat strax weten hoe het ging.

9. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Controlle was "goed".. Bij toucheren geen ontsluiting oid voelbaar. Dus dat stelde haar gerust dat dr buiken niks doen. Maar moet het in de gaten blijven houden.

Toen ik over mn darmen (pds) begon zei ze gelijk: oh misschien is datnhet wel wat je voelt maar heb gelijk heel duidelijk gemaakt dat ik heel goed het verschil weet tussen harde buiken en darmkrampen.

Met 28 weken weer afspraak. Groei en controlle. Ze vind mn buik tot nu keurig groeien. Daar ben ik erg blij mee.

Ben verder een beetje sagerijnig. Nog weken zo doorgaan, ik geniet zeker vn mn buik en de bewegingen. Maar t valt me zwaar dat het weer zo rommeld.

10. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Misty: alles goed? Hoe doet jullie meisje het? Hoeveel woog ze bij de geboorte?

Twoboys: was je nog gebeld over je waardes? Hoe gaat het met je buik verder?

Liefde: hoe is het bij jou?

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Goedemorgen allemaal!

Hoe gaat t hooyo?

Liefde met jou?

Misty hoe gaat t met de kleine en jezelf?

Maandag moet ik naar de diabetesverpleegkundige
    En zij maken dan even afspraak bij internist
    En diëtiste.

Drukke dag hier... Zo eerst oudste naar school, dan rondleiding op de psz voor de jongste, ouders uitzwaaien die gaan op vakantie, dan logopedie met oudste, daarna overleg op achool over de invulling van het rugzakje van de oudste.... Pffff

Eerst maar ontbijten nu ;)

12. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    He bah wat een drukke dag! Succes, hopelijk blijft je buik rustig en is er ergens tussendoor een rustmomentje.
    Fijn dat je zo snel al terrecht kan. Spannend maandag dus.

Hier gaat het wel, erg rustig sinds gisteravond qua harde buiken.

Wij vandaag ook een lange dag maar wel leuk. Breng nu de oudste naar school, daarna met zn alle (man s vrij) om 12 uur haar halen en gaan we naar de speeltuin en hapje eten en daarna naar t vrijdaggebed in de moskee :)

13. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Kijk das nog Es' een leuk dagje!!

Hier nog weinig leven gevoeld, hoop dat ze zo wat gaat bewegen.

14. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Dat zou fijn zijn, vooral op zo'n drukke dag. Had jij vorige zw de placenta ook voor? Ik vind het wel echt wennen hoor, dat je soms niks voelt.
    Hier vanmorgen 2 schopjes hoog dus dat zit wel goed :)

Fijne dag allemaal! Ik duim dat alles goed gaat bij iedereen.

15. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Nee toen had ik placenta achter liggen maar voelde m'n zoontje vele malen minder dan deze drukke tante. Ze is eigenlijk de hele dag door voelbaar en zoontje bewoog zo maar paar x per dag.

Ik voel nu weer beweging.

Vroeg me af he, ik voel zo vaak trillingen, dat had zoontje niet. Net als een kat die z'n pootjes uitschud zeg maar..

16. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Die trillingen deed mn jongste ook! Zelfs een keer tijdens de echo en de gyn schok haha ze had dat nog nooit gezien. Herkende ik totaal niet van de oudste en ook nu voel ik het niet. Jongste deed het na de geboorte ook wel eens. Alsof ze even heel raar lag te schokken voor een paar sec. Heeel raar.

Hoe ging het gister, met alle drukte?

Hier is het wonderbaarlijk rustig qua harde buiken. Nog wel 10+ per dag. Maar geen regelmaat of pijn. Vandaag maar even wat in huis doen. Man vanavond de nachtdienst weer in voor 5 nachten. Alleen maar 3 dagen school van de oudste en dan heeft ze 1 1/2 wee vakantie. Zit eraan te denken om als man uit de nachtdienst komt een lastminut naar een huisje te gaan voor 2 nachtjes. Maar vind het zo eng om weg te gaan en als ik daar dan ineens last krijg...(wel gewoon in nl)

17. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Wat fijn dat t wat rustiger is in je buik'!

Zou t gewoon doen hoor paar daagjes er tussen uit. Zoek je
    Iets binnen bv anderhalf u afstand.
    Mocht er dan iets zijn ben je ook zo in het ziekenhuis.

Er zijn zoveel leuke parken!

Gelukkig herken je dat trillen haha ze doet t echt veel.
    Zal de puckababy alvast maar klaarleggen
    😝😝😝.

Hier gaat t wel. Wat krampen in onderbuik die doorstralen naar liezen. Denk ook nu ong 16 harde buiken per dag.

18. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hooi dames hoe is het met allemaal?

19. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    misty beetje laat maar van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! wat is dat snel gegaan zeg. Hoe gaat het nu?
    HooyoShimbir hier gaat alles na een rotweek goed! bbh ruim 4,5 cm!! super blij mee.. harde buiken gaat wel aardig gelukkig geen pijnlijke. Was 2 dagen terug voor t eerst met rolstoel 3 kwartier ff in de stad.. vind t allemaal ff te spannend dus mis bij week 30 pas weer als ww dat halen:)

hoe gaat t met jou en twoboys?

20. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hoi liefde wat een goed nieuws zeg!!!

Hooyo hoe gaat t met jou?

En misty en de kleine?

Nou hier elke avond prijs, echte voorweeen denk ik na Google werk:

Harde buiken die elkaar kort opvolgen ( echt de ene is nog niet erg en de andere komt al) ze zijn behoorlijk pijnlijk en duren een
    Paar uur gewoon in rust.

Als ik in slaap val zakken ze af.

Van de week aan ctg gelegen ivm opeens hoge bloeddruk. Na drie kwartier zakte bloeddruk gelukkig en ctg was mooi!

Deel Deze Pagina