Grappig ik zeg rustig en t begint gewoon weer 😅. Harde buiken echt weer de ene komt ander gaat. Werken al n dikke week op m'n darmen. Of darmen op de bmm kan ook! Vervelend en pijnlijk maar geen weeën vooralsnog . Ga proberen de koelkast te soppen Oudste is op school en jongste maakt n wandeling met oma nu.
Leest mee en breekt even in... Gebruiken jullie toevallig al magnesium tabletten? Is veilig en geeft rust aan je buik. 2x daags 400 mg van Orthica bijvoorbeeld Zwangerschap Zwangere en lacterende vrouwen hebben een sterk verhoogde behoefte aan allerlei essentiële nutriënten zoals magnesium, om de kans op te vroege weeën en te vroeg geboren baby's, maar ook de kans op een postnatale depressie voor de moeder te verkleinen. Dubbelblind onderzoek heeft aangetoond dat magnesium beter in staat is eclampsie (zwangerschapsstuipen) te voorkomen dan phenytoïne.[17] V. Kuti et. al. hebben aangetoond dat het aantal miskramen dat optreedt door het tijdig geven van magnesium(citraat) met meer dan 80% verlaagd wordt. L. en G. Spätling konden vervolgens in hun dubbelblinde en placebogecontroleerde studie met 568 vrouwen aantonen dat door de inname van magnesium het optreden van vroegtijdige weeën met 55% en bloedingen met 76% gereduceerd kan worden. Daardoor kon het aantal ziekenhuisopnamen van zwangeren met 40% worden teruggebracht. Verder vonden in de magnesiumgroep 50% minder vroeggeboorten plaats en was het aantal zuigelingen dat met een ondergewicht werd geboren 40% lager. Maar liefst 40% minder pasgeborenen moesten op de intensive care behandeld worden. Wanneer een vrouw tijdens de zwangerschap extra magnesium krijgt toegediend, verkleint dit de kans op sterfte van haar baby wanneer deze twee maanden te vroeg geboren wordt. Ook treedt er minder hersenschade op, aldus de onderzoeker Dr. Caroline Crowther.[3] Maar liefst 80% van de westerse babypopulatie heeft onvoldoende magnesium in de lichaamscellen, hetgeen niet zelden tot darmkolieken leidt.[14]
En veel sterkte allemaal! Heb een jaar geleden 9 weken bedrust gehad (6 in zh) met een fantastisch resultaat dus het is mij meer dan waard geweest hoe vervelend het ook is.
Das wel iets voor jou hooyo! Hoe gaat T? En met liefde? Derest van de meiden? Hier morgen 36 weken ik vind mezelf niet meer hier bij passen 😳😳zit nu in een veilige tijd. Hier nog altijd t zelfde harde buiken die pijn doen in rust en echt komen en gaan. Soms zo n pijn doen dat het echt beginnende weeën zijn. Maar dat mag nu in deze fase , voorweeen zijn nu echt heel normaal.
Twoboys(+onegirl) super zeg! 36 wk! Ik ben zo benieuwd naar de kleine meid Ik weet nog wel toen ik die 36 wk haalde, geef je toch rust.. Had ik zelfs al bij 34 wk.. Maar ik zou zeggen, doe er nog ff een werkje bij! Hooyo, de nacht goed doorgekomen? Hier alles goed.. Maar daar ga ik jullie topic niet mee vervuilen
Haha ja plus onegirl Ja hier ook hoor de 34, en nu 36 weken zijn mijlpalen. Ben nu uurtje op beeb nog niet gevoeld en daar kan ik slecht tegen Ik volg je hoor moontje met je mooie meisjes
Goedemorgen meiden, Bedankt voor je info frannie!! 36 weken two boys, wat fijn!! Hoop dat je er nog weekje bij mag krijgen! Hoe gaat het met de andere? Liefde, hooyo? Hier van de week een bloeding gehad die redelijk snel weer voorbij was, daarbij wel rommelige buik en harde buiken, maar niet anders dan anders. Daarom niet gebeld, want bellen is komen en bloedverlies is blijven hier. Gister controle gehad en daar was mijn gyn niet blij mee. Of ik ga nu voor elke bloeding en andere buik bellen of ze wilde me opnemen. Gelukkig is het nu rustig en hoop dat dat nog hele tijd zo mag zijn, anders worden het vele zh bezoeken en overnachtingen.
