Wie ook bedrust? (Hier Ivm vele harde buiken/vroegtijdige weeën)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door misty1984, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Liefde: wat een goes nieuws, super lang! Beter kan niet. Lekker dat je er even uitgeweest ben.

Twoboys: schikken van de bloeddruk, gelukkig herstelde die weer. Had je ook klachten erbij? Vervelend van de voorween... Is je meisje al ingedaald?

Hier een raar weekje, jongste lag onverwachts een paar dagen in t zkh, dat was schikken! Mn buik is relatief rustig maar na veel doen komen de harde buiken gelijk in regelmaat dus het blijft oppassen. Ondanks dat de echo groei goed was blijf k t spannend vinden omdat mn buik zo klein blijft. En bij de jongste had ik met 26.4 mn eerste bloedverlies, nu bijna zelfde termijn. Vind ik maar niks.

Ik ga weer verder slapen, had een enorme nachtmerrie net :'(

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hoe is t met je jongste? Waarom opname?

Ja ik was met 30 weken ook gespannen toen kreeg k die
    Vluesscheur maar kijk ik ben er ruim overheen!

Vannacht werd ik wakker van krampen die zo n pijn deden em.
    Doorstralen in m'n bovenbenen en liezen.

Was echt bang dat t zou beginnen en heb amper geslapen. Ook van de pijn door grote buik.

3. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Daar heb je gelijk in! Jij bent ookal verder dus dat geeft weer hoop :)
    Hou je het goed in de gaten? Niet dat het beenweeen zijn ofzo?

Ze had een zware hypo en ondanks thuis suikerwater kwam ze er niet uit en zakte die verder weg (eerst 3.1 later op de dag 2.2) en ze zat op het randje van bewustzijnsverlies. In zkh gelijk infuus en verdere onderzoeken gedaan.

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    He jakkie wat naar Zeg!! En dan zo klein nog!!

Ik dacht echt dat t zou doorzetten vannacht .. Gelukkig niet..

Ga ff de Diabetes vp bellen. Ik zit continu te hoog.

5. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Succes, was je al begonnen met insuline spuiten?

6. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Vanaf vandaag ;)

7. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Jammer dat je toch insuline nodig hebt :(

Ik ging net naar de wc en zag wat (weinig) roze afscheiding in mn onderbroek, bij t afvegen een heel klein beetje (voor t plassen) en na t plassen zowizo niks meer. Mn buik is ook echt rustig dus wil hiervoor niet t zkh bellen of t moet terug komen/meer worden... Of ben ik nu weer dom bezig? Ga zowizo als mn man wakker is met hem overleggen, wil hem nu niet wakker maken dus gaat t even via jullie ;)

8. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Mijn gyn vraagt elke week standaard: geen bloedroze verlies of slijmverlies...en dan derest van t riedeltje ( voldoende beweging harde buiken enz)

Het zal wel een gesprongen vaatje zijn. Maar ongerust is bellen.

Toen zoontje op m'n buik gesprongen was vroegen ze naar bloedverlies, had wat roze verlies maar zolang dat niet meer werd was t goed.

Dus als je ongerust bent bellen. Denk niet dat t heel erg is hoor.

Hier buikpijn maar geen harde buiken vanmorgen. Vannacht weer voorweeen gehad.

9. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Het blijf ook maar rommelen he! Nog een paar weekjes, hopelijk. Kan je wel goed slapen?

Het was idd echt roze en niet rood. Vanmorgen ook geen harde buiken nog gehad. Maar als t terug komt of echt rood word dan bel ik. Maar voor nu ben ik ook niet ongerust...

10. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Goede keuze van je!

Bij zoontje had ik ook vanaf week 30 de voorweeen maar door de vluesscheur moest ik opgenomen blijven.

Had op dit termijn bij hem al 3 cm ontsluiting.
    En alsnog ingeleid geworden bij 38.1.

Ik denk dat het bij mij hoort....

Nog dikke 4 weken en dan zal ik ingeleid worden dus einde is in zicht, te overzien he..

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Mits t beleid bij insuline anders is hoor. Volgens mij zeiden ze bij zoontje dat ze t liefste bij week of rond week 39 inleiden met insuline.

12. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Jaa vind ik wel, en hopelijk heeft over 4 weken deze voorween ook wat opgeleverd in de vorm van ontsluiting.

Hier pas inleiding als baby weer te klein blijkt en de placenta achteruit gaat. Wannee dat is kan niemand zeggen. Maar verwacht niet dat ze mij 40+ laten lopen... Alhoewel t me stiekem heerlijk lijkt 41 weken zwanger te mogen zijn. Haha

13. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Had toch weer bloedverlies wat ook weer stopte maar wel wat roder. Moest gelijk even langskomen. Harde buiken duidelijk zochtbaar op ctg. Kweekje afgenomen, uitstrijkje gemaakt en echo bmh was goed.
    Volgende week belafspr. Omdat het stopte mocht ik thank god naar huis. Pff was wel schikken.
    Nu natuurlijk weer bloedverlies door t uitstrijkje.

Ze vond mn baarmoedermond wel wat geirriteerd uitzien dus daar komt waarschijnlijk t bloedverlies vandaan.

Hoe s het bij jullie?

14. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    oh jeetje dat is schrikken!! gelukkig niks ernstig. Mag ik vragen hoe lang jou bmh is? Is t bloeden nu helemaal gestopt?

Hier gaat t eigenlijk wel goed rustig weekje gehad gelukkig. Mag oook wel na die rot week van week 24:). Nog 6 dagen dan is mijn beebje officiël levensvatbaar.. ben zo blij als ik daar ben! Mijn 1e mijlpaal is week 27 dan weet ik dat t goed gaat komen:)

15. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Oh wat een spannende weken dames... Hopelijk komen er nog veel dagen en weken bij, al krúipt de tijd vast voor jullie nu.

Heel veel sterkte!

16. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Kan me voorstellen dat de 27 weken een super mijlpijl is voor jullie! Fijn dat het zo goed gaat. Wat was er in de 24e week aan de hand?
    Bmh weet ik niet ze zei dat het goed was en ik ben zelf vergeten te vragen hoelang. Bloed is weer gestopt gelukkig. Was even meer door dat uitstrijkje. Wij hopen echt echt dat het niet meer terugkomt. We hebben geen fam die kan komen om op te passen en dan nog zouden hun geen sondevoeding kunnen toedienen.

Thanks pinklove, idd soms kruipt de tijd maar ik kan er gelukkig wel enorm van de zw genieten!

Twoboys lekker weekend gehad? Nog veel voorweeen?

17. Tannetje

Tannetje Actief lid

12 jul 2012
    244
    0
    16
    NULL
    NULL
    vorige week ook weer lichtelijke paniek in ziekenhuis.
    Moest s'nachts weer richting kraamafdeling omdat ik weer een nierkoliek aanval had die niet over ging.
    vanwege petadine injectie moest ik aan de ctg en daar waren regelmatig harde buiken te zien. Vier verschillende artsen aan mijn bed gehad of ze pijnlijk waren. Ja das moeilijk te zeggen aangezien ik stikte van de pijn in nierstreek en buik van de aanval.
    Inwendige echo gemaakt en baarmoederhals was verkort. Was 1,9 en 2,2 cm. Moest met spoed overlegt worden voor longrijpingspuiten.
    Echter is 1,9 en 2,2 voor mij niet slecht zeker na een aanval. Kom van 1,5 af. Arts had dossier dus niet gelezen.
    Die nacht en volgende dag veel buscopan voor aanval gehad. Had al gezegt dat het veel te veel was. mag maar max 110 mg en zat al op 150 mg. Resultaat dat de kleine continu dipte met hartslag op ctg.
    Volgende dag weer naar huis gegaan. Gynaecoloog had liever gezien dat ik bleef vanwege terugkerende aanvallen. Voor baarmoederhals lengte vond hij het niet nodig dat ik bleef mits ik rust houd.
    Zie het zelf niet zitten om daar nog minimaal 8 weken te blijven wat hij gelukkig wel begreep.
    Wel verbaas ik me erover hoe verschillend er om gegaan wordt met lengte baarmoederhals en de daarop volgende acties. Gynaecoloog vond het totaal geen probleem deze lengte nl en s'nachts deden ze alsof ik elk moment kon gaan bevallen

18. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Jeetje tannetje wat heftig :( zou het kunnen dat de artsen van de nacht het standaard protocol hebben gevolgd ipv jou specefieke situatie?
    Hoe s het nu met de pijn? Sterkte hoor komende weken!

Ik geef mezelf (mn buik) tot vanavond om rustig te worden anders ga ik maar weer is bellen. Sinds gister is het erg onrustig tot op het wegzuchten af. Vannacht ook regelmatig wakker van een pijnlijke harde buiken.

19. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Als ik iemand anders moet adviseren weet ik het allemaal prima, maar nu t om mijzelf gaat... Ik wil niet weer bellen, langsgaan dat alles goed is. Maar ik wil ook niet doorrommelen thuis dat er wel wat gaande is en ik het niet weet. Ik wil mijn meisjes niet achterlaten bij een evt opname (daar ben ik echt zo bang voor) dinsdag krijgt mn jongste een operatie en ik wil daar bij zijn en tot die tijd even genieten met elkaar. Bah ik voel me echt rot. Pijnlijke harde buiken zijn de hele dag al aanwezig. En trekken ook wat naar mn rug toe. Ik weet dat ik moet bellen maar ik wil het niet. Sorry dames maar voel me een vreselijke zeur. En daarnaast zijn sinds vanmiddag ook nog eens mn borsten aan t lekken geslagen :(

20. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Zou gewoon bellen hoor hooyo!
    Als t nu wat zou doen en je zou zomaar bevallen thuis ben je veel verder van huis!!

Tannetje wat schrikken weer zeg en wat ellendig ban die pijn aanvallen.

Beeb hier is ingedaald.
    Ligt nog niet vast, heb denk ik indalingsween gehad vorige week.

Vandaag afgesproken dat we over drie weken de inleiding gaan plannen boor in week 38 ivm macrosomie van m'n baby. Anders kunnen er complicaties ontstaan bij baby en mij tijdens
    Bevalling.

Hier elke avonden en nacht voorweeen die echt veel pijn doen maar niet doorzetten en ophouden na een paar uur.

Zelf zit ik in een fase wat me rust geeft kwa termijn.

Deel Deze Pagina