Wie ook bedrust? (Hier Ivm vele harde buiken/vroegtijdige weeën)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door misty1984, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Slaap lekker ik hoop dat je je snel beter voelt!

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Nacht goed doorgekomen meiden?

Hier voel ik me nog t zelfde.. Bah..

3. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    He wat naar. Hopelijk trekt het vandaag goed bij.

Gisteravond kleine even goed gevoeld vannacht en nu niks meer. Mn jongste heeft ineens hoge koorts gekregen. Beetje raar nachtje gehad.

4. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    hooi meiden!

twoboys ik heb echt met je te doen meid!! gelukkig de 37 weken gehaald en het gaat niet lang meer duren.. hopelijk komt de kleine nog zelf voor woensdag! volgens mij is nu iedere dag te veel...

hooyo wat vervelend dat je je kleine meisje zo weinig voelt. apart dat ze wel flink beweegt op ctg, gelukkiig maar. Ik voel kleine man ook minder maar als ik op ctg lig dan zie je ook alleen maar bewegingen.! ze houden ons lekker voor de gek
    hadden ze jou ingeleid vorige keer met 36 weken? wil je deze zwangerschap ingeleid worden?

Laslas hoe is het bij jou? zag dat je weer een paar dagen in het ziekenhuis lag:( pff het houd ook niet op he... Ik ben zo blij dat ook jij in een veiliger termijn bent gekomen! soms was ik daar wel even bang.. Jij zal ook wel blij zijn als je 37 weken bent en alles bijna voorbij is... Kan je ondanks alle ellende toch nog beetje genieten van die kleine in je buik?

Hier is alles vrij rustig!! ik klop m gelijk af! Maar ik ben het zat.. opgeven is nu geen optie.. Maar dat ge lig de hele dag door.. op bed.. ik ben t spuugzat.. al kon ik alleen maar bv naar t speeltuintje voor me huis.. of mee lopen door de winkel om een boodschap te doen.. maar bij alles wat ik doe.. gelijk de consequenties van harde buiken en als we niet oppassen gaan ze over in weeen.. klaaag.. Nog ff volhouden.. Bij week 34, als ik dat haal, weer een beetje stabiliseren lijkt me dood eng maar anders kan ik de bevalling niet aan volgens gyn. In week 37 wil ik ook dat ik word ingeleid bij mij vorige zoontje was dat t plan maar toen bevallen met 30 weken.. dat is al over 2 weken en dat gaat deze keer niet gebeuren! kleine beeb blijft binnen! zo genoeg geklaagd:)

5. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Meiden hoe is t nu met jullie??

Snap dat je het zat bent liefde! De spanning die alles met zich meebrengt en t in bed doorbrengen is gewoon ontzettend zwaar! Je bent al bijna 29 weken, fijn!!

Hier gaat ook vrij goed. Wel veel harde buiken, ben weer misselijker en heb echt een energielevel van niks. Maar geen bloed en dus heerlijk thuis!
    Ik geniet erg van de kleine in mijn buik, de schopjes, bewegingen etc. Maar moet eerlijk zeggen dat de angst soms ook overheerst. Ook ben ik bang na de hg, het nog steeds spugen en nu weinig doen vanwege de bloedingen etc dat de bevalling lastig gaat worden. Donderdag weer afspraak bij mijn gyn, daarna heeft ze vakantie, dus denk dat ik donderdag maar weer is in de groep gooi.

6. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Liefde heel logisch dat je even klaagt en dr doorheen zit! Ookal weet je waar je het voor doet dat wil niet zeggen dat het makkelijk is.
    Toen ik weken op bed lag zei een arts een keer tegen mij: jij bent nu de conveuse en dat is de beste die er is. Daaraan denken helpt mij er vaak weer even doorheen.
    En die 34 weken daar gaan we gewoon voor, zou heel fijn zijn weer langzaam wat te mogen doen vanaf dan.

Lasas wat heerlijk dat je thuis bent zonder bloed. De onzekerheid blijft zi slopend he. Heb nu een weekje geen bloedverlies gehad maar elk wc bezoekje blijft spannend!

Twoboys hoe s het nu? Trek je het een beetje met dat warme weer icm vocht van vandaag?
    Nog veel voorweeen?

Vandaag de baby weer meer gevoeld! Erg fijn. Vanavond harde buiken in regelmaat maar zonder pijn. Pas 8 juli weer groeiecho en controlle dus wie weet hoef ik hopelijk een keer niet te bellen voor die tijd! Vandaag alweer 30 weken! Nog maar 6-7 weken te gaan. Heeeeel raar ineens!

7. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hooyo! Wat een mooi termijn!!!! Super meid!
    En idd vanaf de 30 weken is t opeens zooo dichtbij.. Moet jij eerder bevallen ivm die infarcten in de placenta?

Liefde; gek zou je worden van de muren die op je afkomen je... Hou vol hoor!!

Lasas; wat fijn geen bloedverlies vooralsnog laten ee dat zo
    Houden!!

Hier vanmiddag poos flinke harde buiken en krampen gehad is weer weg. Ben vreselijk nerveus hihi kan niet wachten
    Tot t woensdag is💗💗

Nu de laatste dingen op orde krijgen ..

8. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Leuk hoor de laatste dingetjes in orde maken! Echt spannend!
    Wie weet verrast ze je nog wel voor woensdag :)

Ja idd ivm de infarcten en de daardoor groeivertraging. Of de volgende groeiecho moet ineens heel gelijk zijn maar de verwachting is dat de groei wat blijft afbuigen en dan is het met 36 max 37 echt wel klaar. Hopelijk weegt beebje dan wel boven de 2300 dan hoeft t niet naar de kinderafdeling maar worden de suikertestjes gedaan op de kraam.

9. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Meiden hoe is het? Liefs

10. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hey hoe gaat t bij jou?

Hier uitgeput ofzo?! Lig al heel de dag alsof er n zware deken van vermoeidheid op me hangt... Slaap ook veel.

Denk dat ik op aan t raken ben na al de weken voorwerk en amper slapen erdoor.

Moet zeggen de laatste dagen wel harde buiken maar niet meer in regelmaat.

11. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Klinkt vrij logisch :( hoop dat je nog genoeg kracht over hebt straks voor de bevalling. Heb je wel tijd om een beetje te rusten? Hoe s het met het vocht?

Hier gaat t wel redelijk. Niet slechter iig, geen bloedverlies meer gehad.

12. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Dat klinkt beter! Houden zo!

M'n man heeft drie weken vakantie opgenomen nu dus ik kan idd bijtanken nu gelukkig. Vocht t zelfde :(

13. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Je zal idd helemaal kapot zijn two boys! Hoop dat je wat op krachten kan komen voor de bevalling!

Klinkt vrij goed hooyo!

Hier gisteravond weer bloedverlies, niet veel gelukkig. Ik gebeld, kreeg een klinisch verloskundige aan de lijn die mijn dossier duidelijk niet kent. Want nee hoor hoefde niet te komen.... Moest maar bellen als t erger werd......
    Vannacht meer verlies en erg onrustige, pijnlijke buik. Nu alles weer redelijk rustig. Donderdag controle en groeiecho, maar even aankaarten.

14. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Wat vervelend he lasas, tijdje terug had ik dat dus ook terwijl alle andere artsen er echt op staan dat ik langs moet komen. Is het nu weer gestopt? Waarvoor krijg je dr groeiecho?

Liefde blijft het bij jou goed gaan nog steeds?

Twoboys heb je een beetje kunnen slapen/bijtanken (voor zover dat nog gaat als hoogzwangere)? Super fijn dat je man vrij heeft van werk. Mijn man heeft na de zomervakantie 3 weken vrij als de baby dus ong een maandje oud is. Heerlijk!

Heb sinds ik wakker ben menstruatiekramp onderin mn buik nog niet getimed maar voelt wel regelmatig icm harde buik en een duidelijke piek. Is dit normaal vanaf 30 weken?

15. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Nou ik heb een ochtend ziekenhuis gehad ivm weinig leven 😳:

image.jpg

Eerste stuk was gewoon slecht! Check hartslag en beweging 😨😨!

Dus verkenning ctg en op m'n zij, toen werd ctg weer goed.

Getoucheerd , geen verandering, nog lange tuut , wel zacht, bmm lag ver Nasr achter dus woensdag echt met ballon beginnen .

Vruchtwater wordt minder maar mag nu zei ze. Nog twee dagen, drie nachten.. Tel nu echt de minuten af!!

16. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Verkenning is verlenning!

17. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Verlenging... Poeh poeh😂

18. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Jee dat is vlak! Gelukkig dat t verbeterde.
    Nog heeeeeel even en t zit erop. Balen joh dat de voorweeen je nog niet genoeg hebben opgeleverd.
    Voel je dr nu wel weer meer?

19. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Vlak en zoals je ziet geen beweging!

Ja gelukkig voel ik haar weer ja.

Hoe gaat t met jullie?

20. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Zo die is vlak en weinig beweging, pffff! Fijn dat je haar voelt nu!

Hier wat rare buik, nog steeds wat bloed. Wel/ niet bellen wisselen zich in rap tempo af.

Deel Deze Pagina