Raar, maar fijn dat je jullie kleine dan eindelijk in je armen kan sluiten!! Hoe is t nu hooyo?? Hier gaat het goed, alleen nog wat oud bloed.
Voel de baby erg weinig en wat ik voel is zachter dan k gewend ben, en heb een pijnlijke buik. Denk dat k vanmiddag weer even ga bellen.
Ik voel me niet lekker. Koppijn, misselijk en beroerd. Had dat gister niet gezegd tegen arts maar m'n gewicht was enorm Toegenomen en bloeddruk verhoogd . Moest urine inleveren. Zit nu op z'n belletje te wachten. Ik ben Helemaal opgezwollen van het vocht. Kan er gewoon bij horen maar hij wilde t wel controleren .
Maar je voelt de baby wel gewoon hooyo? Kan zijn dat die zo ligt dat de trappen precies richting je rug gaan En dus minder duidelijk te voelen zijn. Hier is het een paar dagen druk en dam Opeens weer een dag of wat stiller. Zolang ik beweging voel is t oké. Als je ongerust bent gewoon weer bellen !
Goed dat ze het controleren two boys!! Hopelijk valt het mee! Was je bloeddruk erg verhoogd? Voel je de baby wel hooyo? Bij twijfel bellen hoor!!
Wat vervelend! Jij kwam toch ook van juist een lage bloeddruk vandaan? Goed dat je straks even contact hebt dan kan je gelijk de andere klachten ook even voorleggen. Nog een weekje meis.... Hopelijk is je urine goed.
Ik voel wel wat maar dat is echt hooguit een draai ofzo. Niks wat ik gewend ben. Hun waren gister ook echt wel bezorgd erom omdat ik de vorige zw natuurlijk die infarctjes in de placenta had zitten. Als dat nu ook weer optreed kan de baby het minder naar zn zin krijgen en daardoor minder bewegen. Dus snap hun bezorgdheid goed en dat maakt mij ook bezorgd. Maar voel echt te weinig. Nu oudste uit school halen en ga dan even op mn linkerzij liggen. Als t dan niet druk word ga ik bellen.
Hooyo hoe is t nu? Ja urine was goed, maar m'n schildklier waardes niet en moet eigenlijk zakken met med. Werd doorverbonden met internist en zij gaf aan dat hij nu tegen de bevalling aan beter te snel dan te langzaam kan zijn. Hier komen ws wel de hoofdpijn en de misselijkheid en beroerde gevoel vandaan. Sinds n uur flinke harde buiken weer. Weten jullie hoeveel cm je moet hebben eer ze De vliezen kunnen breken ? Had twee weken terug dus net 1 cm.. Maar das te weinig om vliezen te breken. Vroeg me af Hoelang ik zo n ballon in moet?
Hier bij 2 cm en verweekt vliezen breken, bij geen of te weinig ontsluiting minder dan 2 of nog hele stugge bmh dan eerst ballon, meestal 24 uur soms langer soms korter... Ik had 1cm na 24 uur 2 en toen vliezen gebroken enzo. Fijn dat de urine goed was, kunnen je klachten ook komen van je schildklier ( t vocht vasthouden enzo? ). Lig aan t ctg nu. Voel echt zo weinig ook na 2 uur lang op mn linker zij gelegen te hebben. Harde buiken nog wel wat maar relatief rustig!
Hmm en de bewegingen op het ctg? Wat een zorgen elke x weer zeg Oké, ik had twee weken terug wel een verweekte bmm maar er zat nog een tuutje . En dan net 1 cm opening. Maar las dat als je bmm niet verstreken is je niet van ontsluiting spreek toch? We zijn woensdag drie weken verder wie weet is er dan wat meer gebeurd. Maar ga maar van die ballon uit nu denk ik zo?
Geen idee, ik heb 1 cm, ofwel kunnen makkelijk de bmh in maar ze komen niet bij de vliezen ofzo want ben nog niet verweekt of verstreken... Hebben ze niet gevoeld gister? Hopelijk idd een cm erbij gekomen dan hoef je niet die stomme ballon. Ja op ctg wel bewegingen, ik voel maar weinig ervan.
Nee ze beginnen de inleiding met ctg plus toucheren en dan bekijken ze wat ze doen.. Beweging genoeg idd. Dan trapt hij of zij toch de andere kant op.. Vervelend is dat want dat stelt je niet gerust zonder ctg
Denk idd de andere kant op trappen of tegen de placenta aan? Hijs nu nog strakker... Ze rennen iig nog niet in paniek de kamer in.. Lekker veel harde buiken ook weer Ah spannend joh! Alles thuis helemaal klaar en voorbereid?
Weet dat ik voor 30 weken ook vaak zulke vlakke ctg s had.. Was ook goed maar dat zat me nooit lekker hoor! Ja. Weer harde buiken te zien idd. Hier bijna wel rond. Moet kijken of de maxi cosi compleet is, badje schrobben en nog een nieuwe stop en slang halen. Slingers en ballonnen en de raamsticker regelen..
Jaa dat vertelde ze idd, rond deze tijd is het hartfilmpje vrij vlak en kijken ze voornamelijk naar dipjes. Heb dr uiteindelijk 1 1/2 uur aan gelegen waarvan laatste half uur op linker zij. Op de echo mooie bewegingen die ik ook niet voel. Moet blijven bellen bij minder leven. Beebje doet t iig nog goed! Hoe voel jij je? Nog steeds niet lekker?
Zeker gewoon doen hoor! Al ga je elke dag bij wijze van, als je het niet voelt geen risico nemen!! Voel me niet goed nee, buikpijn ( darmen?), misselijk en koppijn ..ga snel slapen trustem!