Je hebt idd een mooi termijn! Mn jongste is 2 weekjes verder geboren en deed alles zelf en goed 😊 nog even volhouden!! Nog steeds met hoofdje naar beneden ook dus? Hb idd gebeld lig aan de ctg met om de haveklap harde buiken.. We zullen zien ze voelen echt niet grappig aan.
Heel erg verstandig van je!!!!! Je kan nu gewoon nog niet gaan bevallen hoor! Pff pittig hou ons op de hoogte!
Nog steeds flink pijnlijke harde buiken. In mn status staat van afgelopen zaterdag dat mn bmh 3.2 was, 1cm ontsluiting en half verstreken. Maar ook dat er nu geen gevaar was voor vroeggeboorte. Had ze wel even mogen vertellen of niet? Vpl hoopt dat t nu gewoon een blaasontsteking is... T voelt voor mij wel echt als beginnende weeen :'( kan wel janken
Jeetje al 1 cm met dit termijn.... Zou me kapot schrikken!!! Ben je nog in het ziekenhuis? Wat zeggen ze van de ctg?
Arts heeft net 10 min ofzo naast me gezeten om te klokken en aan mn buik te voelen... Krijg zo een echo en de gyn komt dan mee... Bah wat naar en ze gaan steeds meer pijn doen. Duim ajb voor me dat t allemaal meevalt ! Miss heeft ze daarom niks gezegt? Zodat ik niet ongerust werd?
Doe ik zit juist een beetje te surfen om mn gedachte te verzetten.. Ze komen trouwens om de 3 min ongeveer. Baby is wel actief! Gelukkig.
Puffen niet maar dat deed in mijn vorige bevallingen pas bij een cm of 5-6 dus gelukkig maar. Moet iets zuchten. Pijn zit vooral heel laag bij mn schaambot zeg maar. Ze wachten op de urine uitslag
oh jeetje hooyo ik schrik hier van.. hou vol meid!!!! ze moeten niet toucheren hoor beter dat ze een inwendige echo maken!!
De bmh was gelukkig nog lang!!! Thank god, wel iets ontsluiting zover ze konden zien met de echo maar niet getoucheerd, dat kan geen kwaas, ook geen fundeling oid aanwezig en geen blaasontsteking. Rond 10 uur werden de krampen minder pijnlijk en minder frequent. Dus ik ben nu weer thuis met rust en bij verergering gelijk terugkomen. Hoofdje ligt wel al heel laag. (Zaterdag niet) Heb nu hoofdpijn en moe en rugpijn. Hoop dat t rustig blijft, en toch weer blij dat k wel gegaan ben hoe stom dat miss ook klinkt.
Mij toucheren ze wel regelmatig zonder Gebroken vliezen is dat niet erg zeggen ze. Ontsluiting kunnen ze alleen zo meten. Bm h meten doen ze wel Met echo.
Nog steeds krampen maar onregelmatig. Word er wel wakker van. Onrustig gedroomd ook, begin van de week ookal. Droom dan over een vroeggeboorte enzo. Toucheren vond hij echt te risicovol om nu te doen aangezien mn buik wat rustiger werd. Vandaag maar een rustige dag. Alleen vanmiddag even naar het zkh voor de oudste. Weekend hebben we ook lekker niks gepland staan, ik ga niks doen ook zodat ik hopelijk een hele rustige buik ben en dinsdag bij de operatie van mn jongste kan zijn!
jeetje hooyo dat was me weer een avond!! ben blij dat de kleine veilig in je buik zit! en nog heeeeel lang blijft zitten! vanaf welke week toucheren ze jou al twoboys? Hier alles goed! eigenlijk alles rustig. Hoop vanaf week 34 weer een beetje te kunnen stabiliseren. Mijn spieren zijn echt heel erg verslapt. Maja komt wel weer goed!
Dat zou echt fijn zijn liefde! Vorige zw was ik ook flink verzwakt maar toch weer super snel op mn oude niveau (ong 3 mnd onder fysio begeleidig)! Alleen spierkracht is niet meer geworden wat het was. Sportte jij ook? Ik deed fitniss en sportklimmen. Nu niks, mis het klimmen enorm. Mn buik is echt kleiner geworden/lager... Heel vreemd. Nog een ruime week en dan de groeiecho.
Hooyo hoe gaat t nu met je? En met jou liefde? Hier toucheren vanaf de weeenremmers rond week 25. Maar alleen als ik veeel harde buiken in regelmaat heb, dus niet elke week.
Blijft onrustig maar onregelmatig en niet meer echt pijnlijk. Gisteravond weer even in regelmaat maar strok weer weg. Met jou? En met de suiker?