Wie ook bedrust? (Hier Ivm vele harde buiken/vroegtijdige weeën)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door misty1984, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Wat ik nog zat te denken, kunnen ze je niet strippen 1 of 2 dagen voor de inleiding zodat je niet met een ballon hoeft te lopen? Misshien maken ze er zo makkelijk wel 2cm van.

Enorm herkenbaar wat je zegt over de afsluiting. Hier ook laatste zwangerschap en vind het maar wat moeilijk. Kan gewoon niet uit mn mond krijgen dat ik hierna nooit meer zwanger zal zijn.... Ook omdat ik gewoon nog erg jong ben om dat te zeggen (vind ik dan).

Fijn dat je vandaag een wat rustigere dag hebt. Even goed iitrusten nog deze dagen! Bijna 37 weken 🎊 helemaal geweldig!!!

Hier ging het super vanmorgen, nu bagger. Harde buiken met menstruatie kramp en rugpijn erbij. Maar geen bloedverlies meer gehad dus ben toch blij. Alleen dat de harde buiken laatste tijd steeds vaker pijnlijk zijn vind ik wel wat verontrustend.

2. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Auw al de hele avond pijnlijke harde buiken. Niet regelmatig. Ga nu douche en dan slapen.

Hopelijk bij de rest rustig. Liefs en weltrusten!

3. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Hoe is het nu hooyo??

En met jou two boys? Zet er al wat door?

Liefde, bij jou alles rustig?

Hier heel licht bloedverlies, toch even gebeld, mocht langskomen, maar mag het ook nog even afwachten met rust thuis en eind vd dag weer contact. Voor laatste gekozen. Als het meer wordt of onrustige buik moet ik direct komen. We gaan t weer zien vandaag!

4. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    He bah lasas wel fijn dat je het thuis mag afwachten. Hoe was jou bmh nou? Blijft die mooi lang?

Niet zo lekkere nacht gehad en vandaag ook weer veel harde buiken maar minder dan gister avond en minder pijnlijk. Heb pas 8-7 weer een afspraak ik hoop tot die tijd te redden!! Ga nu even een extra slaapje doen, jongste ligt er ook in. Morgen met haar weer de halve dag zkh ivm onderzoeken. Waarvan ik er bij 1 niet bij mag zijn 😢 wat ik door de hormonen extra erg vind nu.

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Lasas hoe is t nu met bloedverlies?

En met jou hooyo ?

Hier krijg ik last van laatste loodjes . Hou heel veel vocht vast kan vingers en voeten en enkels niet bewegen. Net in de supermarkt over m'n kar moeten hangen omdat ik m'n buik niet meer dragen kan😳.

Alles doet pijn .

Harde buiken vandaag nog maar 4 gehad ofzo. Nu net Weer twee achter elkaar.

Slapen doe ik niet meer , door pijn, maar ook door hormonen denk ik.

Morgen naar de gyn en dat gaan we inleiding plannen.. Ben wel benieuwd of dat echt gaat gebeuren die planning!

6. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Wat vervelend twoboys, je bent al zo lang bezig dat je lichaam ook op is denk ik!!
    Ook psychisch zal je er wel klaar mee zijn!
    Hoop dat ze vroeg in week 38 gaan inleiden! Is strippen met 37 weken nog idee met al jouw voorwerk?

Jij ook al rotnacht hooyo! Balen! Heb je nog wat kunnen slapen? Wat heeft jullie kindje met al die zh bezoeken? zwaar hoor!

Hier bloed, rare buik etc. Dus ga zo weer richting zh :(

7. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ohh twoboys :( sterkte nog even. Had de foto van je buik gezien die is idd gigantisch. Wel mooi. Maar kan mij voorstellen dat het nu gewoon klaar is en je liever de baby eruit dan erin ziet zitten.
    Klinkt niet leuk meer om nog boodschappen te doen.
    Ik hoop dat de gyn met een vlotte datum komt.

Lasas, balen ik hoopte echt dat je wat langer thuis zou zijn. Wel goed dat je heb gebeld! Hopelijl valt het mee en kan je vrij snel weer naar huis. Jij ook sterkte!

Liefde hoe gaat het? Nog steeds goed?

Ik blijf pijnlijke harde buiken houden. Na dat laatste bezoekje vind ik de drempel om te bellen nu wel hoger geworden. Morgen natuurlijk ook weer geen tijd.
    Wanneer bellen jullie bij pijnlijke harde buiken? Hoeveel en hoevaak?

8. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Ik zou bellen als harde buiken vaker, pijnlijker of sneller op elkaar komen dan je gewend bent.
    Ik zou dan gewoon bellen, bepalen zij verder hoe of wat, maar heb je iig gebeld. Hier wordt altijd gezegd, bel bij alles wat anders is, dus meer bloed of andere buik, meer, pijnlijkere etc harde buiken. Dan bepalen wij telefonisch hoe of wat. Eigenlijk altijd is het wel dat ik daarop naar zh moet, maar beter 10 keer teveel dan 1x te weinig.

Sterkte!!

9. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Jaa daar heb je gelijk in.... Zie dr zo tegen op
    Dan lig ik weer een half ur aan t ctg met zichbare contracties, bmh meting die zal dan wel weer goed zijn en dan kan ik weer naar huis... Voel me dan zo'n zeur.

