Hooyo ben benieuwd of ze jou ook op zullen nemen, je mocht vandaag niet komen voor je bloed verlies ... Tegenstrijdig beleid daar
Ja dat was gisteravond maar moet zeggen dat dat nog nooit eerder was gebeurd. We will see... Lasas, hopelijk kan je een beetje slapen.
Lasas een beetje kunnen slapen? Hoe waren de controlles gisteravond? Twoboys hoe staat het met de voorweeen? Liefde ik hoop een goede dag voor jou zonder veel last van je buik!
Goedemorgen, Veel sterkte met controle vandaag hooyo! Duim voor je! Hoe is je nacht gegaan? Hoe is met jou two boys? En liefde? Hier een goede nacht gehad, gister lag ik net te slapen kwam ass nog langs. Even paniek in de tent, want bmh was nog maar 1,5. Maar verkeerd gemeten, gyn kwam erbij en hij was 3. Vanochtend aan ctg gelegen, veel harde buiken, maar ctg registreerde niks?? Ze hebben straks overleg en dan komt tussen de poli door mijn eigen gyn even praten, wel zo fijn! Vannacht nog flink bloedverlies, vanochtend weinig rood/bruin.
Lasas ik vraag me zo af waar die bloedingen vandaan komen, dat ze dat maar kunnen achterhalen zodat je wat weet!! Liefde hoe gaat t met jou? Hooyo: hoe laat mag jij? Hier gisteravond echte weeën maar gingen weg na het douchen. En sinds ik op ben half 7 alweer harde buiken continu in rust. Leuk hoor dat voorwerk, raak je echt uitgerust van 😒
Spannend jij ook controlle zo twoboys! Laten we hopen dat het voorwerk wat doet. Lasas fijn dat je wel een goede nacht had. Ik hoop dat ze kunnen achterhalen wat er aan de hand is. Zat dat ding van de ctg niet te hoog? Vorige keer bij mij registreerde die ook bijna niks terwijl ik veel meer harde buiken had. Nog steeds helder rood verlies maar blijft weinig gelukkig! Wel veel harde buiken en rugpijn. Controlle is pas om half 3...
Ja dat deden ze bij mij rond dat termijn ook te hoog plaatsen . Nu zit t goed maar op dezelfde plek waar ze t doen ook deden. Logisch dat je nier alles registreert zo. Ik verschoof dat ding dab zelf. Dan is hij wel niet meer ge ijkt maar dan zag je wel de harde buiken!! Succes dames hou ons op de hoogte!
Twoboys hoe was je controlle? Ik lig aan het ctg. Op de verloskamers want dat was wel handig dan ben ik alvast boven...(boven lig je ook opgenomen) ben benieuwd wat ze zeggen zo.
Two boys, hoe was het bij jou? Hooyo, wat zeggen ze over de bloedingen? Je ligt alvast op de goede plek van opname...... Klinkt alsof ze je gaan houden?? Hier weinig bloedverlies, ik blij, maar bloed blijft bloed en dus bedrust. Fijn gesprek gehad met mijn gyn en even heerlijk uitgehuild. Nu vol goede moed weer vooruit kijken
Lasas hoe lang moet je blijven? Wat gaan ze doen? Hooyo lig jij ook opgenomen ? Mijn controle m'n beval plan doorgenomen. Ik heb een cm ontsluiting maar das te weinig Om vliezen te breken dus als ik dan niet meer heb wordt t inleiding via ballonnetje . Over m'n voorweeen, als t doorzet bellen. Ze mag komen vanaf volgende week. Ze is alleen weer uit t bekken. Dus als vliezen breken dan direct plat en bellen. Aangezien ik medisch ben lijkt me dat logisch!
