Ahh wat leuk! Hoe vind de oudste de komt van zn zusje? Die zijn ook zenuwachtig zeker? Zou mij niet verbazen als de ballon bij jou alleen al voldoende is om alles in gang te zetten (laten we t hopen) heb dat vest vaak gezien tijdens mijn lange zkh opname. Wel lekker dat alles gedaan is in huis enzo. Hopelijk herstel je vrij snel na de bevalling. Ga je fb of bv geven? Ja die gebroken nachten zijn wat he. Maar wel lekker nog even en dan is het zomervakantie hoef je ii niet elke dag vroeg eruit voor school. Hier ligt de jongste er zonder eten al in, was zoo moe/huilerig en niet helemaal fit. Oudste ook gedouched en die eet nu dr pasta en gaat dan ook slapen. Man ligt ook even plat (ramadan) dus ik ga languit op de bank tv kijken! Voel me weer iets beter, allen een zere buik.
Twoboys hoe voel je je vandaag? Emotionele dag? Liefde en lasas hoe gaat het met jullie? Hier vanmorgen pijnlijke harde buiken in regelmaat maar na een dutje verdwenen. Wel voel ik de kleine bijna niet bewegen. Even aankijken anders morgenochtend weer even bellen.
hii meiden ben ik weer!! twoboys spannend zeg!! hou je ons op de hoogte? hooyo wat vervelend dat je je kleintje niet veel voelt heb jij al groei echo gehad? ik vandaag weer groei echo en hij begint van zijn lijn af te buigen pfff vind t toch wel eng... bijna 2 weken achterstand... weten jullie nog iets wat ik kan doen? of moet hij zijn groeispurt nog krijgen? doorbloeding placenta en de flow is allemaal heel netjes. De echoscopiste zij dat het gewoon een lang dunnertje was.. maja ik maak me toch druk. De gyn vroeg hoe zwaar mijn zoontje was en dat heeft ie opgezocht en die was altijd boven gemiddeld.. dus hij vond t ook wat vreemd. Groei word nu iedere 2 weken bij gehouden.. pfff ik hoop dat ie snel een groeispurt krijgt. Als ik meer ga eten word hij dan ook zwaarder?
Wat vervelend liefde van de afbuigende groei. Ja ik had met 29 weken een groeiecho. Buigt ook af van de vorige 2 metingen. Hoofdje (nog) niet maar been en buik wel duidelijk. Weet niet hoeveel weken groeiachterstand er nu is. Hoeveel weegt je kleintje? Ik heb volgende week weer groeiecho en vind het erg spannend ook omdat ik de baby dus minder voel sinds 39.3 ofzo weken dan daarvoor. Mn jongste had dus ook een groeiachterstand van 2.5 a 3.5 week. En de placenta vertoonde infarcten, vandaar nu de strenge controll en moet ik echt goed opletten of ik genoeg bewegingen voel Het enige wat je kan doen is rust maar meer dan wat je doet kan haast niet denk ik. En op Je linkerzij liggen, dan is de bloedtoevoer naar de baby optimaal. Hebben ze je bmh nog gemeten? Hoe is het verder met de harde buiken?
ohh wat eng dat je bij je vorige zw infarcten had! hoe zagen ze dat? de flow in navelstreng was goed. eigenlijk was alles goed behalve dat ie dus kleiner is. Hij word nu geschat op 1200 gr Ala ik dus te veel op me linkerzij lig word me buik echt heel hard. Ik probeer t zo veel mogelijk maar soms kan t gewoon niet. Me bmh is 3,8 gelukkig. wel weer hele onrustige buik hopelijk is t snel over!
Alles goed two boys?? Hooyo, wat vervelend dat je de kleine niet goed voelt! Hoe is het verder vandaag gegaan? Spannend volgende week de groeiecho! Liefde, wat ontzettend vervelend. Je rust al zoveel, dat dat eigenlijk niet meer kan. Ik weet wel dat sommige kinderen ineens groeispurt krijgen en dan weer mooi op schema liggen. Ik duim voor je! Wel goed dat ze je zo in de gaten houden! Ook is groeiecho niet altijd reëel hee, ze kunnen best veel afwijken. Wij krijgen regelmatig op werk dysmature kinderen aangemeld en due blijken dan zomaar paar honderd gram zwaarder te zijn dan ingeschat. Nette bmh zeg! Wel vervelend dat je buik onrustig is! Hier geen bloed, rustige buik zolang ik echt niks doe,zodra ik in beweging kom veel harde buiken. Ook deed de kleine vanmiddag een salto ofzo in mijn buik, werd en even niet zo lekker van. Wij hebben donderdag groeiecho.
Dames ik lees mee maar ben even te gespannen van de zenuwen om te reageren.. Krijg niet geconcentreerd wie wat vertelt.. Ben zo met de bevalling en opname en onze oudste twee bezig. Zat net met een mega verstopping op de wc ben zo bang dat ik Weer alles onder poep😳😳😳.. Net de tas nogmaals bekeken en weer eens aangevuld 😊😉. Tas voor de jongens voor t logeren weggebracht.. Kleding gepast, heb nou groooooote lange shirts en N jogging broek erbij voor komende dagen. Adem in... Adem uit...
Helemaal logisch twoboys!!! En over de verstopping daar kan je morgen in het zkh wat voor vragen. Dan geven ze vaak een klein klysma. Lasas wat fijn dat je geen bloedverlies meer hebt. Ik hoop Echt voor je dat dat zo blijft. Waarvoor Kreg jij een groeiecho? Groot/klein beebje? Liefde 3.8 is idd erg netjes! Hier was t gewicht met 29 weken 1009 gr Dus ben erg benieuwd hoeveel dr bij gekomen is. Mn buik is afgelopen week wel wat gegroeid dus dat is fijn. Ze merkte vooral dat de groei achterbleef en vermoeden dat placenta de oorzaak was. Na de geboorte hebben ze die infarcten gezien. Idd heel eng!
Begrijpelijk two boys!! Succes morgen! Ik krijg groeiecho ivm dat ik ontzettend afgevallen ben door de hg, veel medicatie heb gehad en aan de parenterale voeding heb gekegeb een paar weken. Gyn wil graag bekijken hoe de baby daaronder is bij 28 weken. Ik vind het ook wel fijn gevoel dat ze t in de gaten houden.
Dank jullie wel 😁😁😁heb wel paar uurtjes weten te pakken. Even wachten op opa en oma en over ong 15 min gaan we...... Wow nerveus!