Als t vanavond zo blijft bel ik morgen vroeg gelijk dan kan ik hopelijk
    Voor t zkh nog terrecht.

Mn dochter heeft een slikstoornis sinds de geboorste, zr weten niet precies waardoor.
    Daar Zijn ze al 20 maanden mee bezig. Dus morgen weer een onderzoek. Verwacht niet dat er iets uitkomt...

Ben jij in t zkh? Hoe s het daar?

10. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Jeetje lasas :( wat een ellende :( moet je weer blijven?

Hooyo tegen mij zeiden ze op n gegeven moment dat het bij mijn zw hoort. Dat het niks deed en daarom er gewoon mezelf bij neer moest legge . Maar als ik ongerust was of ben mag ik altijd komen... Om gerust gesteld te worden

PAs als de pijn erger wordt of doorzet dan is het echte werk beginnen zeggen ze nu.

Dus ik zou bellen als je ongerust bent , maar is het hetzelfde als altijd kan je het evt nog aankijken.

Lastig he, t is ook moeilijk inschatten allemaal.

Ja mijn lijf is nu op. Kan mezelf niet meer dragen. Psychisch is het ook wel genoeg inmiddels ja. Al blijft t dubbel. Vind het deze x echt zo snel gegaan...

Ben nu wel klaar voor de bevalling ;)

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Meiden hoe is t?

12. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Wat je zegt twoboys en wat die arts ook zei is natuurlijk ook wel zo dat dit bij mijn zwangerschap hoort. Alleen moet ik dat zelf nog even accepteren denk ik. En als je dan weer een andere arts hebt die je wel weer op t hart drukt dat bij harde buiken om de 10 min we gelijk moeten komen maakt dat t wel verwarrend.

T gaat niet zo lekker. Heb heeel erg buikpijn en rugpijn tijdens de harde buiken en af en toe een constante pijnlijke (hardere) buik. Heb tijdens het naar school brengen de auto geparkeerd tussendoor zo zeer doet t. Maar er zit geen regelmaat in.

Hoe s met jou vandaag? Hoelaat heb je je afspraak? Succes!!

Lasas hoe s bij jou meis?

13. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Daar word je gek van idd wanneer iedereen wat anders zegt!
    Dat had ik bij jongste ook, elke arts zei wat anders toen ik opgenomen was.
    Nu heb ik al vanaf week 25 elke week dezelfde gyn en hij wil me ook zelf elke x zien. Dat scheelt wel, mits de arts zelf aa z'n eigen verhaal blijft houden..

Klinkt niet lekker, herken het al te goed... T is zoooo onhandig .... En je raakt er uitgeput van he?

Ga je Bellen of wacht je af? Als je ongerust bent gewoon doen he!!

Lasas hoe gaat t bij jou?
    En liefde ?

14. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Lig aan t ctg, vertrouw t niet helemaal en liever even een extra controle ook omdat ik de kleine bijna niet voel.

15. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Groot gelijk!

16. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hoe s het met allemaal?

Ctg was goed, erg veel harde buiken te zien. Bmh was ook goed 3.6
    Alleen ik voel nog steeds minder leven. Tijdens de echo bewoog de baby ook niet. Hebben ze 15 min een echo gemaakt en aan mn buik geschud enzo maar geen goede beweging. Tijdens de ctg wel wat beweging geweest dus kon gaan met dat als ik minder voel ikmgelijk bel.

Heb ook nog steeds veel pijn in mn buik... Baby is nu wel beetjr actief (eerste keer sinds de ctg) en heeft nu ook de hik. Als t vannacht eustig is en morgenochtend ook ga ik gelijk weer bellen. Anders zowizo donderdag ctg en afspraak. Evt opname als het leven voelen niet beter word icm de harde buiken...

17. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Vervelend zeg!!

Hier de datum gekregen🎉🎉🎉

Volgende week woensdag 2 juli zal ik ingeleid worden.

Mag me om 800 melden en dan kijken ze of n ballon nodig is of niet. Als ze de balon in brengen moet k sowieso daar blijven om kindje in gaten te houden. Als ik voldoende ontsluiting heb prikken ze vliezen door.

Ivm m'n hashimoto en insuline gebruik moeten we blijven na de geboorte ivm suiker dippen en te hoge hartslag baby door m'n antistoffen.

Ik wordt door de diabetes vp die dagen begeleidt met de insuline. En krijg een ijzer infuus omdat m'n ijzer voorraad erg laag is.

Dus volgende week woensdag 2 juli gaat t gebeuren!!🎈🎈🎉🎉🎊🎊

18. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Jeeeeeehhh spannend!!! 🌺🌺🌺 geniet van je laatste weekje!

19. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Jeeeeeej, wat fijn een datum!!! Moet de kleine worden opgenomen op de neo of niet?

Hooyo, wat vervelend!!! Zou wel ongerust zijn om dat minder leven. Geen dips op ctg? Op tijd aan de bel trekken hoor, desnoods midden in de nacht!!

Hier gaat oké, ben thuis.

20. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Wat fijn dat je thuis bent lasas. Geen bloedverlies meer?

Geen gekke dipjes! 1x naar de 110 tijdens harde buik (145 voor en na) maar dat mag.

Deel Deze Pagina