Nee ik ben niet opgenomen was een hele rare controlle ben dr nirt zo blij mee. Ctg laat enorm veel harde buiken zien---> hoort bij mijn zwangerschappen. Geen bmh gemeten, geen ontsluiting gevoeld. Bloedverlies---> hoort bij jou. Is niks ergs, waarschijnlijk bloedvaatje. Kijk maar wanneer je weer belt, als het anders is dan je gewend bent kom dan maar langs. Lekker laconiek allemaal. Ben dr flink sagerijnig van. Moet dr gewoon bijna van huilen
Nou twoboys laat die voorweeen maar ff werk verrichten nu. Anders eerst nog een dag met een ballon... Dat zou wel even balen zijn.
Nou lekkere controle idd! Daar word je ook niet door gerust gesteld! Baby doet t goed in elk geval zo te horen . Heb je nog maar de adalat gevraagd? Bij mij zeiden ze vandaag ook dat de voorweeen bij deze zw horen..
Two boys, dat het maar alvast wat in werk mag zetten, hopelijk beval je dan spontaan zonder inleiding!! Hooyo, Hmmmm vind idd raar! Erg laconiek en kan me voorstellen dat je daarvan moet huilen. T is allemaal al zo heftig en spannend en dan dat...... Had je je eigen gyn? Ik blijf opgenomen tot bloeding stopt. Beleid is bedrust tot bloeding stopt, dan rustig mobiliseren en 24 uur zonder bloeding blijven. Als bloeden weer begint na mobiliseren begint hele riedel weer opnieuw! Elke dag ctg in de ochtend en na mobiliseren weer cervixmeting.
Heel duidelijk beleid lasas! En je wordt nu goed in de gaten gehouden! Belangrijkste! Kom je de dagen door? Bij zoontje lag ik ook weken lang in t ziekenhuis , maar wat n drukte .... Smorgens rond half 7 tempen en kreeg ik thee, rond 800 kwam t ontbijt, rond half negen kwam er iemand om me onder douche te zetten, dan 900 Eerste ctg, 10.00 koffie juf met achoonmaaksters, half 12 warme maaltijd........ Nou haha ik kreeg geen kans om uit te rusten Dan kwamen ze om half een weer de afwas halen, rond 1400 Weer controles voor overdracht. Bezoek van 1500/1700, dan brood maaltijd, kwamen ze rond half zeven weer ophalen. Half 8'a 8u weer ctg en dan 20.00 kreeg je Drinken voor n hele avond. Rond 2100 weer vcontroles en dan de nachtdienst kwam Om 2300 altijd met een zaklamp even kijken hoe t ging...
Fijn dat er een duidelijk beleid is lasas. Zo ging dat bij mij ook idd. Vond het dagprogramma ook best vol in het zkh en niet heel veel tijd voor rust (slapen). Toen ik er langer lag mocht ik smorgens in t weekend een briefje op de deur hangen met niet storen en de dames van het ontbijt bewaarde dan een ontbijtje voor me. Na 8 weken had de chef kok van t zkh door dat ik er wel erg lang lag en toen heb ik loempias en frietjes voor lunch een keer gekregen Leuke update mn bloed is weg gelijk stiekem hoop dat dit zo mag blijven tot einde zw... Wie weet.....ik hoop het zo.
Ik duim voor je hooyo!! Hier net een echte wee gehad! Al wel nu 15 min geleden dus zal wel loslopen. Omg.. Zweet over m'n rug... Auw!
Ik hoop het zo voor je hooyo! Auwwww pijnlijk two boys! Wat een voorwerk heb jij al te verzetten zeg! Goede nacht gehad, opgestaan zonder bloed, gedouched zonder bloed!! Als ik tot vanmiddag mobiliseert zonder bloedverlies mag ik op mijn verzoek (als cervixlengte goed is gebleven) al naar huis. Woon hier paar minuten vandaan en ben zelf verpleegkundige dus heb afgesproken dat zodra ik bloed ik direct weer bel en kom. Mijn gyn moest er even over nadenken want dat is niet het beleid, maar ze is akkoord, mits ik me heel rustig hou en bel!! Dus duim me rot hier, hoop vanavond weer op eigen bank en in eigen bed!