Wauw lasas dat zou heeeel fijn zijn ik duim ook mee! Wat een voorweeen toch twoboys... Ben je dr al klaar mee?
Hoe is het nu lasas? Balen he en dan begint het hele riedeltje weer opnieuw... Twoboys nog weeen gehad? Hier momenteel veel harde buiken die ik een beetje moet wegzuchten. Geen bloedverlies meer gehad dus dat geeft hoop! Liefde hoe s het? Minder last van je buik? Je eigen gyn alweer gesproken of was die vanaf volgende week terug? Sterkte allebij.
Hoop dat die harde buiken wegzakken hooyo, wel fijn dat je geen bloedverlies meer hebt. Wat zul jij moe zijn two boys van zoveel voorwerk! Het gaat redelijk hier, nog wat licht bloedverlies en daarbij wat meer harde buiken. Wat langer aan ctg gelegen en straks nogmaals ctg.
hoi meiden hoe gaat t met jullie? laslas is je bloeden inmiddels gestopt? mag je vandaag misschien naar huis? twoboys pfff wat vermoeiend al dat voor werk!! nog 2 weken ik hoop dat dat allemaal wat rustiger verloopt! hooyo zijn jou harde buiken al minder? hier gaat alles eigenlijk weer rustig aan.. max 5-10 harde buiken op een dag!! ik kan er weer ff tegen aan
Wat een geruststelling liefde! En 28 weken vandaag. Nu door naar de 30. Lasas hoe was jou nacht? Hopelijk is de bloeding weer gestopt. Twoboys lekker geslapen? Nog steed veel harde buiken maar ze doen geen pijn meer. Had gewooon teveel gedaan (eten koken stofzuigen en cavia vershonen in een uurtje) daarvoor ookal op bezoek bij mn schoonmoeder geweest. Eigen schuld dus best dom. Oudste is bij mn schoonmoeder logeren dus wij werden om 10.00 wakker jongste kan nogal goed uitslapen
Goedemorgen meiden, 28 weken liefde, wat fijn!! Dat er nog veel weken mogen volgen! Two boys, hoe os met jou? Hooyo, rustig aan dus vandaag, klinkt idd als veel arbeid! Hoop dat met rust je buik weer wat rustiger wordt. Wel heerlijk uitgeslapen, fijn!! Hier gaat goed, tot nu toe geen vers bloed, hoop dat ze zo besluiten dat ik eind vd middag naar huis mag. Gyn zei wel dat er vast nog vele zh bezoeken en overnachtingen gingen volgen. Ik zei als dat betekend dat ik de kleine tot 37 weken binnen hou doe ik het heeeeeel graag.
Dames dat klinkt allemaal voorzichtig positief!! Houden zo hoor!! Misty ben wel benieuwd hoe t met jou en je Beeb gaat? Hier volop voorwerk .... Doet flink zeer. Maar nog altijd zet t niet door.. Nou is dat nog paar daagjes te vroeg maar ik ben t zat al vanaf week 25 dat voorwerk, ben moe Ze duren nu meer dan n minuut en worden steeds gemener. Laten we hopen dat t voor de inleiding positief gewerkt heeft en ze voldoende ontsluiting hebben om direct bliezen te breken.
Goedemorgen dames! Hoe is het met iedereen? Hier gaat het goed, ben thuis nu hopen voor heel lang, we gaan t zien.
Gisteren echt hele rotdag kwa voorwerk , echt hele dag en avond door. Kon gewoon niks. Vandaag betere dag, alleen baby wat rustiger en dan ben ik al snel bezorgd... Dinsdag datum plannen🎈🎈🎈woensdag ben ik alweer 37 weken... Het voelt heel dubbel, het is echt omgevlogen deze x, en straks n lege buik.... Nooit meer zwanger .. Einde van n mooie fase.. Maar ik kan niet wachten tot de lleine gezond en wel bij me ligt!