Wie ook bedrust? (Hier Ivm vele harde buiken/vroegtijdige weeën)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door misty1984, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Gedoe dat gestress he :( gestoort zou je er van worden.

2. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Ja en dat komt door die verloskundige die ik aan de lijn had, heb ik normaal nooit last van.

Ik had haar ook met de hg, was toen vrijdag ontslagen en zondag kon ik niet meer op mijn benen staan, moest van ml bellen. Ik uiteindelijk gebeld en met veel moeite liet ze me komen. Zag ze me en voor ik t wist lag ik op bed, had een infuus en kreeg een vulling.
    Bij 15 weken met bloeding had ik haar ook, mocht komen voor echo en zij zei toen jaaa vaak zegt bloeding pas echt iets voor de 14 of na de 34 weken.... Week erop belde gyn en vertelde dat ik nog steeds bloedde en moest per direct komen.
    Ga er dus zeker iets van zeggen donderdag.
    Hoop echt niet dat ik haar met mijn bevalling heb.

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Oh nee daar heb je totaal geen vertrouwensband mee dan zeg..

Zou je niet bij kunnen ontspannen .

Hier vandaag dezelfde als die drie weken terug toucheerde, leuke meid!
    Zij kon goed vergelijken en er was daar binnen niets veranderd sinds drie weken terug.. Zij is er donderdag dus als dan de balon er pas uitvalt zal zij de bevalling doen! Echt fijn!

4. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Klinkt goed, hopen op een mooie bevalling.

Heb veel ass gezien tijdens de opnames, maar alleen bij haar krijg ik de rillingen.

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Kan je niet aangeven dat je bij haar niet kan bevallen?

6. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Goedemorgen meiden,

Hoe is het nu met jullie?

Hier goede nacht gehad, vanochtend geen bloed en rustige buik.

7. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Das super om te horen!!

Hier volop beweging en man is boven aan het soppen en stoffen, m'n moeder beneden. Dus wij zijn bijna rond!

8. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Klinkt goed twoboys dt je lekker hulp heb op deze manier. Voel je je meisje goed?

Lasas gelukkig! Fijn dat het rustig is. Wat vervelend die verlosk miss kan je idd aangeven dat je haar indien mogelijk niet
    Voor de bevalling wilt.

Hier is t rustg en ik heb een energiestoot ofzo, huis al opgeruimd, boodshappen gedaan en was gevouwen. Wil stiekem stofzuigen maar vraag me af of dat verstandig is. Vandaag pas 5 harde buiken ofzo gehad!

Volgende week alweer groeiecho, ben best zenuwachtig hoe t met de groei gaat.

9. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Toch weer teveel gedaan dus, flink zeurende buik. Heb niet meer stofgezogen. Mag ml vanavond doen 😁
    Mn lesje weer even geleerd zo...

10. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Twoboys klaar voor je laatste zwangere dag morgen? Zenuwachtig?

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ja nog even beddengoed wegwassen zodat de mand leeg is en dan ben ik klaar👍.

Hoe is t met jou?

12. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ah heerlijk en dan morgen nog even goed uitrusten! Vind t zo spannend voor je! :)

Ik voel me niet helemaal lekker, duizelig, moe, lichte hoofdpijn. Buik nog steeds onrustig. Ook heb ik weer naast mn navel rechts een zere plek. Heb dat nu al vaker gehad, geen idee wt het is, zit wel echt van binnen dus t is niet mn huid ofzo.

13. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Zit baby daar met billen ms? Ik heb ook al tijden n beurse plek die echt vreselijk pijn doet . Daar zitten de billen dus en ze heeft me daar chronisch gekneusd haha.

14. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Dat zou kunnen idd, mn buik voelt er wel soepel onder maar miss heeft de baby gewoon zachte billetjes

15. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Je kan op jouw termijn de billetjes nog wegduwen omdat er nog ruimte zat is. Als je verder ben kan dat niet meer. Hier probeer ik vaak opzij te schuiven of weg te duwen als ze het weer heel bond maakt.

16. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hoe is t met duizeligheid en misselijkheid?

17. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Nog steeds zelfde, hoofdpijn ook en zweterig. Miss een griepje, maar voel me niet ziek of koortsig.

18. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Wat vervelend joh! Maar vroeg naar bed toe straks, rusten!

19. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Pffffffff heb kids nu onder douche zitten, was in de machine en droger.. Kan niet meer op of neer van de bekken pijn.. Pfff..

Even doorbijten , ze zo afdrogen en richting bed brengen en dan douche ik zelf en duik met tablet in bed! Mijn dag zit er echt op...

Wat n pijn. Wat n zaligheid dat dit woensdag of donderdag of ms vrijdag als t lang duurt, achter de rug is..

Dan beginnen de huil uurtjes weer ;)

Onze jongste van bijna 2 roept elke nacht minimaal 2 a 3 x en droomt tegenwoordig.. Sinds hij geboren is hebben we , ik dis, nog nooit n nacht doorgeslapen .... Pfff

20. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Heb nog even snel dit weekend paar big shirts besteld plus n jogging broek, voor de bevalling en erna.

Plus kadootje voor de jongens namens het zusje ;) jongste krijgt n pop dan kan hij net als mama doen en de oudste wil al poosje nieuwe school tas dus die krijgt hij.

Deel Deze Pagina