Jee twoboys dat is idd een geweldig termijn. Maaruh blijf je nog wel even plakken wil nu wel weten hoe t gaat bij je!? Nog 1 dag en toen werd mijn meisje geboren Lasas hier heeft het zkh hetzelfde beleid, daarom ben ik ook terughoudend met bellen maar het is idd beter wel te bellen. Weten ze bij jou waar het bloedverlies vandaan komt? Hier nog steeds bloedverlies. Roze dan weer rood. Gisteravond weer gebeld want t zat mn man en mij niet lekker (helder rood nier veel) maar hoefde niet te komen 😳 als t meer zou worden dan wel. Heel vreemd heb ik nog nooit in dit zkh meegemaakt. Iig morgen weer controlle. Heb nog steeds super veel harde buiken en krampen. Ben ook niet helemaal lekker, verkouden en hoofspijn. Vanmorfen oudste uit bed die zich niet voelt, dus we zijn dr weer in gegaan en nu pas wakker geworden door de pakket bezorger.
Hooyoshimbir ; jee het blijft bij jou ongelooflijk spannend zeg!!! Waar dat bloed toch vandaan komt he? Ja tuurlijk blijf ik plakken hoor wil jullie graag volgen!!! Ik heb geen energie vandaag, kam de bank niet af komen. Jongste kijkt woezel en Pip..
Wat raar dat je dan niet hoeft te komen..... En dan ook nog eens niet lekker, niet fijn!! Hopen dat je snel opknapt! En als je niet vertrouwd weer bellen hoor!! Bij mij denken ze dat bloeding van Bmm afkomt, placenta ligt iig niet laag, dus daar is geen verdenking op. Vandaag een erg rustige buik, hopen dat dat zo blijft. Voel de kleine wel altijd erg goed gelukkig.
Ik weet het idd ook echt niet, denk nog steeds aan de bmm. Zou dat ook kwaad kunnen op de harde buiken? Dat het prikkeld ofzo? Heerlijk een dagje niks. Geniet ervan. Ik moet heel even langs de opticien want de jonsgte knuffelde me iets te hard tegen mn bril aan dus die moet even worden rechtgezet.
Raar! Maar in elk geval komt t niet bij jullie placenta's vandaan, dat zou gevaarlijk zijn geweest. Maar t is gewoon eng bloed verlies! Hier is bm zeer gevoelig en reageert op alles wat ik doe of wat baby doet. Alleen dat in rust kan ook niemand verklaren maar nu mag t voorweeen voorwerk.. Ik ben nu gerust inmiddels, zolang ik beeb blijf voelen. Ik moet morgen ook op controle en dinsdag gaan datum inleiding plannen! Als t goed is 😉
Gezellig dat je blijft twoboys! Spannend!! Krijg je nog een groeiecho ook? Nog 2 weekjes. Wie weet eerder? Of zijn ze echt van de 38 weken? Ja nu mag t voorwerk wel werk gaan verzetten hopelijk dan een super bevalling. Leuk hoor bijna jr meisje in je armen.
Lasas mag ik jou vragen hoevaak en hoeveel bloedverlies je hebt? Gaat het ook samen met harde buiken/premature weeen?
Bloedverlies is soms dagen niet, dan weer dagen achter elkaar. Vaak kan ik af met maandverbandjes, dan is het minder dan gewone menstruatie. Soms is het echt een golf waarbij ik paar maandverbandjes nodig heb, maar vaak neemt het dan weer snel af. Hier idd ook harde buiken, ik ben er nog niet achter of ik bloedverlies krijg door de harde buiken of harde buiken door het bloedverlies.